וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.7: ריאל מדריד רוצה את זאניולו, מתחמם הקרב על בנאסר

הבלאנקוס מוכנים לפתוח את הארנק בעבור קשרה בן ה-21 של רומא. מנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה על קשר מילאן שמבוקש בסיטי, אבל פ.ס.ז' עדיין מועמדת מובילה להחתימו. אינסינייה חולם על חוזה חדש

שחקן ספורטינג ליסבון ז'ואלסון פרננדס, פלייר/צילום מסך

העברות

* המבורג הודיעה על פרידה ממאמנה בעונה החולפת דיטר הקינג, אחרי שזה לא הצליח להעלות אותה בחזרה אל הבונדסליגה. "לא אמשיך בהמבורג. אני רוצה להודות לכל הקולגות שלי, העובדים של המבורג, לקבוצה ולמועדון על העונה הזו. צר לי שלא עמדנו במטרה".

* טאייה טאיוו, המגן השמאלי ששיחק בעבר במארסיי ומילאן, החליט לדחות את הפרישה וחתם בגיל 35 בדוקסה הקפריסאית.

שחקן רומא ניקולו זאניולו חוגג. רויטרס
ריאל תפתח עבורו את הארנק? ניקולו זאניולו/רויטרס

שמועות

* באיטליה מדווחים כי ריאל מדריד נחושה להנחית בסנטיאגו ברנבאו את קשרה של רומא ניקולו זאניולו ומוכנה להשקיע בכך לא פחות מ-50 מיליון יורו. על פי הדיווח הבלאנקוס "מוכנים לעשות כל מה שדרוש" כדי שהאיטלקי בן ה-21 ילבש לבן בעונה הבאה, כשגם יובנטוס הוזכרה כמי שמעוניינת להחתים את השחקן.

* הקרב על איסמעאל בנאסר מתחמם, כשגם מנצ'סטר יונייטד צפויה להגיש הצעה על קשר מילאן אחרי שמנצ'סטר סיטי ניסתה. פריז סן ז'רמן עדיין המועמדת המובילה לרכוש אותו בסכום המוערך בכ-45 מיליון יורו.

* דיווחים בתקשורת האיטלקית סבורים שאדין דז'קו, הסקורר הבוסני של רומא נמצא על הכוונת של יובנטוס. ב"טוטו ספורט" טוענים שהגברת הזקנה מחפשת חלוץ מחליף להיגואין ודז'קו, שכבש 17 שערים ובישל 9 העונה ב-35 משחקים, הוא השם החם שמוזכר.

* באיטליה ממשיכים לטעון שהמועמד המוביל לחיזוק התקפת מילאן הוא לוקה יוביץ', הסרבי המקורקע של ריאל מדריד, אבל גם פטריק שיק עוד בתמונה לאחר שר.ב. לייפציג סירבה לממש את אופציית הרכישה עליו, לפיה הייתה צריכה לשלם לרומא 29 מיליון יורו.

* הקפטן לורנצו אינסינייה מקווה לקבל חוזה חדש בנאפולי, ובריאיון ל"קוריירה דלה סרה" אמר: "מעולם לא חשבתי לעזוב. כל שחקן חולם לשחק במועדון בו גדל, אבל ברור שזה לא תלוי רק בי. אני רגוע, יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני חולם על חוזה חדש, אבל נראה מה דה לאורנטיס יגיד. אני כאן אם הוא רוצה".

* ליל הגיעה לסיכום עם אייאקס על רכישתו של המגן בן ה-20 סוון בוטמן. הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח לחמש שנים תמורת כ-8 מיליון יורו.

* אחרי שהיה מועמד לאתלטיקו מדריד, באורוגוואי מדווחים שאדינסון קבאני נמצא על סף חתימה ברומא האיטלקית. החלוץ בן ה-33 כבר כיכב בסרייה A במדי נאפולי, כשגם אינטר הביעה בו עניין.

* ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שלאציו שוקלת לבצע מהלך להחתמתו של דני רוז, המגן האנגלי הוותיק שייתן לה ניסיון במשחקיה בליגת האלופות בעונה הבאה. רוז משחק העונה כמושאל בניוקאסל ויש לו חוזה בטוטנהאם עד 2021.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 3.7: רומניגה מאשר שבאיירן תמכור את טיאגו, ולא תרכוש את האברץ

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אנגליה, דני רוז. GettyImages
יחזק את לאציו בליגת האלופות? דני רוז במדי נבחרת אנגליה/GettyImages

* ב"טלגרף" הבריטי טוענים שיובנטוס הציעה לטוטנהאם את ארון ראמזי תמורת טאנגי אנדומבלה. הספרס מסרבים בשלב זה למרות שאנדומבלה ממעט לשחק אצל מוריניו.

* ב"ספורט" מדווחים שברצלונה במו"מ עם מנצ'סטר סיטי לגבי אריק גרסיה, הבלם שגדל במועדון הקטלאני. לפי הדיווח בארסה תנסה לרכוש אותו הקיץ ואם לא תצליח, אז תנסה לצרף אותו בהעברה חופשית בקיץ הבא משום שחוזהו יפוג.

* נשיא פיורנטינה רוקו קומיסו הכחיש את הדיווחים על כך שהוא במגעים למנות את דניאלה דה רוסי למאמן החדש של הקבוצה: "זה פייק ניוז. לא יצרתי שום קשר - במייל, בטלפון או באופן אישי - עם אף אחד בנוגע לתפקיד המאמן".

* האם דייגו פרוטי יחזור לבוקה ג'וניורס? אביו של השחקן אמר: "חלום חיי יהיה לראות אותו זוכה עם הקבוצה בגביע ליברטדורס. יש לו חוזה לעוד עונה ברומא ושתי קבוצות באירופה מעוניינות בו, אבל אני יודע שהוא מאוד רוצה לחזור, כמו שהיה ב-2014 כשהגיע כדי לשחק עם חואן ריקלמה שהיה אליל ילדותו. אני יודע שהאוהדים רוצים אותו, אבל גם בוקה צריכה לרצות".

* עוד שחקן שעשוי לחזור לארגנטינה הוא לוקאס ביגליה, קשרה בן ה-34 של רומא, בו מעוניינת קבוצת נעוריו אינדפנדיינטה. ביגליה צפוי לעזוב את איטליה והמאמן לוקאס פוסינרי, ששיחק איתו במדי האדומים ב-2005, הודה: "כבר שלחתי לו מסר, אני מקווה שבימים הקרובים נוכל לדבר ואולי נגיע לסיכום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully