וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתה גבר גבר: בשמים, קרמים ומסיכות שחובה לנסות

7.4.2020 / 7:30

אם כבר ליל הסגר, אז לפחות שתשבו מסביב לשולחן כשאתם מטופחים ומבושמים - הנה כמה מוצרים שיהפכו את חג הפסח שלכם להרבה יותר נקי, נעים ומבריק. גברים, שלפו את הכרטיס כי את כל המוצרים ניתן להזמין אונליין

טעון טיפוח. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
קרמים, בשמים ושלל פינוקים לגבר המשקיען/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

חג הפסח הוא בדיוק הזמן לרענן את המגירות, לשלוף את הדברים ששוכבים בארון כבר חודשים ולפנות מקום לפריטים חדשים. רגע לפני שאתם יושבים לשולחן החג המצומצם, ומתפללים שתעבור כבר תקופת הסגר, קבלו כמה מוצרים שגם ירעננו ויחדשו את עור פניכם וגם יעסיקו אתכם במהלך החופשה שלא נגמרת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

VICHY - מסיכת חימר מטהרת

וישי, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
נקי נקי/יח"צ חו"ל

מסיכת החימר החדשה של וישי משלבת בתוכה שני סוגי חימר לבן - KAOLIN ו-BENTONITE המסייעים במניעת הפרשה של סבום ובהסרת הלכלוך המצטבר, פלוס מים טרמליים, המגיעים הישר ממעיינות החברה, אשר מחזקים ומחדשים את עור הפנים.

למרוח או לשכוח? תמרחו, תמרחו! ואפילו כמה פעמים בשבוע כי המסכה הזו עושה פלאים. מלבד תחושת הניקיון, כפי שהבטיחו בחברת הקוסמטיקה, המסכה גורמת לרעננות ותחושה אמיתית של חידוש העור.

כמה זה עולה? 119 שקלים ל-75 מ"ל.
ניתן להשיג באתר סופר פארם - לחצו כאן

CLINIQUE - קרם לחות משולב לפנים ולצוואר

קליניק, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
שילוב מותח/יח"צ חו"ל

בקליניק החליטו ללכת על כיוון חדש וחסכוני, או כמו שאומרים: לתפוס שתי ציפורים במכה, כך שבאריזה אחת תוכלו למצוא שני קרמים המתחלקים לפי איזורי קווי מתאר הפנים. אחד מורחים על עצמות הלחיים, המצח והרקות ואילו את הקרם השני על הלסתות והצוואר.

למרוח או לברוח? חברת הטיפוח האמריקאית מבטיחה כי שילוב הקרמים מבטיח מיצוק ופיסול של עור הפנים וכמו כן מטשטש קמטים. חוסך זמן, התעסקות וכסף.

כמה זה עולה? 399 שקלים.
לרכישה באתר החברה - לחצו כאן

פולה בליק - סרום MAGIC DROP

סרום פולה בליק, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
מה שטוב לסלבס/יח"צ חו"ל

הקוסמטיקאית של הסלבס כבר מזמן הפכה לשם דבר בכל הנוגע לטיפוח העור ואף הוציאה סדרת מוצרים שהיא רקחה. הפעם זהו סרום 3 המופלאים שלה המכיל תמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור, וחומצה היאלורונית בעלת מבנה מולקולרי המאפשר חדירה עמוקה יותר. הסרום מחליק, מחדש, מעניק לחות וזוהר ומקנה מראה צעיר ורענן.

להשתמש או לשבש? נבדקו לא מעט מוצרים, ומדובר בסרום לא פחות ממושלם, שמתאים גם לגברים וגם לנשים. רכישה בטוחה.

כמה זה עולה? 350 שקלים ל-30 מ"ל.
ניתן להזמין בטלפון 077-200-6777

JEUNESSE - מסיכת פנים HYDRASHIELD

לומינס, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
מרעננת/יח"צ חו"ל

מסיכת פנים שמשלבת נוגדי חמצון יעילים עם חמאת שיאה ומיצוי שורש אסייתי, המסייעים להרגעה וליחוך של עור עייף ודהוי. המסכה עוזרת למזער את החשיפה לפגעי נזקי הסביבה והאוויר ומסייעת לשיפור המראה הזוהר והחיוניות של העור.

להניח או להזניח? המסכה אכן מרעננת את הפנים ומעניקה תחושה של ניקיון. מראה זוהר - במידה מועטה. אם אתם לפני אירוע או פגישה חשובה בזום - קחו כמה דקות, תניחו מסכה ותצאו כמו חדשים.

כמה זה עולה? 409 שקלים לאריזה הכוללת חמש מסכות.
ניתן להשיג בעמוד הפייסבוק של החברה - לחצו כאן

לוריאל - פדים לטיפול אנטי אייג'ינג

לוריאל, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
גימיק חדש/יח"צ חו"ל

כן, גם בחברת לוריאל הצרפתית החליטו להתחכם ובמקום למכור לכם עוד קרם פנים שמבטיח טיפול בהזדקנות - החליטו ללכת על פדים ספוגים בחומצה גליקולית שנספגת בעור הפנים ומבטיחה פנים בעלות מגע חלק, זוהר וצעיר יותר.

לטפוח או לשכוח? על הרעיון המקורי אפשר לשבח ולנסות את הגימיק החדש במחיר השפוי. החברה מבטיחה כי לאחר שימוש ראשון עור הפנים הופך זוהר יותר, ולאחר ניסיון ניתן לומר כי זה מוצר קלאסי לנסיעות.

כמה זה עולה? 80 שקלים.
ניתן להשיג באתר של סופר פארם - לחצו כאן

GADE - מסיכת לטיהור העור

ג'ייד, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
לטהר, לטהר, לטהר/יח"צ חו"ל

נראה שמסיכות פחם הן המסיכות המבוקשות ביותר (לצד מסיכת זהב, כמובן), כך שגם בחברת הקוסמטיקה השיקו מסכת טיהור על בסיס במבוק פחם שחור וחימר לספיחת שומנים, טיהור וניקוי הנקבוביות. בנוסף לכך, המסכה מועשרת באצת ים, בצמחי מרווה וקמומיל ו-ויטמין E ו-B.

להימרח או להימנע? נכון, החברה מתמקצעת בעיקר בתחום האיפור, אבל נראה שגם פה הם הבינו את העבודה. לאחר שימוש ראשון במסכה - אתם מיד תשימו לב לתחושת הניקיון והרעננות של עור פניכם.

כמה זה עולה? 89.90 שקלים.
ניתן להשיג באתר החברה - לחצו כאן

טום פורד - BEAU DE JOUR

טום פורד, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
מפתיע כל פעם מחדש/יח"צ חו"ל

המעצב האמריקאי משיק עוד בושם בקולקציית SIGNATURE, והפעם עושה כבוד לריחות של פעם - הריח הגברי, המחוספס שאנחנו רגילים להריח על האבות והסבים שלנו (בקטע טוב!). התמהיל של לבנדר, רוזמרין, גרניום ומנטה לצד ניחוחות האלון והבזיליקום שמתערבבים עם פצ'ולי וענבר מביאים ניחוח ישן חדש שכולנו מכירים ורובנו אוהבים.

לרסס או למסמס? בכל פעם שאני חושב שהוא לא יכול להפתיע - טום פורד משיק עוד ניחוח ממכר שלא משאיר לכם ברירה אלא לרוץ ולרכוש. אבל הפעם (בתקווה שזו הפעם האחרונה שאכתוב זאת) - אתם חייבים את הבושם הזה על המדף שלכם. ולא, העובדה שהוא יקר לא ממש משנה את העובדה שהוא MUST.

כמה זה עולה? 570 שקלים ל-50 מ"ל
ניתן להשיג באתר הבית של רשת אפריל - לחצו כאן

קרולינה הררה - 212 RED

קרולינה הררה, טיפוח לגבר. יח"צ חו"ל,
בושם עם מטרה/יח"צ חו"ל

המעצבת האמריקאית יצאה במהדורה מוגבלת לבושם המפורסם שלה בשיתוף פעולה עם ארגון HIV האמריקאי, כך שחלק מההכנסות יועברו לתרומה למלחמה במחלה. הגרסה החדשה של הבושם מורכבת מתווים של ג'ינג'ר, שמן ברי, הל ועץ הגואייאק שמעניקים ניחוח חושני.

להתיז או להחמיץ? לונג סטורי שורט - נראה שהמטרה והכוונה גוברות על הניחוח. מדובר בניחוח המוכר שרבים דווקא אוהבים של הבושם הידוע והפעם עם שידרוג מאוד נעים. אם אתם מכורים לבשמים הקודמים בסדרה - אין סיבה שלא תאהבו את זה.

כמה זה עולה? 279 שקלים ל-100 מ"ל
להשיג באתר סופר פארם - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully