וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, הם עשו את זה שוב: לאסף גרניט וחבורתו יש דוכן כריכים חדש

24.2.2020 / 11:00

עוד לא עברו שבועיים מאז שפתחו את המסעדה החדשה שלהם וקבוצת מחניודה פותחת מקום נוסף, ממש על אותו רחוב - GG Kubala שמו: דוכן של כריכים חמים בלחם קובלה, שהוא מין הכלאה בין קובנה לחלה, ואם זה נשמע לכם מגרה, חכו שתשמעו מה נכנס פנימה

GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
קובלה היא הכלאה בין קובנה לחלה/נועם פריסמן

רק לפני שבועיים סיפרנו לכם על צמח - המסעדה החדשה הצמחונית של אסף גרניט וקבוצת מחניודה בירושלים, והנה, ממש מבלי לעצור, החבורה פותחת ממש בצמוד אליה דוכן סטריט פוד חדש - GG Kubala, בקונספט של Grab&Go (קח ולך), עם תפריט כריכים קטן בקונספט מפתיע.

מנגנון הכשרת השפים של הקבוצה ממשיך להוכיח את עצמו כאשר את שרביט הניצוח על המקום החדש קיבל מיכאל ידיד המכונה גם מישה, מי שהיה טבח ועבר בכל התחנות במסעדת האם מחניודה וגם השתתף בהקמה של ה-Coal Office בלונדון.

GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
קובלה טבעונית של כרוב על גריל פחמים/נועם פריסמן

הדוכן החדש של GG Kubala ממוקם ברחוב הדקל, ממש בסמוך למסעדת צמח, ומציע תפריט קטן של כריכים חמים בלחם קובלה, שהוא מין הכלאה שיצרו בין קובנה לחלה, כך שהלחמנייה המיוחדת הזו סופגת את המיצים והרטבים של המילויים השונים. יש שם קובלה קיסר למשל, כשבפנים יש שניצל, חסה אייסברג, בצל סגול, רוקט ואיולי קיסר (42 שקלים), או קובלה קורנביף עם איולי צ'יפוטלה, כרוב כבוש, רוקט ובצל מטוגן (46 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

תימני, יפני וברזילאי: שלושה מקומות חדשים לאכול בהם מחוץ לת"א

לכתבה המלאה
GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
קובלה של קבב אדנה/נועם פריסמן

יש גם קובלה אדנה עם קבב אדנה חריף מבשל טלה, טחינה חמוצה ומחלוטה (44 שקלים), או קובלה פיש עם פילה דג, איולי לאבנה, בצל בסומק, מטבוחה ורוקט (46 שקלים).

קבוצת מחניודה עושה מאמצים גדולים להנגיש את עצמם לצמחונים וטבעונים, כשהשיא כמובן הוא כאמור פתיחת מסעדה שכולה צמחונית, אז גם בג'יג'י קובלה יש מנה טבעונית של כרוב על גריל פחמים, עם טחינה חמוצה, זעתר ולימון (36 שקלים).

GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
קובבקה- טריו של קובנה, חלה ובבקה ברוטב טופי/נועם פריסמן

יש שתי תוספות מגניבות שתוכלו לקחת לצד הקובלות, הראשונה היא צ'יפס (15 שקלים), והשנייה קצת יותר מעניינת ונקראת צ'יקן מגנום, כשמדובר על צ'יקן נאגטס על מקלות ארטיק (8 שקלים), אולי להיט אינסטגרם מתהווה, את זה עוד נגלה. כמובן שלא שכחו להתקין כאן גם גרסה מתוקה של המנה הזו, המכונה קובבקה, שהיא כבר טריו של קובנה, חלה ובבקה עם קינמון, טופי וקרם עוגת גבינה (26 שקלים).

באופן כללי, שוק מחנה יהודה לא מפסיק להתפתח, ומקומות חדשים נפתחים בו חדשות לבקרים. אבל אם אנחנו צריכים לשים את ההימור שלנו על משהו - יש לנו תחושה שהמקום הזה הולך להפוך מהר מאוד ללהיט החדש של השוק.

ג'יג'י קובלה, דקל 1 ירושלים, פתוח בימים א'-ו' 12:30 ועד שנגמר האוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully