וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר "יודע פחות" על עתיד הליגה: "מוקדם מדי לחשוב על זה"

הקומישנר הבהיר: לא יהיו החלטות עד תחילת מאי. דני גרין טוען: "רוב השחקנים חושבים שתהיה עונה ושנחזור באמצע מאי"

צילום: רויטרס

מיום ליום, חוסר הוודאות סביב שובו של הספורט העולמי רק הופך גדול יותר. בראיון שהעניק לרשת TNT, הודה הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר כי גם הוא לא יודע מתי ליגת הכדורסל הטובה בעולם תחזור, ונשמע מאוד מעורפל.

"בשבועות האחרונים אמרתי לאנשים שעד סוף אפריל, לא נוכל לקבל החלטות", אמר סילבר. "אני לא חושב שגם ב-1 במאי נהיה במצב הזה. זה לא אומר שבתוך הליגה אנחנו מנהלים שיחות עם השחקנים והקבוצות ומחפשות דרכים אחרות לחדש את העונה, אבל הכל עדיין מוקדם מדי כרגע לחשוב מה יקרה בשבועות הקרובים".

כשהחליט על הפסקת הליגה ב-12 במרץ, הודיע על השבתה של 30 יום. "למען האמת, כעת אני יודע פחות משידעתי אז", הודה הקומישנר. "כרגע אנחנו שמים את הבריאות של כולם מעל הכל. בעולם מושלם היינו יכולים לסיים את העונה הסדירה".

שחקן הלייקרס דני גרין מאמין שכך יהיה, לאחר שיחה בתוך ארגון השחקנים: "חייבים לעשות כל מה שאפשר כדי לנסות ולהציל את העונה. רוב השחקנים מאמינים שתהיה עונה, היא פשוט תתחיל קצת יותר מאוחר משחשבנו. זה בטח יקרה באמצע או בסוף מאי, עד אוגוסט או ספטמבר כנראה".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, דני גרין חוגגים. GettyImages
השחקנים עדיין אופטימיים. דני גרין עם לברון/GettyImages

באופן לא מפתיע, הודיעו בליגה לקבוצות השונות כי לא יוכלו לבצע ראיונות פנים אל פנים עם המועמדים לדראפט הקרוב, לפחות עד הודעה חדשה. כמו כן, ייאסר על הקבוצות לבקש מהשחקנים לשלוח אימונים אישיים שערכו - כרגע, כל שמותר לקבוצות לעשות יהיה ללמוד סרטונים של משחקים ואימונים שנערכו לפני השבתת הליגות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully