וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: X3 - אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים במחיר נמוך

צחי הופמן, The Gadget Reviews

3.7.2020 / 10:33

ה-X3 הן אוזניות נטולות חוטים של חברת MPOW האמריקאית. הן מציעות סינון רעשים אקטיבי ועמידות מפני זיעה וגשם, עבור מי שמתכנן להתאמן איתן

@cleanthatup

לא מזמן סקרתי את ה-H12 - אוזניות Over Ear עם סינון רעשים אקטיביים (ANC) של חברת MPOW האמריקאית. הפעם הסקירה תתמקד ב-X3 - אוזניות נטולות חוטים, הכוללות גם הן ANC, רק שכאן מדובר באוזניות קומפקטיות יותר, המתאימות מבחינת החברה לספורט. בדומה לשאר הדגמים של MPOW, המטרה כאן היא להציע תמורה טובה עבור המחיר.

עיצוב: ה-X3 הן אוזניות שקיבלו השראה בצורה מדוייקת מהאיירפודס של אפל. הן קומפקטיות, קלות ומגיעות בצבע שחור. הערכה כוללת 6 מתאמי סיליקון בגדלים שונים, שזה הרבה יחסית לדגמים אחרים בשוק, רק שבניגוד לרוב האוזניות שאני בודק, לא מצאתי כאן מתאמים שישבו לי בצורה מושלמת על האוזניים, כי לאחר כמה זמן של שימוש, הרגשתי שהן מתחילות להחליק לי מהאוזניים. צריך לזכור שהתאמה לאוזניים זה משהו מאוד אישי, ככה שלמשתמשים אחרים, האוזניות האלו יוכלות לשבת באוזניים יותר טוב.

mpow 3. צחי הופמן, מערכת וואלה!
אוזניות שקיבלו השראה בצורה מדוייקת מהאיירפודס של אפל/מערכת וואלה!, צחי הופמן

MPOW X3: עמידות לזיעה וגשם

ה-X3 בעלות הגנה מפני גשם/זיעה בתקן IP56 והחברה מייעדת אותן לאימוני ספורט. זאת נקודה טובה עבור אוזניות בטווח מחיר כזה, רק חבל שהחברה לא מצרפת מתאמי סיליקון עם סנפירים, המתאימים קצת יותר לפעילויות ספורט.

הערכה כוללת נרתיק טעינה קומפקטי בצבע שחור, הכולל בחלק הפנימי שלו 4 נורות לחיווי מצב הסוללה. הנרתיק קצת שמן ובולט בכיס המכנסיים, אבל הוא לא רחב.

שליטה: האוזניות מאפשרות לבצע את כל הפעולות החשובות באמצעותן: שליטה בווליום, מעבר שירים ומענה/ניתוק שיחה. הבעיה שיש רגישות רבה מדי במשטח המגע על-גבי שתי האוזניות והוא גרם לי לנתק שיחות, כמעט בכל פעם שהרמתי אותן מהשולחן וניסיתי להכניס אותן לאוזניים. דבר שני, הרגישות הזאת גרמה לי כמעט בכל פעם להגביר/להנמיך את הווליום, כאשר רציתי לעצור/להפעיל שיר. הסיבה לכך, נגיעה כפולה על כל אחת מהאוזניות עוצרת/מנגנת את השיר ונגיעה בודדת משנה את הווליום. משום מה, בדרך כלל ה-X3 לא זיהו את הנגיעה ופשוט התייחסו אליה כבודדת.

סאונד: נחמד למצוא אוזניות במחיר נוח הכוללות ANC, אבל היכולת סינון רעשים האקטיבית כאן היא עדינה מאוד (לאוזניות שני מיקרופונים), אבל מכיוון שאוזניות In Ear גם ככה יודעות לבצע בידוד מוצלח, אתם תצליחו לאטום את עצמכם בצורה לא רעה מרעשי רקע. הצליל שהאוזניות האלו מציעות, מפתיע לטובה ביחס למחיר, הוא מאופיין בדגש על הטראבל וקצת פחות באס ממה שהייתי רוצה. אין פה רמת פירוט בצליל של דגמים יקרים יותר, אבל הן לא מאכזבות בסאונד שהן מוציאות.

mpow 3. צחי הופמן, מערכת וואלה!
האוזניות מאפשרות לבצע את כל הפעולות החשובות/מערכת וואלה!, צחי הופמן

הבלוטות' הוא 5.0, לא נתקלתי בבעיות חיבור ואיכות השיחות הייתה טובה. נתקלתי פה ושם בטענה ששומעים אותי מעט חלש, אבל רוב הזמן הכל היה תקין.

MPOW X3: זמן סוללה ארוך, אבל אל תנסו לטעון אותן עם מטען הסמארטפון המהיר שלכם

סוללה: ה-X3 מספקות זמן סוללה של 6 שעות כולל ANC ועוד 18 שעות באמצעות הנרתיק. מחבר הטעינה הוא USB-C, שזה כבר נחמד, כי דגם ה-H12 של החברה, הגיע עם מחבר מיקרו USB. יש לי רק הערה לגבי הטעינה, MPOW מצרפת פתקית אדומה עם תווית אזהרה, המציינת שאסור לטעון את האוזניות האלו עם מטען מהיר או כזה שהוא מעל 1 אמפר. הבעיה שרוב המטענים המגיעים עם סמארטפונים הם מעל 1 אמפר וכוללים גם טעינה מהירה. MPOW מזהירה ששימוש במטענים כאלו עלול לגרום לתקלות. במקרה הזה, אם לחברה יש בעיה עם מטענים הנפוצים בשוק, שפשוט תצטרף מטען בתוך הערכה ולא תגלגל אחריות ללקוח.

מחיר: 330 שקל (יבואן רשמי K Group)

בשורה התחתונה, ה-X3 הן אוזניות נטולות חוטים בהשראת האיירפודס. הן נראות טוב, מגיעות עם נרתיק קומפקטי, כוללות יכולת סינון רעשים אקטיבית עדינה וסאונד לא רע בכלל לרמת המחיר הזאת.

הכתבה פורסמה ב-The Gadget Reviews

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully