וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.7: רומניגה מאשר שבאיירן תמכור את טיאגו, ולא תרכוש את האברץ

היו"ר הודה שטיאגו ביקש לעזוב אך הבהיר: "ליברפול לא פנתה". באלוטלי בדרך לבוקה, מיליק "אמר כן" ליובנטוס, שמעוניינת גם בגריזמן

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

העברות

* ליל חושבת על העתיד והחתימה את החלוץ בן ה-19 אוסמן סימבאקולי שהגיע מאנז'ה, את החלוץ איסק ליהאג'י בן ה-18 ממארסיי ואת הקשר האנגולי קאפיטה בן ה-18 מטרופנסה הפורטוגלית.

שמועות

* יו"ר באיירן מינכן קארל היינץ רומניגה מאשר: טיאגו רוצה לעזוב, ואנחנו מתכוונים למכור אותו בקיץ הקרוב "כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא". יחד עם זאת, רומניגה הדגיש שבאיירן עדיין לא קיבלה פנייה מליברפול. "לא היינו בקשר איתם. אם הם רוצים אותו, הם צריכים לעבור דרכנו". כמו כן, אישר היו"ר: "אין לנו כוונה להגיש הצעה על קאי האברץ".

* על פי דיווחים באיטליה, הקדנציה של מריו באלוטלי בברשיה תמה, והקבוצה הבא שלו צפויה להיות בוקה ג'וניורס. החלוץ בן ה-30 עוזב את ברשיה בטונים צורמים אחרי שכל צד תבע את השני, ומקווה שבארגנטינה הוא יוכל לפתוח דף חדש.

* על פי דיווח באיטליה, ארקדיוש מיליק "אמר כן" ליובנטוס, וצפוי לעבור לשורותיה מנאפולי במסגרת עסקת חליפין. פדריקו ברננדסקי ולוקה פלגריני עשויים לעשות את הדרך ההפוכה, ואם לא תימצא הנוסחה לטרייד הגברת הזקנה תשלם לפרטנופי כ-40 מיליון יורו. נאפולי עדיין מקווה לשכנע את מיליק, שמסיים חוזה בקיץ 2021, לעבור לטוטנהאם או אתלטיקו מדריד.

* על פי דיווחים במונטנגרו, פאטוס בצ'יראי במשא ומתן מתקדם עם בודוצ'נוסט. החלוץ ששיחק במכבי נתניה בשנתיים האחרונות הביע נכונות לחזור לקבוצה, בה שיחק עד 2010.

* באנגליה טוענים שארסנל מביעה עניין באנטואן גריזמן. לפי "דיילי אקספרס", התותחנים יהיו מוכנים להציע בתמורה את מתאו גנדוזי, שהוזכר כמועמד לאלופת ספרד בשבועות האחרונים. בתחנת הרדיו האיטלקית RAI נטען כי גריזמן אף הוצע ליובנטוס, וכי נשקלת עסקת חליפין נוספת - החלוץ הצרפתי לגברת הזקנה, דוגלאס קוסטה ואדריאן ראביו לקאמפ נואו.

* ב-ESPN מדווחים שפפ גווארדיולה סימן לעונה הבאה את לוקא דין, שנמכר מברצלונה לאברטון ומעורר בחודשים האחרונים עניין גם בצ'לסי.

* לאחר שרכשה את אשרף חכימי, אינטר סימנה מגן נוסף: אמרסון מצ'לסי. הצעה רשמית צפויה להיות מוגשת בקרוב, כך לפי "סקיי איטליה".

* על פי "לה 10 ספורט", ויקטור אוסימן בן ה-21 סיכם בנאפולי ויחתום על חוזה עד 2025. ליל תקבל עבור החלוץ הניגרי שלה כ-80 מיליון יורו - בדיוק כפי שדרשה וכפי שקיבלה בשנה שעברה על ניקולא פפה שנמכר לארסנל.

* מי שצפוי לעבור יחד עם אוסימן הוא הבלם הברזילאי גבריאל בן ה-22, שעליו תשלם נאפולי מעל 20 מיליון יורו.

* על פי "בילד", בורוסיה דורטמונד סיכמה עם בירמינגהאם על רכישתו של הקשר ג'וד בלינגהאם, שרק בתחילת השבוע חגג יום הולדת 17. האנגלי יחתום על חוזה לחמש שנים, ואחרי שהרוויח 200 ליש"ט בשבוע צפוי ליהנות משכר שבוע של כ-70 אלף ליש"ט.

* ב"טוטוספורט" טוענים כי יובנטוס מנסה לרכוש את החלוץ אנדראה פינאמונטי, שכבש מולה השבוע במדי גנואה. האיטלקי בן ה-21 נרכש על ידי גנואה בפברואר האחרון ב-18 מיליון יורו, אבל לאינטר יש אופציה ראשונה לקנות אותו בחזרה וכעת עשוי להתפתח מאבק בין שתי הגדולות.

אנדראה פינאמונטי שחקן גנואה. GettyImages
יובנטוס תיאבק עליו מול אינטר? אנדראה פינאמונטי/GettyImages

* צ'לסי ככל הנראה תאפשר לוויליאן לעבור לקבוצה אחרת בפרמיירליג, אחרי שיסיים את חוזהו בתום העונה. ארסנל היא הפייבוריטית כרגע לקלוט את הקשר הברזילאי בן ה-31, ודניס וייז, אקס צ'לסי, אמר: "הוא יהיה נפלא עבור ארסנל".

* הבלם קורט זומה הוצע לפריז סן ז'רמן, אבל עשוי לחזור לאברטון שלקחה אותו כמושאל מצ'לסי ב-2018/19 וכעת עשויה לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully