וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום אין: זה הכי הרבה שתראו מהמלכה לטיסיה בזמן הקרוב

מלכת ספרד השיקית כבר זמן רב לא יצאה מפתח ביתה, זאת בשל מגיפת הקורונה, אך מקפידה לשמור על עסקים כרגיל באמצעות שיחות וירטואליות. מה היא לובשת לפגישות אונליין בימים אלו, ולמה אנחנו מתגעגעות?

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מאז החלה הקורונה אושיות הסטייל הגדולות בעולם, כאלו שאנחנו מרבות לסקר, כמעט ולא נראו בציבור. מלניה, איוונקה,קייט ושות' צריכות לשמש דוגמא וסביר להניח כי גם להם אין יותר מדי כוח לדפוק הופעות בבית הלבן או בארמון בקינגהאם. לשמחתנו, ומעט לצערנו יש לומר, המלכה לטיסיה מספקת בימים אלו הצצה מבוקרת לחיים שלה ושל המלך פיליפה שמנהלים את כל עסקיהם דרך שיחות הזום. שיחות ועידה עם שאר פוליטיקאים, צוותי רפואה, עמותות לתרומה לנזקקים וכל מה שאפשר בכדי לייעל את המצב החמור בספרד - הכל בפגישה וירטואלית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לטיסיה מלכת ספרד. splash
חזק בשיחות הזום. המלכה לטיסיה ופיליפה מלך ספרד/splash

לטיסיה (47), שידועה בקו קלאסי ונקי ותמיד מתאימה עצמה לסיטואציה באופן מדויק, בחרה לכל שיחות הווידאו המתועדות שלה בבלייזר שחור וקלאסי. מתחת, החליטה לשמור על מעט אווריריות, בכל זאת, היא עובדת מהבית, ובחרה בכל פעם בטופ אחר ושקט יחסית - חולצת פסים בשחור ולבן, טי-שירט לבנה חלקה, חולצה בגוון טורקיז, וגם גולף אדום ביום קריר יותר.

בכל המקרים המכנסיים כמובן מחוץ לפריים, אך יש לציין שהיא לא עברה לטרנינג כמו כולנו ושמרה על ממלכתיות מתבקשת במכנסיים שחורים מחויטים. באחת מפגישות הזום השתוללה והלכה על בלייזר שחור עם פסים לבנים דקים, גם שם במרווח המתאים, כי כל פאשניסטה יודעת שפסים צפופים/משבצות מרצדים במסך. מתגעגעות לטוטאל לוקים.

עוד בוואלה!

הגזרה המחמיאה בתבל עם הפרינט האלמותי: המלכה לטיסיה שוב מדייקת

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. splash
קו ברור - בלייזר שחור וחולצות מתחלפות/splash
לטיסיה מלכת ספרד. splash
מחכות בשקיקה לראות טוטאל לוק. מלך ומלכת ספרד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully