וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרטים הגדולים: שמחה גואטה מתקשטת עבור בילוי בים

4.7.2020 / 8:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, מי מתרחץ עם מיכל אנסקי, שמחה גואטה דוגמנית בגדי ים, אורי ששון מתנסה בלי חולצה ויעל גולדמן מרכיבה את הבת על אופנוע. צפו. וואלה! סלבס עממית

שמחה גואטה משתזפת (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אופירה אסייג קונה במכולת. עומר אדם עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואילנית לוי - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
שמחה גואטה/צילום מסך, אינסטגרם

האדם הפשוט, בקושי לובש בגד ים (ותגידו תודה של תחתונים עם חור) והולך לטבול במי המלח העמוקים. אבל שמחה גואטה, שורדת עבר ודיווה בהווה, היא תגיע לים כמו ג'יי לו פוגשת את ורסאצ'ה - כולל הבלינג, הרינג, הדינג עם הזינג והכל מצופה בזהב, ממש כמו הלב שלה. כי #האהבה_שלה_לא_עולה_שום_כלום

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל אנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר להירטב, מי רוצה שמיכל אנסקי תרחץ אותו בתוך הכיור (!), כן נו, זה שבחדר הרחצה, תחת הברז שבו #שוטפים_ידיים, כמו שהיא עושה לבתה הפעוטה? כי מה שטוב לירקות ולפירות היקרים ללבה, טוב גם לבייבי הקטנטנה של הזללנית.

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
יעל גולדמן/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר אמהות ובנות, קלטו את יעל גולדמן - פעם דוגמנית והיום כנראה #אבירה_על_גלגלים, שמעמיסה את הילדה על הטוסטוס שלה. טוב, בעיקר לטובת התמונה ובכל זאת, שתיים זה תמיד ביחד.

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
אורי ששון/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר אסקסטרים, שימו לב אל הג'ודוקא אורי ששון - שאסף את שגיא מוקי ושאר החבר'ה הטובים והשריריים להתנסות מאוד רחוקה מזו שעל מזרן הג'ודו, הרבה יותר רטובה מאשר באולם הממוזג ופוטוגנית לא פחות מהספורט עם החלוקים הפתוחים: חתירה. כלומר, חתירה וכמה #בוק_דוגמנות לארכיון.

דין מירושניקוב על טרמפולינה (אינסטגרם)
רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
דין מירושניקוב/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר תחביבים חדשים, מה דעתכם על #התעופה_העצמית של השחקן דין מירושניקוב? הכי קרקס שלו!

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
מיה דגן/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר קרקס, אז מה דעתכם על חטיף, נשנוש, משהו בקטנה? או שווארמה בלאפה (אפשר גם בצלחת), על חשבון מיה דגן המפנקת. #קרניבורית_לנצח

רק נראה נוצץ 4/7/20. אינסטגרם, צילום מסך
דמי מור/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: דמי מור, אמרו וירוס, אמרו מלחיץ, אמרו מסיכה רפואית, לא את זו של חניבעל הקניבל מ"#שתיקת_הכבשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully