האח הגדול נעם וניר. מתוך האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/מתוך האח הגדול

זה אמיתי? ניר משוברים שתיקה ונעם מחינוך מיוחד ברומן

23.2.2020 / 7:32

הפקת האח הגדול סוף סוף הבינה שמה שאנחנו באמת רוצים לראות בבית זה לא ויכוחים פוליטיים בין ימין לשמאל או ריבים על התקציב - אנחנו רוצים לראות סקס. או לפחות אופציה לסקס. הנה הזוגות החדשים שאולי, ואולי לא יקרו בבית

כמה כיף שבהפקת האח הגדול השכילו להכניס דיירים חדשים יפים, צעירים ונוצצים. כל פעם הם מנסים להתחכם עם עוד איזה גבר נשוי ועצבני או איזו פמיניסטית/ טבעונית/ לסבית קשוחה וחושבים שזה מה שיעשה רעש. בשעה טובה הם הבינו את מה שמד-מן ניסו ללמד את ארה"ב עוד בשנות ה-60: סקס מוכר. אז הם הלכו על סקס - שני סטים של קוביות בבטן שמחוברים לפרצופים סבבה לגמרי ושתי נשים שכל המטרה שלהן היא לחמם את האווירה. ומה אני אגיד לכם - איזה כיף שהצליח להם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זוגות חדשים לחלוטין וגם כאלו שנצמדו קרוב יותר בגלל הדם החדש בבית, סוף סוף יש למה לצפות בין הפרסומות. נתחיל עם אחד הזוגות החדשים והחמודים ביותר בבית: ניר ונעם. האמת שמההתחלה ניר היה אחד הגברים הכי מעניינים בבית הזה. עזבו את הדעות הפוליטיות, למי יש כוח לדבר על זה? נתחיל בזה שהוא היחיד ששמר על הגוף שלו בתקופה הפרה-קובייתית של הדיירים החדשים. מדובר בגבר ייצוגי לחלוטין שהוכיח לא פעם שהוא יודע להקשיב, אינטיליגנטי, רגיש, לא מפחד לבכות כשצריך ובאופן כללי אדם נחמד. כל אחד אחר במצבו היה כבר מולק את הראש של אסיף וזורק אותו לאסלה משל היה בובת קן קטנה ונטולת ביטחון עצמי - אבל ניר שותק ומקשיב, מודע לעצמו ולמה שהוא מייצג, שזה משהו שרוב הגברים בבית ממש לא מסוגלים לעשות. וכמה כיף שעכשיו הוא גם התעורר, אההם... מתחת לחגורה, כי עם כל הכבוד לגדי שמבקש ממנו "להגיד לתת מודע שלך שהוא רוצה את חגית" ניר לגמרי יודע מה הוא רוצה.

האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
זה אמיתי או שהיא משתמשת בו כדי לגרום לליאור לקנא?/צילום מסך, רשת 13

כל מה שנעם היתה צריכה לעשות זה לאותת בקטנה עם בקשה למסז' ברגליים והוא כבר הבין מה הוא צריך לעשות. אז בין נשימה עמוקה אחת לשניה בזמן שהוא מעסה לה את הרגליים במטרה, כנראה, להימנע מפאדיחות כשהיא תקום, הוא לגמרי מראה לה שהוא בעניין, אבל עם קלאס. הוא נותן לה מחמאות חמודות ומספר לה כמה טוב הוא ישן לידה, מברר אם יצטרך לעשות חינה ואפילו הולך לליאור, כמו גבר, ובודק אם השטח פנוי. ביננו - מי לא היתה רוצה גבר שקולט את הסימנים שלך ומתפקד מבלי לצאת מקריפ, חרמן או סתם חסר ביטחון? ואם תשאלו אותי הדבר הטוב ביותר שקרה לו הוא ההדחה המזויפת הזאת, זה ייתן לנועם זמן להתבאס שהוא הלך ויש מצב שבפרק הבא נראה משהו הרבה יותר מרגש בין השניים. אלא אם כן היא סתם אוהבת את הצומי ועושה את זה כדי לגרום לליאור לקנא.

מצד שני, יש מצב שהעזיבה של ניר תגרום גם לפול להתעורר. הוא כבר אמר שהוא בעניין של נעם, אבל בניגוד לניר, מר נינג'ה אולי חזק על מסלול הריצה, אבל לא נראה שהוא מביא את אותה האמביציה כשמדובר בלהתחיל עם נשים. כאילו, כבר אמרת לה שאתה רוצה אותה באמצע משחק אמת או חובה, לא תתחייב למטרה? לא תפלרטט? מצד אחד זה מעצבן אותי שהוא יוצא ילדה קטנה וביישנית, מצד שני גם על ליאור ותקווה לא ידענו עד ליום שבו ליאור הצהיר שהוא מאוהב, אז יש מצב שבשבוע הבא השניים האלו יהיו מאורסים. אין לדעת.

עוד בוואלה!

אלו הסלביות הישראליות המצליחות, שיש להן בעיה אחת

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נעם שחררה מהר, ועברה לניר/צילום מסך, רשת 13

עוד זוגיות משעשעת היא בין אדם וירדן, או כמו שהם אוהבים לקרוא אחד לשניה: הילד הבוגר והספינג'. אני מבינה שלירדן חסר צומי והעובדה שאדם מחבק אותה בלילה עוזרת לה להחלים אחרי הפיאסקו עם ליאור, בואו, אף אחת לא היתה מצליחה להתמודד טוב במיוחד עם זה שהיא התלהבה כמו ילדה בת 12 שרואה את מרגי ואז לחטוף את תקוה בפנים שלה. היא מוחמאת, וזה קצת משחק לה עם המוח כי אדם באמת חמוד אליה, אבל המוח שלה עדיין מאותת לה, מתוך כל ההתלהבות והפגיעות, שהוא "תירס גמדי". ואין דבר מעליב יותר מזה שהוא מתחנן שהיא תפסיק לקרוא לו ילד אז היא אומרת "אתה גבר ממש צעיר" זה כמו להגיד לאישה "את לא מכוערת, את פשוט ממש ממש לא יפה". האמת שאני מתה שיקרה ביניהם משהו, זה לגמרי חמוד ונחוץ לירדן, שבשלב מסוים הסתובבה בבית בוערת מעצבים וכעס והתפרצה לכל עבר. לא משנה אם השניים האלו ישכבו בטעות באיזה רגע שפל של ירדן או ימשיכו ככה - לפחות זה מרכך אותה, וגם זה משהו.

ויש לנו את שירלי. שנכנסה לבית במטרה אחת ברורה - אסיף. זה חמוד והכל אבל כל הרדיפה הזו אחריו, לא רק שלא מחמיאה לה וגורמת לה להיראות פאתטית, היא מורידה את הסיכויים הבלתי אפשריים שלה מלכתחילה אפילו נמוך יותר. אסיף אמר מההתחלה שהוא לא רוצה אף אחת, ושכשהוא ייצא מהבית הוא רץ למעיין אדם שבינתיים מתגוררת לו בלב. אז נכון, הבנאדם באמת מאוהב, אבל החיים הם לא שחור ולבן ויש מצב שאם היתה נכנסת איזו יוניקורן מדהימה ונוצצת שהיתה עושה לו את זה בצורה בלתי רגילה - הוא עלול היה להתפתות. אבל ביננו, שירלי היא ממש לא היוניקורן הזה, לא בשבילו בכל מקרה. מדובר בסופר עם בעיית ביטחון עצמי וחיבה לאינטליגנציה גבוהה ושיחות שיגרמו לו להרגיש חכם. הדרך היחידה להגיע ללב שלו היא דרך הראש - זה מישהו שיתלהב מחשיבה מעניינת, חוכמת חיים, פילוסופיה וכנראה גם פגיעות ורגישות גבוהה, לא בלונד, ציצים וקעקועים. זה לא אומר שאני חושבת ששירלי לא אינטליגנטית, אני רק חושבת שהיא משחקת מטקות בזמן שאסיף בכלל יושב עם לוח שח מט, ובגלל זה אין שום סיכוי שיקרה שם משהו.

סוף סוף משהו מעניין קורה בבית הזה, ואני כבר לא יכולה לחכות ולראות את המסיבה מפוצצת האלכוהול שאני בטוחה שמתכננים להם כדי לזרז קצת את העניינים בין אדם וירדן ולראות מה בדיוק זה יעשה לכפיר, מה פול יעשה בשבוע הקרוב ואם הוא יפסיק לעשות שכיבות שמיכה מסורבלות ויתחיל לזוז באמת, כמה נקניקיות חגית תנשנש בזמן שהיא בוהה בגברים נטולי חולצה רצים מולה במעגלים בעודה בוכה שהיא לבד, מה העלבון הבא שליאור יטיח בתקווה אחרי פרשת ה"בחורה במשקל שלך" ועד כמה נמוך שירלי תרד בשביל שאסיף ישים לב אליה. ובין לבין אני רוצה להיזכר בכפיר מסביר לאודליה שבאנגלית הוא זה הי והיא זה שי ולשמוע את גדי מרטש שירים של אדל ושר "אי היר יו לאב יו".

ראיון עם פול

פול טשגיאן בראיון לפני הכניסה ל"האח הגדול" 2020 (עריכה: ניר חן)
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully