וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבל כרמי מנסור עוזב את חדשות 12 ואת תחום התקשורת

3.7.2020 / 15:32

לאחר 13 שנה בתחום התקשורת וארבע שנים כמגיש טלוויזיה, הודיע מי שהיה הקריין הדרוזי הראשון בגלי צה"ל והמגיש הדרוזי הראשון בחברת החדשות כי יעזוב את התחום. "הגיע הזמן לפרק חדש", הצהיר

שיבל כרמי מנסור. צילום מסך מחדשות 12, צילום מסך
עוזב. כרמי מנסור/צילום מסך, צילום מסך מחדשות 12

לאחר יותר מתריסר שנים בתקשורת וארבע שנים בחברת החדשות, שיבל כרמי מנסור עוזב את התחום - כך לפי ציוץ שפרסם היום (שישי) בטוויטר. מנסור, שהיה מגיש החדשות הדרוזי הראשון בתולדות חדשות 2, יעבור לחברת Spot, שמפתחת מערכת לניהול ענן, וביצעה לאחרונה אקזיט בסך 450 מיליון דולר.

לאורך הקריירה התקשורתית שלו, רשם מנסור שלל ציוני דרך. הוא התגייס לגלי צה"ל ב-2007 והיה הקריין הדרוזי הראשון בתחנה. לאחר מכן, עבד בה גם כאזרח עובד צה"ל והגיש את התוכניות "שטח שש" ו"מהדורת לילה", בין השאר. נוסף לכך, הנחה את טקס פרסי ישראל באמצע העשור הקודם.

ב-2016 הצטרף לחברת החדשות, ועבד בתחילה כמגיש מבזקים לפני ששודרג והפך לאחת הפנים המזוהות עם הערוץ. מנסור היה מוערך כעיתונאי, אך גם נחשב לאחד הגברים הנחשקים בישראל. כשנודע לאחרונה על אירוסיו לבחירת לבו, נכתב שנשבר בכך לבן של מעריצות רבות.



"אחרי 13 שנה הגיע הזמן לפרק חדש. תודה לאבי וייס ולגיא סודרי על ההזדמנות להיות חלק מחברת החדשות הטובה בישראל. תודה לירון דקל שנתן לי צ'אנס ברדיו. תודה לכל מי שהאזין, צפה, תמך, ופרגן", כתב מנסור בטוויטר. "בקרוב אצטרף ל-Spot (לעתיד חלק מ-NetApp) כדי ללמוד איך עושים ענן בלי לקחת משכנתא".

עזיבתו של מנסור מצטרפת לאלה של טלי מורנו ועקיבא נוביק שהשבוע נודע כי יעזבו את רשת 13 - אם כי במקרה שלהם, העזיבה לא היתה מרצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully