וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו, מאחורייך: מותג הלייף סטייל החדש של קתרין זיטה ג'ונס

אולי זה משבר גיל ה-50 ואולי זה העובדה שהילדים גדלו, אבל השחקנית הוותיקה החליטה לפתוח מותג לייף סטייל חדש ואקלקטי עם מגוון פריטים כמו נעליים טבעוניות, כלי בית ואיפור. האם גווינת' פאלטרו צריכה להתחיל לחשוש?

אימג'בנק GettyImages

קתרין זיטה ג'ונס החליטה לנסות לתת פייט לגורו הבריאות של הוליווד, הלוא היא גווינת' פאלטרו, ולהשיק מותג לייף סטייל משל עצמה. לפי מקורבים, לא ברור אם מדובר במשבר גיל ה-50 או בעובדה שהילדים שלה כבר גדלו ופחות צריכים את אימא - אבל היא גילתה בעצמה בערה פנימית להקים מותג על שמה - והלכה על זה בכל הכוח.

השחקנית הוותיקה החליטה לעבור להתמקד במוצרים שעושים טוב לסביבה והשיקה מותג אקלקטי עם מגוון רחב של פריטים, שלאו דווקא קשורים האחד לשני. השבוע המיזם יצא לאור ובו בין היתר תוכלו למצוא נעליים טבעוניות, קפה, מוצרי בית ואיפור. אז האם המותג של פאלטרו צריך להתחיל לחשוש? ימים יגידו.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
בערה פנימית להקמת מיזם משל עצמה. קתרין זיטה ג'ונס/GettyImages

למרות ההשוואה המתבקשת, זיטה ג'ונס איננה מסתכלת על המיזם החדש ככזה שאמור להיאבק על תשומת לב הלקוחות הקבועים של פאלטרו - ורק מייחלת להצליח כמוה. "המיזם הזה הוקם מתשוקה אמיתית", היא מספרת, "רציתי לקחת את התשוקה הזו צעד אחד קדימה ולהקים מותג יפה ומפואר אבל שיהיה נגיש ובר השגה".

החלק העיקרי במותג של זיטה ג'ונס הוא נעליים שיימכרו תמורת 50 פאונד בלבד. היא מתארת אותן כ"עשויים מהעור הטבעוני הטוב והאיכותי ביותר". לדבריה, היא מקווה שהנעליים האלה יהיו מבוקשות בקרב נשים עם מודעות גבוהה לאופנה ולשמירה על הסביבה. מלבד קולקציית הנעליים במותג, אפשר למצור גם כאמור קפה ואיפור וגם כלי בית כמו "כפיות האהבה" שמיועדות כמתנה לחתונה או יום נישואים. כמו כן, היא מציעה לרכישה חלוקים, נעלי בית ושמיכות.

עוד בוואלה! אופנה

פוסי פאוור: גווינת' פאלטרו חושפת שרירי בטן בתוך ואגינה ענקית

לכתבה המלאה
פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז גווינת' פאלטרו. GettyImages
האם מישהו יכול לערער על האימפריה? גווינת' פאלטרו/GettyImages

המותג האקלקטי והמגוון של זיטה ג'ונס מזכיר במידה רבה את המוצרים במותג הלייף סטייל של פאלטרו שנקרא Goop והוקם ב-2008. פלאטרו ידועה בהשקת מוצרים ביזאריים, כמו למשל נר בריח הוואגינה שלה או ויברטור על שרשרת, וכמו שזה נראה כרגע - גם זיטה ג'ונס מכוונת לעולמות תוכן מפתיעים. לפאלטרו בכל אופן זה עובד, וכיום החברה שלה מוערכת בכ-200 מיליון פאונד, יש לה סדרה דוקומנטרית בנטפליקס וקהל לקוחות נאמן. זיטה ג'ונס אולי לא מצהירה שהיא רוצה לנגוס בשלל, אבל היא בהחלט רוצה לעשות כך. היא לא מדברת על תחרות, אבל בהחלט הזניקה אחת. האם זה יצליח? נצטרך לחכות ולראות.

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
לא מצהירה על תחרות, אבל בהחלט הזניקה אחת כזו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully