וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה לאינדיאנה: ויקטור אולדיפו לא יתייצב להמשך עונת ה-NBA

כוכב הפייסרס שחזר מהיעדרות ארוכה בסמוך לפגרת הקורונה, חושש מפציעה נוספת: "זו ההחלטה החכמה לטווח הארוך". בראדלי ביל יילך בעקבותיו?

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

רשימת שחקני ה-NBA שבוחרים להחמיץ את המשך העונה בבועה ב"דיסניוורלד" הולכת ומתארכת. הערב (שישי) הצטרף אליה השם הגדול ביותר עד כה: ויקטור אולדיפו. כוכב אינדיאנה המדורגת במקום החמישי במזרח, הודיע שלא יתייצב להמשך העונה ויתמקד בחודשים הקרובים במצבו הפיזי, אחרי שחזר למגרשים מהיעדרות ארוכה רק בסמוך לפגרת הקורונה.

"אני רוצה לשחק, ובתור ספורטאי וחבר לקבוצה ההחלטה הזו קורעת אותי לגזרים", אמר אולדיפו ל"אתלטיק". "אני מרגיש שאני נמצא בנקודה מצוינת מבחינת ההתאוששות שלי מהפציעה, ומתקרב לכשירות של 100 אחוז. בהתחשב בכל המשתנים, יחד עם הסיכון שכרוך בפציעה נוספת שעלולה לעכב אותי, ולצד חוסר הודאות סביב האופן שבו תיבנה ה'בועה', אני נאלץ לקבל החלטה להיעדר מהמשחקים. זו החלטה לא קלה, אבל היא הנכונה ביותר לטווח הארוך. הדבר הנכון עבורי הוא להגיע בריא לחלוטין לעונת 2020/21".

ויקטור אולדיפו, אינדיאנה פייסרס. AP
כבר נגמר? אולדיפו/AP

אולדיפו הספיק לקחת חלק ב-13 משחקים העונה והעמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, כשלקראת הפסקת העונה הוא כבר מזכיר את השחקן שהיה לפני הפציעה.

על פי דיווחים בארצות הברית, אולדיפו הוא לא הכוכב היחיד שעלול להיעדר באופן יזום מהבועה. גם בראדלי ביל, כוכב וושינגטון וויזארדס ומי שנמצא בעיצומה של עונת שיא בקריירה, מתחבט האם להתייצב למשחקים. שחקנים נוספים שכבר הודיעו על כוונתם לא להגיע הם ווילסון צ'נדלר מברוקלין, ווילי קולי סטיין וקורטני לי מדאלאס, טאבו ספולושה מיוסטון, טרבור אריזה מפורטלנד, דאוויס ברטאנס מוושינגטון ואייברי בראדלי מהלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully