וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת פיג'מות! דמי מור וברוס וויליס מתחבקים בבידוד

האקסים המיתולוגיים דמי מור וברוס וויליס החליטו להעביר יחדיו את ימי הבידוד והעלו לאינסטגרם תמונה משפחתית מופלאה ונדירה כשכולם בפיג'מות תואמות. דוגמא ומופת לשיקום היחסים עם הבעל לשעבר

אימג'בנק GettyImages

דמי מור (57) וברוס וויליס (65), שניים מהכוכבים המדוברים של הוליווד גרושים כבר 19 שנים. במהלך התקופה הזו הם עבדו קשה מאוד בכדי לשקם את היחסים שנשברו ולהגיע למצב בו יוכלו לשבת בחיק המשפחה - ועוד בבידוד! בדף האינסטגרם של בתם טלולה, נראים האקסים במחזה נדיר במיוחד כשהם מחובקים בפיג'מות פסים תואמות. למעשה, כל המשפחה נכנסה לאווירה המנמנמת של הבידוד והתאימה פיג'מות בצבעוניות מתבקשת לחג הפסחא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

האקסים נראו מחובקים, מאושרים ודיגמנו משפחתיות למופת בפיג'מות פסים בצבעי ירוק ולבן של המותג האמריקאי Leveret. הפיג'מות הנעימות מגיעות גם במידות לזאטוטים החל מ-19.90$ לסט ומתחילות מ-29.90$ במידות למבוגרים. עכשיו לרגל חג הפסחא ונפלאות הבידוד הם גם מציעים 20% הנחה לסטים המשפחתיים בשלל פסים, הדפסי סוסים, ארנבים ויש גם אוברולים מתוקים לכלבלבים.

בשנה האחרונה מור רשמה קאמבק נהדר בתעשיית הבידור, פקדה אירועים מתוקשרים, סובבה ראשים בתצוגות אופנה נחשבות, ואף השיקה ספר שם חשפה מקרה מזעזע שעברה בילדותה וסיפרה כי נאנסה בגיל 15 על ידי אלמוני ששילם לאמה. בפברואר האחרון עוד הספיקה ליהנות מאירוע של הארפר'ס בזאר בפריז שסגר את חודש שבועות האופנה, וגנבה את ההצגה בשמלת סטרפלס נפוחה של דיור וצמה ארוכה של נסיכה מודרנית.

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז דמי מור. GettyImages
חלומית באירוע של הארפר'ס בזאר בשמלה של דיור/GettyImages
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 דמי מור. GettyImages
קלאסית באירוע של ואניטי פייר/GettyImages

עוד בוואלה!

אמנות הפיתוי: סט הלנז'רי הזה עומד להוציא מאתנו את המיטב

לכתבה המלאה
טום פורד שבוע האופנה דמי מור רומר וויליס. GettyImages
רומר וויליס ודמי מור בתצוגה של טום פורד בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully