וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזניות JLab Play: הפיתרון לכל קונסולת משחקים

צחי הופמן

13.7.2020 / 10:10

אם יש לכם קונסולת משחקים, כמו פלייסטיישן 4 מהדורות הראשונים, כנראה שאתם לא יכולים לחבר אליה אוזניות בלוטות'. ב-JLab מציעים עבור הקהל הזה את ה-Play, אוזניות In Ear היושבות על העורף, מתחברות לסמארטפון בתקשורת בלוטות' ולקונסולה בחיבור חוטי

בתקופה האחרונה חברת האודיו האמריקאית JLab החלה בהשקות רבות של אוזניות מתוצרתה בשוק המקומי. דגם Play Gaming Wireless Earbuds הוא מיוחד, מדובר קודם כל באוזניות Neckband (אוזניות היושבות על העורף), אבל הן מיועדות בעיקר לחובבי גיימינג וכאלו שרוצים מכשיר שידע גם לעבוד עם הקונסולות משחק שלהם ולא רק הסמארטפון.

אוזניות גיימינג של JLAB. צחי הופמן, מערכת וואלה!
בעיקר לחובבי גיימינג ויודע לעבוד על כל הקונסולות. JLab Play/מערכת וואלה!, צחי הופמן

עיצוב: רק לפני מספר שנים, עיצוב ה-Neckband היה פופולארי, אבל אוזניות הנטולות חוטים (True Wireless) גרמו לו כמעט להיעלם. אוזניות Neckband הן כאלו היושבות על העורף, כאשר יוצאים מהן שני חוטים. בזמן השימוש הן נכנסות לאוזניים וכאשר לא משתמשים בהן, הן פשוט יושבות על העורף. במקרה של ה-Play, שתי האוזניות מתחברות אחת לשנייה במגנט, מה שמפחית את ההתנדדות שלהן על החזה.

ה-Play הן אוזניות קלות, המגיעות בצבע שחור עם המון נגיעות של תכלת, המאפיין את JLab. האוזניות עמידות לרטיבות/זיעה בתקן IP55. הערכה כוללת 3 מתאמי סיליקון בגדלים שונים ובצבע תכלת.

אוזניות גיימינג של JLAB. צחי הופמן, מערכת וואלה!
יושבות היטב על העורף. JLab Play/מערכת וואלה!, צחי הופמן

שליטה/גיימינג: על גבי רצועת הצוואר אפשר למצוא שלט קטן למענה/ניתוק שיחה, שליטה בווליום, העברת שירים והזנקת עוזרת קולית. המיקרופון עצמו ממוקם על גבי שלט קטן על חוט האוזניות, כאשר זה גם כולל כפתור הזזה להשתקת השיחה (Mute). מדובר באופציה מוזרה לטעמי, אבל יכול להיות שהיא מתאימה יותר עבור משחקי רשת, כאשר מחוברים עם האוזנייה לקונסולת משחק.

כאמור, ה-Play מיועדים עבור גיימרים שרוצים להאזין דרכם באמצעות הפלייסטיישן או האקס בוקס. לפחות בדורות הראשונים של הפלייסטיישן 4 או האקס בוקס 360, לא ניתן היה לחבר אוזניות בבלוטות' לקונסולות. השימוש באוזניות מתבצע באמצעות חיבור פיזי של חוט ליציאת ה-3.5 מ"מ בבקר המשחק. JLab מצרפת בערכה כבל כזה, המתחבר מצד אחד לבקר המשחק ומצד שני כולל חיבור מיקרו USB, המתחבר פיזית לאוזניות. זה יוצר מעיין שרשור ארוך של האוזניות ומבטל את אופציית הבלוטות', אבל זה כן מאפשר להשתמש בהן בעולם הקונסולות. מכיוון שהאוזניות מכבות את הבלוטות' כאשר הן עובדות בחיבור קווי והכפתורים עליהן לא פועלים, הכבל הנוסף, כולל גם גלגלת לשליטה אנלוגית בווליום.

הרעיון הזה נחמד, ועבור מי שמחזיק קונסולת משחק ותיקה, זה נותן פתרון. לי למשל, יש את הפלייסטיישן 4 מהדור הראשון, אין לי אופציה לחבר אליו אוזניות בלוטות' ואני רוב הזמן מחבר אוזניות עם כבל ישירות לשלט. לאוזניות מסוג Neckbend אין בדרך כלל כבל וכך אני מקבל אפשרות להשתמש איתן בקונסולה שלי. כמובן, שניתן לחבר אותן בבלוטות' לקונסולת משחקים תומכת.

JLab Play: סוללות ל-11 שעות ומחבר טעינה מיושן

סאונד: הסאונד שה-Play מוציאות הוא לא רע לאוזניות תחת התג המחיר בו הן נמכרות, הוא אומנם מאופיין ביותר מדי טראבל ומעט מתכתיות, אבל הבאס סביר וכיף להאזין איתן למוזיקה. כמובן שהאוזניות מתמודדות יפה גם עם משחקים. רמת האטימות הפאסיבית באוזניות In Ear בדרך כלל טובה וגם זאת לא נופלת כאן. הבלוטות' הוא בתקן 5.0 ומבחינת איכות השיחות, לא נתקלתי בתלונות עם אנשים איתם דיברתי.

סוללה: זמן הניגון עומד כאן על 11 שעות, כאשר מחבר הטעינה מיושן והוא מסוג מיקרו USB. מה שאומר שטוב שהערכה כוללת נרתיק נשיאה וכבל טעינה, כי אתם לא תוכלו לטעון אותן עם הסמארטפון שלכם וכדאי לכם לקחת אותו איתכם לטיולים.

מחיר: 270 שקל (יבואן רשמי ביקונקט)

בשורה התחתונה: ה-Play מיועדות קודם כל לקהל המחפש אוזניות Neckbend והוא גם רוצה אופציה להתחבר איתן לקונסולת המשחק שלו. זהו כנראה לא קהל עצום בגודלו, והפתרון של החיבור פיזי הוא לקהל אפילו מצומצם יותר, אבל מי שמחפש מוצר כזה, ימצא אוזניות עם סאונד לא רע ומחיר נוח.

הכתבה התפרסמה לראשונה ב-The Gadget Reviews.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully