וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה יופי: שיר אלמליח ילדה את בנה הבכור

4.4.2020 / 9:59

אחרי תשעה חודשים (בהם כמה שבועות בבידוד) - הדוגמנית שיר אלמליח ובעלה, מייקל זנזורי, הגיעו הלילה לבית החולים, נכנסו לחדר לידה וממנו יצאו כשהם אוחזים את בנם הבכור. וואלה! סלבס מברכת

שיר אלמליח/החתונה של שיר אלמליח ומייקל זנזורי (צילום: עידן חסון)

לכל אישה יש סיפורים מתקופת ההיריון המיוחדת שלה, שאותם היא שומרת בזיכרון על מנת שתוכל לספר לבן או לבת ברגע שיהיו גדולים מספיק בשביל להבין - אבל נראה שלשיר אלמליח יש כנראה את הסיפור הכי שווה בתעשייה. בכל זאת, לא כל הריונית מפורסמת חוותה את התפשטות וירוס הקורונה ונכנסה לבידוד במהלך התקופה המרגשת הפרטית שלה. תודו שזה סיפור מטורף לספר לבן הבכור שלה, זה שהפך אותה לאמא והגיח הלילה (ש') לעולם.

אחלו לשיר אלמליח מזל טוב באינסטגרם

שיר אלמליח בצילומי הריון. אלה אוזן,
קולולו! שיר אלמליח בתקופת ההריון/אלה אוזן

הדוגמנית ההורסת ובעלה, איש העסקים מייקל זנזורי, הגיעו אמש לבית החולים שבפתח תקווה. שם, לאחר מספר שעות של צירים לא ממש נעימים, נשימות, נשיפות ולא מעט לחיצות, יצא לאוויר העולם בנם הבכור. הבייבי שבעוד מספר ימים כבר יאלץ לעבור לבידוד בביתו החדש, עד שתחלוף סכנת הווירוס המתפשט.

שיר אלמליח. שוקה כהן
איך יקראו לו?/שוקה כהן

כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, אלמליח, אחת שעושה כבוד לישראל גם ברחבי העולם - החליטה במהלך ההיריון לעשות כבוד גם לאימהות אחרות, כאלו שלא יכולות להרשות לעצמן לרכוש משחקים, בגדים ושלל אביזרים לתינוקות שלהן, כאשר החליטה לתרום את כל המתנות שקיבלה לנשים שזקוקות להן. תודו שהיא נשמה.


וואלה! סלבס עשתה צ'ק אין במחלקת יולדות - לא, לא בגלל שהיא בהיריון, סתם בגלל הג'לי שמחלקים בארוחת ערב.

עוד בוואלה!

לקראת הלידה: שימו לב מה שיר אלמליח ההריונית תעשה עם המתנות שלכם

לכתבה המלאה
שיר אלמליח. עידן חסון,
שיהיה במזל. שיר ומייקל זנזורי/עידן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully