וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לכם מאבוקדו שמתקלקל מהר? קבלו טריק משנה חיים

3.8.2020 / 0:01

גולשת בטיקטוק פרסמה סרטון ובו חשפה שיטה פשוטה שתשמור על חצי האבוקדו טרי לפחות ל-24 שעות כשכל מה שהיא משתמשת בו הוא מיכל פשוט ומים. הפודיז שצפו בסרטון כינו את השיטה כ"משנה את חוקי המשחק"

ככה תמנעו מהאבוקדו להשחים/kmag1/TIKTOK

אנשים רבים אוהבים אבוקדו, אבל מה שאף אחד לא אוהב זה כמה מהר הם הופכים מירוקים לחומים. ברגע שאתם חותכים אותם לחצי - הם כבר מתחילים להתקלקל, מה שהופך אותם לבלתי אפשריים להצלה ביום שלאחר מכן.

ישנם מספר טריקים כיצד לשמור על האבוקדו טרי, אבל השיטה הבאה היא כנראה הפשוטה ביותר. האישה ששיתפה את הסרטון קראה לו "הטריק הכי טוב אי פעם", וכל הפודיז שצפו בו נשארו המומים. משתמשת הטיקטוק הסבירה שכל מה שצריך כדי לשמור על האבוקדו מלהפוך לחום אחרי לילה זה מיכל וקצת מים.

כל מה שהיא עשתה אחרי שחתכה את האבוקו באמצע (וכנראה אכלה חצי ממנו) היה למלא את המיכל במים, ואז היא מכניסה את הצד החשוף של האבוקדו עם הפנים למטה לתוך המיכל. אחרי שהיא עשתה את זה, היא סגרה את המכסה והכניסה למקרר. עכשיו ברור מה אתם חושבים, "זה ישאר מגעיל וספוג במים", ואתם לא היחידים שחושבים כך. משתמשים נוספים בטיקטוק היו עם ספקות גם כן, אז היא העלתה את החלק השני של הסאגה, בו היא חושפת כיצד האבוקדו נראה ביום לאחר מכן. היא מספרת: "עברו 24 שעות ואני מוציאה את זה מהמקרר. האבוקדו ירוק לחלוטין, אך הוא קצת מלא במים. אני אייבש אותו מעט".

ככה היא עושה את זה

וככה זה נראה אחרי יום במקרר

בגלל האבוקדו - החיים שלה השתנו

אחרי שהיא הורידה את הקליפה אנשים היו בהלם לגלות שאין חתיכה אחת חומה באבוקדו. הסרטון המקורי קיבל מעל 82 אלף לייקים, ויותר מ-10,000 תגובות כולל כאלה מפודיז ששיבחו את השיטה וכינו אותה גאונית ו"משנה את חוקי המשחק". היא הודתה זו לא שיטה מקורית שלה, אלא כזו שמצאה בגוגל, אבל טענה שזה תמיד עובד לה ובעקבות המלצות הגולשים ניסתה לעשות את אותו הדבר עם שמן - ולטענתה זה אפילו עדיף.

אז היא ניסתה עוד שיטות חוץ ממים, אכלה טוסט אבוקדו במשך שבועות ובסוף גילתה שיש משהו עדיף

@kmag1

Give this one as much love as the first. It took me FOREVER.... Forever being a week ;) ##avocadohack ##foodhack ##health ##lifehack ##fyp ##foryoupage

♬ original sound - kmag1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully