וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שתשלם לכם לא לטוס בתקופת הקורונה

אמריקן איירליינס מציעה פיצוי כספי לנוסעים שיעברו מטיסות שהתפוסה בהן מעל ל-85%, לטיסות מרווחות יותר כדי לשמור על מרחק בין הנוסעים. וגם: דיילי אלסקה איירליינס יוציאו כרטיס צהוב לנוסעים שיסרבו לעטות מסכה בטיסות החברה

מושבים לטיסה בעידן הקורונה/הדמיה: Zephyr Aerospace

בווידאו: מושבים לטיסה בעידן הקורונה

לפעמים משתלם דווקא לא לטוס: כאמצעי זהירות נגד הידבקות בנגיף הקורונה, חברת התעופה אמריקן איירליינס נוקטת בצעדים לשמירה על ריחוק חברתי בטיסותיה, ומציעה לנוסעיה בטיסות צפופות פיצוי כספי כדי שיעברו לטיסה אחרת שבה יש יותר מקום.

לנוסעים שטסו עם החברה האמריקנית, שבעבר גם הפעילה טיסות לישראל, הוצעו שוברי טיסות ששווים יותר מהמחיר של כרטיס הטיסה המקורי שרכשו שלהם, כל עוד יסכימו לעבור לטיסות פחות צפופות, כך לפי אתר החדשות Fortune האמריקני. בחברת התעופה אומרים כי היא הגבילה את קיבולת הנוסעים בכל טיסה ל-85 אחוזים.

לפי האתר, אמריקן איירליינס לא מכרה יותר כרטיסים לטיסותיה (אובר בוקינג) במהלך תקופת הקורונה, וברגע שטיסה כלשהי הגיעה לקיבולת של יותר מ-85 אחוזים מתפוסת המושבים - היא ביקשה מתנדבים שישנו את טיסתם.

אמריקן איירליינס. Shutterstock, ShutterStock
מה רע לקבל קצת כסף בשביל לא לטוס? אמריקן איירליינס/ShutterStock, Shutterstock

החברה שקיבלה השראה מעולם הכדורגל

בהצהרה שמסר דובר אמריקן איירליינס נאמר, "מאז אפריל, הגדרנו את כמות הנוסעים בכל מטוס - הן בטיסות בתוך כל המדינה והן בטיסות אזוריות - ל -85 אחוזים מקיבולת המטוס. ככל שיותר אנשים ימשיכו לטוס, הנוסעים עשויים להבחין כי הטיסות נסגרות בתפוסה החדשה החל מה-1 ביולי. לא הופעלה שום טיסה מאותו תאריך, כאשר קיבולת המטוס היא מעל 85 אחוזים. במקרים מסוימים ביקשנו מתנדבים ו/או הצענו לספק פיצוי למי שיהיה מוכן לטוס בטיסה שיש לה קיבולת מתחת ל-85 אחוזים".

אמריקן איירליינס נקטה בצעדים נוספים למניעת התפשטות הנגיף. כך למשל, חברת התעופה דורשת מכל הנוסעים ללבוש מסכות בטיסותיהם. לפי פוקס ניוז, בעבר הורחק נוסע הורחק מטיסה לאחר שסירב לעטות מסכה. על הנוסע נאסר לטוס זמנית עם החברה.

ובתוך כך, חברת התעופה אלסקה איירליינס קיבלה השראה מעולם הכדורגל, ותוציא כרטיסים צהובים לנוסעים שיסרבו לעטות מסכות במהלך טיסותיה. לפי החברה האמריקנית, נוסעים שמסרבים לעטות מסכה בזמן הטיסה גורמים לבהלה בקרב הנוסעים האחרים. בתגובה, ציצה החברה בטוויטר פוסט שבו חשפה כי לדיילות ולדיילים תינתן הסמכות להוציא כרטיסים צהובים לנוסעים שאינם עוטים מסכה או כיסוי פנים במטוס. "כרטיסים אלו ישמשו כ"אזהרה אחרונה לנוסע, שטיסותיו עם חברת אלסקה איירליינס יבחנו ועלולות להיפסק לזמן מה", נכתב בציוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully