וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן חושפת ישבן בשמלת מעצבים מנצנצת

23.2.2020 / 12:00

האחות לבית משפחת קרדשיאן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה עומדת מול הכיריים כשהיא לבושה בשמלה מנצנצת עם גב חשוף, פלוס סנדלי עקב ואיפור מדויק. האם זה האאוטפיט האולטימטיבי לבישול? מאסטר שף, מאחורייך

קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)

למי מאתנו זה לא קרה? באמצע היום התפתח אצלנו רעב ונכנסנו למטבח לבשל ארוחת צהריים, כל זה כשאנחנו לבושות בשמלת ערב מנצנצת עם גב חשוף. טוב, אם זה לא קרה לכן - אתן יכולות להתנחם בעובדה שהכל בסדר. מי שפחות בסדר היא קורטני קרדשיאן שתיעדה את החוויה ההזויה הזו לחשבון האינסטגרם שלה.

האחות לבית משפחת קרדשיאן כנראה התבאסה קלות שלא הזדמן לה להגיע לשבועות האופנה באירופה, והחליטה להפוך את המטבח האישי שלה למסלול של תצוגת אופנה. קורטני (40) העלתה לחשבון שלה תמונה בה היא עומדת מול הכיריים, בוחשת בסיר תבשיל או תה חם, כך היא מרמזת, כשהיא לבושה בשמלה ירוקה ומנצנצת עם גב חשוף וחריץ ישבן מבצבץ. ללוק היא גם הוסיפה סנדלי עקב שקופים.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אאוטפיט לגיטימי במטבח. קורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מדובר בשמלה של רוברטו קוואלי משנת 2004 שקורטני קיבלה ממוזיאון פירנצה. עצם העבודה שמדובר בשמלה מהארכיון רק מחדדת את העובדה שזה כנראה מאוד הגיוני להיכנס איתה למטבח ולהתחיל לבשל. תוסיפו לזה את האיפור המלא והשיער המוחלק ומסודר היטב, וקיבלתם טוטאל לוק של שפית. לפחות בעולמן של הקרדשיאנ'ז.

לתמונה הוסיפה קורטני כיתוב, שכנראה עובד טוב רק באנגלית - "cookin' up positivi-tea", מן משחק מילים בין הכנת תה ופיתוח מחשבה חיובית. התגובות למרבה ההפתעה היו מאוד מפרגנות, בעיקר בקרב חברים שלה מהברנז'ה. ניכר כי כמעט אף אחד מהם לא תהה מה היא עושה עם שמלת מעצבים חושפת ישבן במטבח.

עוד בוואלה! אופנה

קים בשמלה צמודה מדי, קורטני וקלואי באו לאזן: משפחת קרדשיאן מתאחדת

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Take a seat, I've been expecting you.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully