וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותגי יוקרה, ויטמין סי ואפס הזרקות: החיים הנוצצים של שירלי בוגנים

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

שירלי בוגנים. סיימון אלמלם,
לנצח בינלאומית. שירלי בוגנים/סיימון אלמלם

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים (46) כבר שנים בתעשייה. היא שימשה פרנזטורית של לא מעט מותגים, בארץ ובעולם, קטפה קמפיינים ושערים נחשקים של מגזיני אופנה נחשבים, ובשנים האחרונות אף הוסיפה טייטל חדש לרזומה שלה - מעצבת פנים. נטולת איפור, בקוקו נמוך ומרושל שעדיין מרמז על התלתלים המפוארים שלה, חזרה בוגנים לימי הדוגמנות כשהצטלמה לקולקציה החדשה של בוטיק 'אמור' היוקרתי בכיכר המדינה. במצלמת פילם באווירה נשית כהשיא לובשת את מיטב מעצבי העל סיפרה לנו בוגנים מהם סודות הטיפוח שלה (ויש המון!), מה היא לעולם לא תעז ללבוש, ומה דעתה על בוטוקסים וחומצות. ספוילר - נכון לשעה זו, הכל טבעי!

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"סומק נוזלי של NARS. מדובר במוצר מנצח שעולה 90 שקלים. זהו סומק נוזלי עדין, ששמים מעט ממנו על הפנים ומטשטשים עם האצבעות - והוא מותיר מראה טבעי לגמרי".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"קרם הגנה עם 50SPF, דיאודורנט ומשקפי שמש".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"טי-שירט וג'ינס, שאותם אני מתבלת באקססוריז של מותגי יוקרה, שיכולים לשנות את הלוק ולקחת אותו לכיוונים שונים".

שירלי בוגנים. סיימון אלמלם,
בוגנים עם תיק של בוטגה ונטה ומכנסיים של איזבל מארה לבוטיק 'אמור'/סיימון אלמלם

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"יש לי כמה דברים יקרים ושווים. למשל, ז'קט מחויט של איזבל מארה שעולה כ-4,000 שקלים ותיק וינטג' של סן לורן שקניתי לפני הרבה שנים. אני לא זוכרת את המחיר, אבל הוא לא היה זול".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"טי-שירט של H&M שעולה 20 שקלים".

את בעניין של מותגי יוקרה, או שאי אפשר לתפוס אותך בנעליים עם לוגו ענק ותיק ממותג?
"פעם הייתי קונה הרבה מאוד פריטי יוקרה. אני מעדיפה פריטים קלאסיים ונצחיים שיכולים ללוות אותי לכמה עונות, ואפילו כמה שנים. הארון המושלם בעיניי חייב להכיל חולצה לבנה מחויטת, איכותית ומושלמת, שמלה שחורה קטנה, ז'קט שחור מצוין ונעליים ותיקים של מעצבי על שתמיד יהיו רלוונטים. לרוב, פריטים ליומיום אני קונה ברשת, אבל אין מה לעשות, למעצבי העל יש פריטים איכותיים שאין להם תחליף".

שירלי בוגנים בהשקת חברת COLLAGEN +. שוקה כהן
אוהבת לקנות מותגי יוקרה, אבל מי לא בעצם?/שוקה כהן

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"בארץ אני אוהבת לעשות קניות בבוטיקים ספציפיים, שם אני מוצאת פיסים מיוחדים ופריטים שילוו אותי לתמיד. את שאר הקניות אני עושה אונליין. אני גם עושה שיתופי פעולה עם מעצבים בארץ. האופנה הישראלית היא מקור לגאווה, יש הרבה מעצבים מוכשרים שאני מתחברת אליהם ואני גאה ללבוש ייצור כחול לבן".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"אני מעדיפה לרכוש בחנות יותר מאשר באונליין כיוון שאני לא אוהבת לחכות למוצר ואני צריכה למדוד ולוודא שיושב כמו שצריך. בחנות הרבה פעמים רואים דברים שלא שמים לב אליהם על המסך, ומשהו שאולי על המסך נראה מרשים - בפועל נראה אחרת לגמרי. אין כמו להתנסות ולמדוד, ועוד יותר אין כמו להיעזר בצוות שמכיר אותך ויודע מה את אוהבת ומה יתאים לך".

כסף, קונה סטייל?
"לא. אם יש טעם ויודעים לשלב ולהתאים זה יכול להראות הכי שיקי ויוקרתי".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"מכנסי פדלפון ונעלי טרקטור".

מעדיפה תיקים גדולים שאפשר לזרוק בהם הכל, או 'מיני בג'?
"זה מאוד תלוי, אבל לרוב אני מעדיפה תיק קטן, קליל ונוח. אני לא אוהבת לסחוב את כל הבית איתי. רק מה שצריך. אני אוהבת להרגיש חופשיה".

המתנה המושלמת - תיק של מעצב על או תכשיט טוב?
"המתנה המושלמת היא כל דבר יפה. עצם המחשבה לפעמים מספיקה לי. אין ספק שגם תיק של מעצב על וגם תכשיט אלו פריטים שישארו איתי לאורך זמן".

כוכבת בחו"ל שאת הכי מתחברת לסטייל שלה?
"שרליז ת'רון, במיוחד בסרט 'פצצה אטומית'. כל הסרט התרכזתי בלוק שלה ולא בעלילה".

פאשניסטה באינסטגרם שמשמשת לך השראה?
"נסטיה ליסנסקי. אני אוהבת את החיבורים שהיא עושה ואת התחושה של הקלילות והחופש שהיא משאירה אחריה כמו שובל".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"יש תקופות שאני עושה טיפול פנים כל חודשיים-שלושה, ולפעמים פתאום עוברת לה חצי שנה ורק אז אני מגיעה לטיפול. את כל טיפולי היופי שלי אני עושה אצל קוסמטיקאית שהיא חברה טובה ויקרה שלי - טלי לגזיאל".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אין לי בעיה עם הזרקות ומילויים, רק לא בהגזמה. שוקלת להתחיל. אם זה כבר יקרה אז רק אצל ד"ר אודי בר".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"שאלה טובה. אני מאוד אוהבת את הצוואר והחזה שלי ופחות את הברכיים".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"אני לא נוגעת בגבות שלי, אני אוהבת את המראה הטבעי שלהן. לפני כשנה התנסיתי בטיפול שנקרא מיקרובליידינג לגבות ומאז אני לא נוגעת ומשאירה אותם במראה טבעי ויפה".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"מגיל קטן אני עושה ספורט, אלו יחסי שנאה-אהבה, אבל אני מכורה".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"כשיש לי אירועים גדולים וחשובים אני נעזרת בסטייליסטים שמכוונים ללוק הכי משובח. איפור ושיער הרבה פעמים אני עושה לבד כי כבר למדתי מהטובים ביותר".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"אלו לא טיפים ששינו את חיי, אבל הם כן טיפים חמודים למראה צעיר ורענן: לקחת מברשת שיניים ישנה ולשפשף את השפתיים למראה אדמדם וטבעי. אם יש נפיחות מתחת לעיניים, אפשר לשים קפה באיזור התחתון של העין. למרוח בלילה קרמים כבדים במרקם עשיר בשילוב שמן ויטמין סי - ובבוקר קמים עם עור מבריק וזוהר. למרוח על הפנים לפני השינה אלוורה, זה יוצר מראה חלק ובריא. אפשר גם לקחת קוביית קרח מהולה בתיון תה ירוק ופשוט למרוח על הפנים לפני השינה, זה מכווץ את הנקבוביות ומאט את תהליך ההזדקנות".

עוד בוואלה!

תקוה גדעון מגלה את הסוד לליפסטיק האדום הלוהט שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully