אלה איילון. ניר פקין
ניר פקין

הצונאמי של הצומי: הגזמות האינסטוש של הגל השני

7.7.2020 / 11:24

הם בוכים, משתגעים, ואפילו ממציאים סיפורים - הקורונה השפיעה קשה גם על סלבריטאי הארץ, ויחד עם הגל השני של ההדבקות החל גם גל שני של הגזמות

אירה דולפין/תמונות גולשים

לא יודעת מה להגיד לכם על כל עניין הגל השני הזה, חוץ מזה שפעם נוספת רואים שברגע שמשהו פוגע בבועה התל אביבית, הוא הופך מאד חשוב - עם כל הכבוד לבית אבות שלם שמתנדנד בין חיים ומוות, לטיטי איינהו וטיילור מלכוב יש קורונה, ואם זה קורה לסלב - אז זה באמת יכול לקרות לכל אחד.

בחיי שאני מרחמת עליהם. אחרי חודשים של בידוד בו הסלבס היו צריכים לייצר תוכן מעניין מתוך ארבעת הקירות המתפוררים של הדירות השכורות שלהם, הם השתחררו לאוויר העולם כמו בשיר הזה שבו משחררים את הכלבים, וכמובן עשו את מה שכלבים עושים אחד לשני אחרי כמה חודשים בהסגר (כי עכשיו הם יכולים), ועכשיו כולנו משלמים את המחיר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני מבינה את הקושי שלהם - הם כבר לא האנשים המגניבים שחגגו במלונות בוטיק לבושים בבגדים שאולים מחנות בדיזינגוף, אלא אנשים ששוב צריכים לנסות לייצר תוכן מעניין, וחלקם אפילו חולי קורונה, אפילו לא הראשונים או המיוחדים, כי יש עוד 20,000 כמוהם, וזה אפילו יותר גרוע.

אז מה עושים סלבס שחטפו בידוד או קורונה ומבינים שאין אף הפקת תוכן שיווקי בעתיד הנראה לעין? מגזימים, כמובן. ואיך עושים את זה? בפאתטיות, ובאינסטגרם. כי אם קלואי קרדשיאן יכולה ללבות שמועות על חזרה לטריסטן תומפסון אחרי שבגד בה עם החברה-הכי-טובה-לשעבר-של-אחותה, קייטי פרי נזכרת לספר על זה שהיא חשבה להתאבד אחרי הפרידה מאורלנדו בלום (תירגעו, הם חזרו והיא בהריון, זה פשוט לא מעניין אף אחד אז היא מספרת משהו שכן), ואפילו מייגן מרקל "סובלת" מ"הדלפת" מסמכים על כך שמשפחת המלוכה לא הגנה עליה כמו שצריך, מה עושים? ובכן... אם אתם קניה ווסט, אז אתם הכי מוגזמים, ואתם מודיעים שתרוצו לנשיאות לנשיאות - כי המצב בארה"ב לא מספיק מטורלל גם ככה, וכי קים צריכה מקום ללבוש אליו חליפות בצבע קרם. אבל אם אתם לא בעניין של להחליף את ביביגנץ, אז את זה:

המגזימה:
"הנורא מכל התממש" יבבה אירה דולפין הבוכייה בסטורי שכולו אף אדום, השתנקויות קלות והרבה יותר מדי דרמה. עכשיו, קורונה זה באמת מלחיץ. אבל זה לא הנורא מכל. זו מחלה שהחלימו ממנה כבר מליוני אנשים, ושאפשר לעבור, בטח כשאת בריאה וצעירה. זה פשוט מפחיד, אבל ממישהי כמו דולפין, שאמורה להוביל נשים וגברים, אני מצפה לקצת יותר פרופורציה ודוגמה אישית, לא דרמה מוגזמת ומנופחת בסטורי.

המאוהבת:
זוכרים את אביבית בר זוהר שאוהבת לדבר על חמש הצעות נישואים, גברים שמחכים בדום מתוח מתחת לבית ומעריצים ששולחים לה פרחים ושוקולדים? ואתם יודעים מה משותף לכולם? מעולם לא ראינו אותם. אני לא יודעת מה מביא את אביבית "להיתפס" פתאום מתנשקת עם החבר החדש, או להעלות סטורי מהים ולספר שהפיקניק שלה עם רגלי הגבר השעירות שלצידה טוב יותר מכל מסעדה, אבל אני כן יודעת שלמרות שזה מרגיש כאילו אנחנו מכירים כל מילימטר שלה מבפנים ומבחוץ, בני זוג עד היום לא ממש ראינו. אז מה נשתנה וזה?

המתעתעת:
אלה איילון נמצאה חיובית לקורונה, והיא גם דמות שנויה במחלוקת שמככבת כרגע על המסך שלנו. אבל כנראה שכל הפריים טיים הזה לא מספיק לאיילון שהולכת לסחוט את לימון הצומי נטול הטעם הזה עד לטיפה האחרונה. כי אחרי שחטפה מטח של תגובות נגעלות על וידיאו של נשיקה בינה לבין בן הזוג, עכשיו הם הורידו אחד מהשניה עוקב. שזה מוזר כי אני מוכנה לחתום על זה שאם הם באמת היו נפרדים היא כבר היתה מעלה פוסט ארוך ומשתפך על האהבה שלא עבדה ועל כך שעכשיו היא פנויה ויש לה עיניים ושפתיים שהם מתנת האל, וגם פירוט של מה בדיוק היא מחפשת. יש מצב שהיא לומדת מקלואי קרדשיאן ומעדיפה ללבות שמועות ולא לאשר או להכחיש אותן?

הקולית:
גם לניב סולטן יש סדרה לקדם, אירוסים שבוטלו, ואינסטגרם יבשושי שצריך להזיז כי היא בטח מקבלת טלפונים זועמים מהסוכן שלה, כי בכל זאת, היא בפריים טיים עכשיו. אז מה עושים? מעלים סלפי עם האקס. פשוט כזה, ספונטני, מהמעלית. למה? כי זה יעלה את כמות חיפושי הגוגל שלה וירים לסדרה שבדיוק נמכרה לאפל. מה אני אגיד לכם, לפחות היא עושה את זה בסטייל.

האמזונה:
יש משהו אחד שרוסלנה רודינה מבינה טוב יותר מיתר הסלבס ברשימה - והוא החשיבות של להיות שונה. כי בזמן שכל הסלבס מבקשים מאיתנו רחמים, אהבה או התלהבות, רוסלנה גורמת לנו להזדהות עם התחושה הכי בסיסית שלנו - כעס. והו כמה שהיא כועסת. בסטורי אחד עצבני במיוחד היא נזפה בכל אחיה להשקות במילים "איך אני 'אוהבת' לראות את הסרטונים של אנשים שנמצאו בסביבה של אדם חולה" והמשיכה ב"אדם שרוצה לשמור על הבריאות לא עובר מאירוע לאירוע ורק אז מתעורר על החיים". וגרמה לכולנו להיזכר שהיא פייטרית, או מנסה להיות כזו בסטורי בכל מקרה. כמובן ששיתופים בכל אתר אפשרי לא איחרו לבוא, כך שכנראה שהיא עושה משהו נכון.

אין ספק שבזמן שאנחנו מצלמים את הקפה של הבוקר לארבע מאות העוקבים שלנו, בשביל הסלבס מדובר בעבודה, וכזו שהיתה מכניסה להם משכורות יפות עד לקורונה. אז כמו כולנו, גם הם כנראה מחפשים את עצמם עכשיו. כולנו בעד, רק מתחננים - תעשו את זה קצת יותר מצחיק, או לפחות הרבה יותר אותנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully