וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל תשע הגופות של הרוגי אסון המסוק פונו מזירת ההתרסקות"

הגופות יובאו כעת לקבורה אחרי שפונו, נחשף תמליל השיחה בין הטייס לפקח הטיסה. וגם: פוסט הפרידה של דורון שפר מקובי בריאנט, המהלך של "נייקי", הסרטון המדהים והמחווה של ספנסר דינווידי

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אוהדי לוס אנג'לס לייקרס במחווה לקובי בריאנט

קובי בריאנט מת. אמנם עברו יומיים מאז הטרגדיה הנוראית שגבתה את חייו של אחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים, אך ברחבי העולם בכלל ובארצות הברית בפרט, עדיין מתקשים לעכל את מימדי האסון. ספורטאים רבים, קבוצות מכל רחבי העולם, פוליטיקאים ומנהיגי מדינות ממשיכים להביע צער על המקרה הנוראי, ואנחנו נלווה אתכם עם עדכונים שוטפים לאורך היום.

22:30: כל הגופות פונו מהזירה

ממשטרת לוס אנג'לס נמסר: כל תשע הגופות של הרוגי אסון המסוק פונו מאיזור ההתרסקות וכעת יוכלו להיות מובאים לקבורה.

seperator

21:40 - המחווה של דינווידי

כמחווה לקובי בריאנט, ספנסר דינווידי שחקנה של ברוקלין הודיע שהוא "מפריש" את גופיה מספר 8 שלו ועובר לגופיה מספר 26.

21:15 - דורון שפר בפוסט מרגש לזכרו של קובי בריאנט

20:29 - מילאן ערכה מחווה אף היא לקובי לפני משחקה מול טורינו במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי. במועדון הכדורגל המפואר הניחו על כר הדשא את חולצת המועדון עם כיתוב הנושא את שמו של בריאנט עם המספר 24 המזוהה עמו. בנוסף הונח זר פרחים וכדורסל בצבעים סגול וצהוב - צבעיה של לוס אנג'לס לייקרס.

19:49 - המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה בארצות הברית (ה-NTSB) העלו סרטון מאתר ההתרסקות בקלבסאס, לוס אנג'לס, שצולמו על ידי רחפן.

19:30 - גרפיקה של כל הסלים של קובי בריאנט בליגה

19:00 - חברת "נייקי" עצרה את מכירת המוצרים של קובי בריאנט באתר הרשמי שלה. על פי הדיווחים החברה מנסה להימנע מקונים לספסל במוצרים שלו ולהרוויח בעקבות מותו.

דמאר דרוזן עם כיתוב על הנעליים כמחווה לקובי בריאנט. GettyImages
נעלי קובי בריאנט/GettyImages

18:30 - פרטים חדשים נחשפים מטיסת המסוק שהסתיימה באופן טרגי. המועצה לבטיחות בתעבורה שחוקרה את התאונה, טוענת שהטייס ארה זוביאן דיבר עם פקחי הטיסה וביקש אישור לטוס גבוה יותר כדי לעלות מעל לשכבת העננים הסמיכה. אבל כשפקח הטיסה ענה לטייס ושאל אותו מה הוא מתכנן לעשות, לא היתה תגובה. יחד עם זאת, עדיין לא ברור מה גרם למסוק להתרסק.

13:44 - לאחר הניצחון על מילוש ראוניץ' ברבע גמר אליפות אוסטרליה, דיבר נובאק דג'וקוביץ', שעלה למשחק עם עליונית עם הכיתוב KB לזכרו של קובי בריאנט, על שחקן העבר האגדי: "כשהייתי צריך עצה ותמיכה הוא היה שם בשבילי. הוא היה המנטור שלי וחבר שלי. מדובר באחד הספורטאים הגדולים בכל הזמנים. היינו ביחסים קרובים בעשר השנים האחרונות וזה רגע עצוב מאוד".

13:19 - שאקיל אוניל היה אחד מהאנשים הקרובים לקובי, על אף שהשניים הסתכסכו מספר פעמים בעבר. הסנטר האגדי התקשה גם הוא לעכל את המוות של בריאנט, ודיבר על רגשותיו בפודקאסט שלו. "יש לי אח קטן, אבל כשקובי מת הרגשתי שאיבדתי אח. היינו הצמד הכי גדול שנוצר, וזה לא ישתנה לעולם. מאז הבשורה על מותו אני לא מרגיש טוב, אני מרגיש חולה. בדיוק התגברתי על מותה של אחותי, ועכשיו מגיע המקרה הזה. אני לא אוכל ולא ישן, אלא פשוט חולה".

"תמיד הערכנו ואהבנו אחד את השני, מעולם לא הייתה שנאה כפי שחשבו", ציין שאקיל. "יש לי ארבע טבעות, ואני לא מתבייש להגיד שאם לא קובי, הייתי נשאר רק עם טבעת אחת. המקרה המצער הזה גורם לי לרצות להתפייס עם כל מי שאי פעם רבתי איתו. מתחשק לי פשוט להגיד לכל אותם אנשים שאני פשוט אוהב אותם. נמאס לי ממריבות. הלוואי והייתי יכול לדבר איתו לפני ההתרסקות. הלב שלי שבור, היינו כל כך קרובים".

10:24 - "מדובר בחדשות עצובות מאוד", אמר לוחם ה-MMA האירי, קונור מקגרגור. "אין לי מילים, קשה לעכל דבר כל כך קשה. הוא היה אדם מיוחד, הוא היה אייקון".

10:20 - פול פירס שבור גם הוא מהמוות של בריאנט, ותומך ברעיון לשנות את הלוגו של ה-NBA: "הוא היה שחקן יוצא דופן ואדם יוצא דופן. הייתה לו השפעה מדהימה על המשחק, וכן, אני חושב שצריך לשנות את הלוגו של הליגה".

10:07 - מילאן, הקבוצה אותה אהד בריאנט, ביקשה מההתאחדות האיטלקית לעלות למשחק הערב מול טורינו עם סרטים שחורים על הזרוע, אך נענתה בשלילה. למרות זאת, הודיעו בקבוצה שיעלו עם סרטים שחורים, גם אם הפעולה תוביל לעונש.

9:48 - המנחה האמריקאי ג'ימי קימל העריך, אהב ואפילו העריץ את קובי בריאנט. במהלך העשור החולף, הבלאק ממבה התארח בתכניתו המפורסמת של קימל לא פחות מ-15 פעמים - יותר מאשר התארח בכל תכנית אחרת. בעקבות זאת, נרקם בין השניים קשר מיוחד. בתכנית הלילה, החליט קימל להקדיש את כל התכנית שנערכה במשך שעה לבריאנט. הוא דיבר וסיפר בכאב על הקשר המיוחד שלהם.

"התכנית הלילה תהיה שונה לגמרי", אמר קימל בפתיחה, אל מול כיסאות ריקים. "הפעם לא הבאנו קהל לאולפן, והתכנית לא תתעסק בקומדיה. הטרגדיה הזו הייתה כמו אגרוף לבטן עבורי. אולי זה לא יישמע הגיוני, אבל קובי הוא לא מסוג האנשים שדברים כאלו יכולים לקרות להם. הוא היה חזק, נאה, חכם ואנרגטי - הוא היה פשוט גיבור".

7:37 - ב-ESPN טוענים שנייקי החליטה להשהות את המכירה של מוצרים הקשורים לבריאנט מהחנות האינטרנטית שלה. על פי הדיווח, כל המוצרים, נעליים, מרצ'נדייז ובגדים הקשורים לבלאק ממבה, לא יימכרו עד להודעה חדשה.

6:41 - בארצות הברית מדווחים שהשיחה האחרונה בין לברון ג'יימס לקובי בריאנט נערכה בשבת בלילה, מיד לאחר שהמלך עבר את קובי כשטיפס למקום השלישי ברשימת הקלעים הגדולים בכל הזמנים. השניים שוחחו ארוכות, ובמהלך השיחה קובי בירך את לברון על ההישג, בזמן שיתר שחקני לוס אנג'לס לייקרס מאזינים. אותה שיחה הפכה לזיכרון האחרון של לברון וחבריו מקובי.

מספרי הקריירה של קובי, קרדיט: מוטי דה פיצ'וטו, Data Points

6:21 - אגב לברון, רבים חיכו למוצא פי, לדבריו בנוגע לבריאנט. נראה שכלל לא היה פשוט עבורו להעלות על הכתב את רגשותיו. "אני בכלל לא מוכן לזה, אבל הנה, פשוט אתחיל. קובי, אחי, אני יושב ומנסה לכתוב לך משהו, אבל בכל פעם שאני מנסה אני פשוט מתחיל לבכות. אני נזכר בך, באחיינית שלי ג'יג'י ובקשר שהיה לנו. לא חשבתי לרגע שהשיחה בינינו תהיה האחרונה. אני פשוט שבור, לעזאזל. אני אוהב אותך אח גדול ומבטיח שאמשיך את המורשת שלך. אני מבקש שתיתן לי את הכוח מגן עדן ושתסתכל עליי. יש לי עוד המון מה להגיד, אבל אני לא מסוגל יותר לכתוב, עד שניפגש שוב. ממבה לנצח, ג'יג'י לנצח".

אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully