וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייקח לענף התעופה לפחות 3 שנים להתאושש"

דירוג האשראי העולמי המוביל S&P הוציא דו"ח ובו תחזית מעודכנת וקודרת יותר מקודמתה: "תהיה צניחה של 55 אחוז במספר הטסים עד סוף השנה, ההתאוששות תהיה איטית ותימשך לפחות עד אמצע 2023"

בווידאו: חדר הישיבות של אל על לאחר ישיבת הנהלה עם נציגות הטייסים ויו”ר איגוד התחבורה/עריכה: ניר חן

מקווים לחזור לטוס? גם חברות התעופה רוצות שתעשו את זה, אבל על פי S&P גלובל, חברת דירוג האשראי המובילה בעולם, זה ייקח זמן - לפחות שלוש שנים.

על פי S&P, העיכוב בחזרה מלאה לשגרה יהיה איטי ומתמשך וייכנס עמוק לתוך 2023, כשמספר הנוסעים בנמלי התעופה לא יעלה בקצב הדרסטי שבו ירד. התחזית השנתית היא לצניחה של 55 אחוז במספר הטסים, גבוהה יותר מהתחזית הקודמת שפרסמו האנליסטים.

נוסעים בנתב"ג לאחר הנחיית רה"מ לאסור נחיתות בישראל. ניב אהרונסון
מי יודע מתי נראה שוב את נתב"ג מלא/ניב אהרונסון

"התהליך תלוי גם ביכולת של ממשלות להקל על ההגבלות", נכתב בדו"ח, "כמו גם ברצון של אנשים לשוב לטוס ובהשפעות הכלכליות על המדינות. כידוע, יש כבר מדינות שהקלו על ההגבלות, אולם המספרים עדיין נמוכים מדי, כשגם הפעילות המצומצמת של חנויות הדיוטי פרי, שמהוות מקור משיכה, לא תורמת לרצון הנוסעים לשוב לנמלי התעופה.

כמו כן, צוין בדו"ח, כי ההסתגלות לניהול מרחוק ועבודה מהבית משמשות גם הן גורם בהאטה. ב-S&P דירגו במרץ 11 נמלי תעופה ברחבי העולם, בהם ציינו את יכולת השדות להתמודד עם המגפה והמחסור בנוסעים. כעת נראה ששדות אחרים יצטרפו לרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully