וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הקרוסינג הסקסי שמפיח חיים בפריטים משעממים

שרוכים וקשירות הם אולי האלמנט הכי קיצי בארון שלנו, והם מעטרים את מיטב בגדי הים, הסנדלים והשמלות, אך לאחרונה נעשה שימוש בחוטים הארוכים במיקומים שכלל לא ציפינו להם. המסקנות? משעמם זה לא!

צילום מסך

בווידאו: עדן פינס בשבוע האופנה לבגדי ים במיאמי.

נהרות של מילים נשפכו על טרנד הקרוסינג, הנראה מעטר לאחרונה כל פריט לבוש אפשרי. בגדי ים (היי אמילי רטאייקאוסקי), נעלי עקב ואף מחשוף גב - הקשירה היא ככל הנראה האלמנט הכי קיצי שהיה פה. אך כעת, פוסע הטרנד צעד אחד נוסף, והפעם משתלב באופן לא שגרתי בחצאיות ובטופים - ולא, אנחנו לא מתכוונות לחצאיות המעטפת או לגופיות הקולר מתחילת המילניום.

מותג ניו יורקי בשם "אורסונד אייריס", שנראה כבר על דואה ליפה, קנדל ג'נר ואינספור בלוגריות ואיט גירלז, הדגים זאת בצורה מוצלחת למדי כשעיצב חולצת בטן עם שרוכי קשירה בחלקה התחתון. החולצה בעלת צווארון סגור, שרוול קצר, עשויה מסאטן ומגיעה בצבעי שחור, לבן שמנת ואדום וקאמל מנוקדים. אלמנט הקשירה בה מאפשר יצירת קשר אחורי, קדמי או צידי, ואורך השרוכים ניתן לליפוף מספר פעמים סביב הגוף.

אז נכון, טרנדים בחולצות בטן באים והולכים כמו עונות השנה, ולא חסכנו מכן שלל ביקורות על גרסאות פחות מחמיאות של הטופ חושף הפופיק. אבל מה נגיד, משהו בחולצה של "אורסונד אייריס" קנה אותנו. ראשית, היא סקסית דווקא בשל התחכום שלה - הקשירה מספקת את הכיסוי המינימלי הדרוש, מה שהופך אותה ליותר מסתם חולצה שגזרו על מנת לחשוף. שנית, הקשירה מעניקה לה נופך רומנטי שלא תמיד עולה כשמדמיינים חולצות בטן, וזה משהו להעריך.

חצאיות קשירה. מילום מסך, צילום מסך
חצאית וחולצת קשירה של כריסטופראסבר/צילום מסך, מילום מסך

עוד מותג היסטרי שהשכיל לתרגם את טרנד השרוכים באופן מעט שונה הוא "מוסייה" הפריזאי של הבלוגרית הצרפתייה המוכרת אן-לור מאי. המותג מציג חצאיות מקסי בשלושה צבעים - שחור, לבן וכתום פרחוני (לה עוצבה גופיית שרוכים תואמת) - עם שרוכים היוצאים מחלקה העליון וניתנים לקשירה מאחור. לא נשקר, משהו בעיצוב הזכיר לנו מעין חוטיני קדמי מבצבץ, אבל תודו שמדובר בטוויסט מעניין לחצאית מקסי סטרייטית, שבימים כתיקונם היא אינה בעלת גזרה יוצאת דופן.

מי שמתח את הגבולות עוד יותר הוא המעצב האוסטרלי כריסטופר אסבר, שבקולקציית האביב האחרונה שלו הציג טופים חושפי בטן עם אלמנט קשירה בתחתית וחצאיות תואמות בעלות שרוכים הניתנים לליפוף. הלוק כל כך מונוכרומטי ואחיד עד שהוא נראה בכלל כמו שמלה אחת מדויקת. הטופים מגיעים בצבעי שחור, לבן ואף מזוברר, וקיימים במגוון גזרות: החל ממכופתרות ועד לגופיות בסגנון מחוך. החצאיות גם הן לא הסתפקו רק בשרוכים, ונוספו להן שסעים, נפח ותאמינו או לא - גם חור לפופיק.

עוד בוואלה!

הסיבה מוצדקת: תיקי הקנבס הגדולים שוב פופולריים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully