וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן לא מתביישת במחטב

אוליביה פלרמו בלוק חלומי ברחובות ברוקלין, אמילי רטאייקאוסקי לא חוששת לחשוף תחתונים בחליפה שקופה, אלזה הוסק באובססיית שאנל (מוצדקת) וקלואי קרדשיאן חוגגת כמו שרק היא יודעת

קלואי קרדשיאן חוגגת את יום הולדתה ה-36 (אינסטגרם)

קלואי קרדשיאן

קלואי קרדשיאן היא הסיסטר שיודעת לחגוג ולכבוד יום הולדתה ה-36 הרימה מסיבה מוגזמת שנראית כמו פיגוע ורוד עם מנת יתר של סוכרים. השמלה הנבחרת - מיני רשת מנצנצת ושקופה של יוסף אל ג'סמי מכווית, הפדיחה - מחטב הסקימס של אחותה קימי שבצבץ מתחת לשמלה. מצד שני, כשמשתוללים כל כך הרבה במסיבה, איך אפשר שלא?

אוליביה פלרמו

אושיית הסטייל המשובחת יצאה לסיבוב ברחובות ברוקלין, וניכר כי לא ראתה חדשות בחודשיים האחרונים, שם הדגישו כי מטפחת סאטן על הפנים לא באמת מגנה מפני הווירוס. למטפחת בצבע סלמון הצטרפה חצאית מקסי עם גדילים צבעוניים, חולצת נקודות בצהוב ושחור עם קשירה, כשמעליה סוודר חום עם נוצות בוורוד בהיר, כפכפי מיולז עם עיטורים פרחוניים של אלברטה פראטי ותיק באקט צהוב. למי אכפת מקורונה? סטייל לפני הכול!

אוליביה פלרמו. splash
סטייל לפני הכול. אוליביה פלרמו בברוקלין/splash

עוד בוואלה!

מביך: עדן בן זקן העתיקה את הלוק שלה מכוכבת בינלאומית

לכתבה המלאה

אמילי רטאייקאוסקי

עדיין לא נתקלנו בדוגמנית/יחצ"נית מעולה כמו אמילי רטאייקאוסקי שדואגת לשגרר את המותג שלה, אמרטה, בכול הזדמנות אפשרית, גם אם הוא לא תואם את הסיטואציה. לנו זה נראה מוגזם לרדת לקפה השכונתי בחליפה שקופה שחושפת תחתונים וחזייה, אצל אמילי - הכל לג'יט.

אמילי רטאייקאוסקי. splash
שקופה וטוב לה. אמילי רטאייקאוסקי משוויצה בליין החדש של אמרטה/splash

קיארה פראני

בתחילת חודש מרץ, אז עוד היה קריר ולבשנו מכנסיים ארוכים הצגנו בפניכן את טרנד הג'ינסים הרותח עם לולאות המתכת. קיארה פראני הייתה אחת המשפיעניות הנלהבות, וכעת, בשיאו של קיץ 2020 היא חוזרת עם הגרסה הקצרצרה. כריסטינה אגילרה מהניינטיז התקשרה, ולא, התיק המשגע של בוטגה לא מציל את הלוק.

View this post on Instagram

Yes, I am wearing underwear ?

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

אלזה הוסק

אלזה הוסק שהרחיבה את עולם התוכן שלה בחודשי הקורונה ממשיכה לספק אאוטפיטים שנורא בא לנו לרכוש. מכופתרת פסים של מארני עם ג'ינס בהיר ותיק קאמל עם סנדלי חבלים של שאנל. אותנו הכי מעניין מי עשה לך את הטוסטר המגניב בשיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully