וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוויתי הארה בזמן הקורונה": מיטל ויינברג אדר משיקה את המותג שלה OMA

14.7.2020 / 6:30

היא הבסטי של גל גדות, אשת קריאייטיב, צלמת, דוגמנית במיל' וכעת גם בעלת מותג אופנה משלה. בימים של קורונה, כשתעשיית האופנה עוברת טלטלות לא רגילות, מיטל ויינברג אדר מרימה את הכפפה ומשיקה את הבייבי החדש שלה: "החלטתי שאני הולכת על זה בלב שלם"

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
יש לה בייבי חדש - מיטל ויינברג אדר משיקה את OMA/דור שרון

בשיאו של קיץ 2019 מיטל ויינברג אדר הגשימה חלום. אחרי שנים של עבודה בתעשיית האופנה, בפרונט ומאחורי הקלעים, הצליחה לזקק את האמירה האופנתית שלה לקולקציית קפסולה עם חברה הטוב, המעצב רונן חן. קולקציית הריזורט של השניים הייתה בהחלט מהמשובחות שנראו בנוף המקומי בשנים האחרונות, החברות הטובות של וינברג (רותם סלע, מלי לוי, גל גדות ושות') שיגררו את הפריטים המנצחים בדף האינסטגרם שלהן, וכעת, בטיימינג לא שגרתי, משיקה ויינברג (40) את OMA, המותג החדש שלה.

"קצת אחרי שהשקתי עם רונן את הקולקציה המשותפת, התחלנו לעבודה על הפרויקט של OMA", מספרת לנו ויינברג בריאיון מיוחד, "רונן והצוות שלו, שיש לי איתם יחסים מדהימים, ברמה האישית והמקצועית גם יחד, הציעו לי הצעה שפשוט לא יכולתי לסרב לה".

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
בתקופה הכי מטלטלת של תעשיית האופנה - מותג ישראלי חדש/דור שרון

אני בטוחה שיש מי שקורא את הריאיון וחושב שהשתגעת לגמרי להשיק מותג חדש בתקופת הקורונה.
"תראי, הייתי צריכה לסדר את הראש סביב הדבר הזה. התחלתי לעבוד על המותג החדש ממש מיד אחרי הקפסולה שעשיתי עם רונן. הקולקציה הזו הייתה כבר מוכנה לפני הסגר. אני מאלו שחוו הארה בזמן הקורונה, מין תחושה של כאן ועכשיו, לאמץ את השקט. העתיד לא נודע, אין לדעת מתי יהיה הזמן הנכון להשיק משהו לאור מה שקורה בעולם. יש מצוקה נוראית ואפילו שאני מהתחום, יש דברים הרבה יותר חשובים מאופנה, אבל החלטתי שאני הולכת על זה בלב שלם. זה יהיה מוזר להגיד, אבל אין בי שום רצון לרכוש משהו בימים אלו, הארונות שלנו עולים על גדותיהם. צריך להתאהב מחדש בפריטים בארון, ואם לקנות, לקנות חכם. פריט אחד טוב".

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
"הארונות שלנו עולים על גדותיהם. צריך לקנות פריט אחד טוב"/דור שרון

ויינברג כבר שנים מפלרטטת עם עולם האופנה, עוד בימיה כדוגמנית, בשנים האחרונות כאושיית סטייל משפיעה באינסטגרם (46 אלף עוקבים), צלמת וגם בעלת משרד קריאייטיב המספק שירותי תוכן, ויז'ואל ושיווק דיגיטלי לחברות אופנה ולייף סטייל שונות.

מה אמרו הלקוחות שלך כשהודעת שאת עומדת לצאת עם מותג משלך, אין ניגוד עניינים?
"אחד הדברים הראשונים שעשיתי זה לדבר מאוד בפתיחות עם מעצבים שאני עובדת איתם, סיפרתי להם על המהלך שלי והם מאוד פרגנו. אני חושבת שלכל מותג טוב יש אישיות שלמה וסיפור לספר. לכל לקוח שלי אני מדייקת את הדי אן איי שלו. בתקופה הזו רוב הלקוחות הקטנים שקשורים לרוב באופנה הפסיקו את הפעילות למען האמת. הגיעו דברים אחרים כמו מנקאי, הסופר פוד המדהים שמשתלט על העולם, מעבדות כושר חדשניות, תחום ההורות בסופר-פארם. רוב האנרגיות שלי הולכות למשרד, לייצר תוכן".

אז מה הטייטל? מעצבת אופנה? אשת קריאייטיב?
"יזמית יצירתית? אני פשוט אוהבת ליצור, לצלם ולהתלבש. בכול דבר אני מנסה להביא את הסיפור שלי".

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
"החלטתי שאני הולכת על זה בלב שלם". ויינברג/דור שרון

המותג החדש של ויינברג הוא סוג של אבולוציה לקולקציית הריזורט שנרקמה עם רונן חן בקיץ שעבר. הפעם, מדובר בלייבל עצמאי, יש לו אונליין נפרד, הוא יימכר בחנויות של חן בנקודות השונות, ונשען על התשתית ארוכת השנים שפיתח לו המעצב המוכר עם מחויבות לבדים איכותיים ותפירה משובחת.

"הקולקציה הזו מדייקת משהו שחסר בשוק לטעמי", מוסיפה ויינברג, "הריזורט הוא תמיד בוהו ואני לא מתחברת לזה. רציתי לתת פרשנות אחרת, אלטרנטיבה קלאסית עם קווים נקיים, אלגנטיים. היה לי הכי חשוב שהפריטים יהיו נעימים ונוחים. הכול בגזרות רפויות ומשוחררות עם גומי במותניים. פיסים שאפשר אפילו להיות איתם בבית ולהיזרק על הספה".

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
פרשנות אחרת לריזורט. איזבל אדר לקמפיין של OMA/דור שרון

OMA מציגה 43 פריטים עשויים מיני כותנות, אריגים, אורגנזה, משי, ויסקוזה וסאטן. צבעוניות קלאסית, עם פלטת צבעים טבעית, וקריצה לטרנדים הנכונים של 2020 כמו טופ קטן, פריטים בסגול לילך, חולצות כתף אחת, הכל במינון נכון, כזה שיימנע ממך להפוך לקורבן אופנה. "בעיניי טייטס שחור, ברמודה כיווצים, שמלת ז'קט וטרנץ' שחור הם ה'מאסט הב' של הקולקציה, פריטים שפשוט יחזיקו להרבה שנים", מחדדת ויינברג.

איך מתחרים עם השפע והמחירים הזולים של הרשתות המסחריות? גם בלי קורונה מדובר באתגר לא פשוט.
"אני באמת חושבת שהקולקציה מתומחרת הוגן (199-890 שקלים). תהליך הייצור בארץ פשוט מוביל לתמחור הזה, זה הכול. יחד עם זאת, הרגלי הצריכה משתנים, ואני כן חושבת שיש מחשבה לעבור לרכישות נבונות. פריטים שיש להם ערך. גם החברות הגדולות מבינות את זה והן נעות לעבר פריטים אורגנייםואופנה בת-קיימא. התקופה הזו דווקא יכולה לתת למעצבים מקומיים המון מקום בשילוב עם שיווק אונליין נכון. מי שעובד נכון יכול לפרוץ גם את גבולות הארץ".

אז השאיפה היא להגיע לחו"ל?
"אני אשמח להתגלגל לשם, אבל מאוד הזוי לי להסתכל קדימה בתקופה כזו דרמטית".

אפשר לצפות אבל מהחברות המפורסמות לפרגן, נכון?
"זה מנוף רציני מאוד, אני מודה. חברות שלי מפרגנות והכי שמחות בעולם בשבילי. ויתרתי על אירוע השקה גדול לאור המצב וזה ברור שכול תמונה באינסטגרם נותנת עבודה".

סיכמנו שהטיימינג משוגע, יש כבר עבודה על קולקציית חורף?
"כרגע עצרנו עם הקולקציה הבאה. התחלנו לעבוד על קולקציית חורף כבר לפני הסגר, אבל אנחנו צריכים להבין מה קורה מבחינת מכירות וגם מה קורה בעולם. הכול לאט וברגישות".

oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
מפריטי ה'מאסט הב' של ויינברג - ברמודה כיווצים בשחור/דור שרון

עוד בוואלה!

המעצבת מילי דהן: "נשים לא יכולות לשלם 900 שקלים לחולצה"

לכתבה המלאה
oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
הקמפיין הרשמי של OMA, נשים בכול המידות, הצבעים והסגנונות/דור שרון
oma, מיטל וינברג אדר. דור שרון,
צריכה להבין מה קורה בעולם לפני הצעד הבא. מיטל ויינברג אדר/דור שרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully