וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכונות לכל סיטואציה: השמלות שמסתמנות כלהיטים החמים של הקיץ

2.6.2020 / 7:20

האחת - ססגונית ועתירת בד, השנייה - סקסית, מדויקת ובצבעוניות מאופקת. שתי שמלות מעולות כובשות את הרשת ורושמות נוכחות בולטת באינסטגרם, אבל באיזו הייתן בוחרות?

אם אתן מאלו שמכורות לשמלות בקיץ, כמונו, כדאי שתכירו את שתי השמלות הוויראליות האלו שיסגרו לכן את כל הפינות לתקופה הקרובה. האחת אוברסייזית וצבעונית, מהסוג שיציל אתכן בכל מצב, בכל שינוי משקל ובכל יום של החודש. השנייה, מנימליסטית, מדויקת, בצבעוניות מאופקת ולא מתפשרת. מה שיפה פה זה ששתיהן יכולות ללוות כל סיטואציה, מקפה של בוקר ועד חתונה מפונפנת.

Staud

ה-meadow dress של Staud, לייבל לוס אנג'לסי רותח שהוזכר פה לא מעט, מעוצבת בהשראת מצנח והיא שמלת מקסי עתירת בד שחלקה העליון כתום בעל מחשוף וי ושרוולים תפוחים באורך המרפק. החל מקו החזייה מתחילה התרחבות הדרגתית כלפי מטה במתכונת קומות, כאשר גם הצבעוניות משנה את גווניה ועוברת לוורוד המתחזק בהדרגה לסגול.

אל תתנו לעיצוב המרהיב והאולטרה-צבעוני להרתיע אתכן כי זה בדיוק מה שהופך אותה לכזו שלא מצריכה מאמץ סטיילינג. כפכפכים ותיק קש להופעת קז'ואל או עקבים ועגילי סטייטמנט ללוק ערב חגיגי. עוד פרט מעניין הוא הטקסטיל שעשוי ניילון ממוחזר, עובדה ששמה את הרכישה בצד החיובי של המצפון והכדור. המחיר, 230$, הוא כזה שיש לשקול בכובד ראש אבל לא מופרך לחלוטין ואם תחכו קצת לסיילים שיגיעו בקרוב יש מצב שהוא יהיה ממש הגיוני. גרסה נוספת קיימת גם בפלטה של טורקיז-חום-שחור, אבל יש לציין שעל פי ה'איט גירלז' באינסטגרם היא הרבה פחות מבוקשת.

Cult Gaia

השמלה השנייה שצברה פופולריות מהווה אנטיתזה בכל רמ"ח אבריה לזו של Staud והיא מבית היוצר של מותג ויראלי נוסף המבוסס באל איי - Cult Gaia. את דגם ה-Serita dress, 655$, אי אפשר לפספס לאחרונה באדיבות פיגורות כמו רוזי הנטינגטון וויטלי, קנדיס סוונפל, רומי סטריג' ושרה קוהאן. שתי האחרונות בהיריון וזה פחות או יותר הקימור היחיד שיכול לתפוח בשקט תחת השמלה הזו.

דגם שריתה (תרגום חופשי) מעוצב כטופ חזיית משולשים שבמרכזה רצועה דקה המתרחבת כלפי האגן לחצאית מקסי צרה, משמע הצלעות והמותניים חשופים. תוסיפו לזה טקסטיל סרוג בגוון קרם בהיר (יש גם בגוון חום-טרקוטה) והנה לכן שמלה מושלמת שמתאימה לסילואטה מושלמת. אכן, לא פשוט להחזיק את השמלה הזו, אבל עבור מי שכן יכולה זה בינגו מטורף שמשלב סקס אפיל ושיק אלגנטי. גם פה אפשר לג'נגל בין כפכפים ותיק אוברסייז לשעות הפנאי או עקבים ואבזור גלאם לאירועים רשמיים יותר. אנחנו כרגע בשלב ההתלבטות מה פשוט יותר: דיאטה נטולת פחמימות או היריון. ספרו לנו בתגובות מה דעתכן.

View this post on Instagram

Good to be back.. @cultgaia @raniabenc

A post shared by Leah Pike (@leahdarcymakeup) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully