וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק הגורל: עובדת בחנות נעליים תובעת את שרה ג'סיקה פרקר

3.6.2020 / 14:15

נכון שהכרתם את השחקנית הניו יורקית בגלל הדמות חובבת הנעליים שלה ב"סקס והעיר הגדולה"? אז זהו, ששנים אחרי, מנהלת חנות הנעלה שבבעלותה של שרה ג'סיקה פרקר גוררת אותה לבית המשפט. וואלה! סלבס לובוטין

שרה ג'סיקה פרקר בירושלים (צילום: ניר פקין)

נדמה שהשיר "איך שגלגל מסתובב לו" לא יכול היה לקבל ביטוי משעשע יותר מאשר הסיפור הבא, בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר: אתם בטח זוכרים איך נחשפתם אל השחקנית (כמו מרבית צופי הטלוויזיה) בזכות הדמות חובבת הנעליים שגילמה בסדרה "סקס והעיר הגדולה", כזאת שמוכנה לא לאכול במהלך היום רק כדי לרכוש עוד זוג עקבים גבוהים או מגפיים מפונפנים.

אז מתברר ששנים אחר כך, שרהל'ה היא לא רק בעלים של כמה חנויות נעליים שנושאות את שמה, אלא שעובדת באחת החנויות שבעיר הגדולה גוררת אותה לבית המשפט, בטענה כי לא שילמה לה את שכרה בחוק. מה מיסטר ביג היה אומר על זה?

רכלו על התביעה של שרה ג'סיקה פרקר באינסטוש

שרה ג'סיקה פרקר. splash
שרה ג'סיקה פרקר/splash

על פי הדיווחים, בתביעה שהוגשה השבוע לבית המשפט העליון (!) שבניו יורק נטען כי פרקר בת ה-55 ושותפה העסקי לא שילמו למנהלת אחת החנויות בעיר את השכר על שעות נוספות וארוכות שבהן עבדה בשנה וחצי האחרונות, לפחות עד לתחילת חודש מרץ 2020 (אז החנויות החלו להיסגר בגלל בהלת הקורונה). עם זאת, במסמך התביעה לא מצוין סכום השכר שהשחקנית ושותפיה חייבים למוכרת הנעליים או את גובה הפיצויים שהעובדת הממורמרת רוצה בנוסף.

עוד בוואלה!

מיסטר ביג מ"סקס והעיר הגדולה"... נראה גדול יותר

לכתבה המלאה

פרקר כנראה קיבלה את מסמכי התביעה בתדהמה באותו הזמן שבו הודלפו לתקשורת, כיוון שכל מה שהיה לדובריה של שרה להוסיף הוא שהם "לומדים את המקרה", במיוחד לאור בעובדה שהפרה של תנאי העסקה ועיכוב תשלומים נחשבים לעבירות חמורות בבית הדין המקומי. מי חשב שהתשוקה לנעליים תגרום לקארי ברדשאו (לנצח!) להיגרר אל מול שופט...


וואלה! סלבס תחליף זוג נעליים בעוד מנה בארוחת הצהריים. יש קונים?

שרה ג'סיקה פרקר עובדת כמוכרת נעליים. splash
רגע, לא שילמת? שרה ג'סיקה פרקר מוכרת בחנות שלה/splash
שרה ג'סיקה פרקר עובדת כמוכרת נעליים. splash
"מה היא רוצה ממני, גם ככה אני לא מנולו בלאניק!"/splash
שרה ג'סיקה פרקר בסדרה סקס והעיר הגדולה. אתר רשמי, אתר רשמי
פעם היא זהרה בתור קארי ברדשאו. שרה ג'סיקה ב"סקס והעיר הגדולה"/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully