וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה לא הגיע לאימון

28.1.2020 / 15:50

החלוץ, שספג ביקורת קשה על ההתפרצות בחדר ההלבשה אחרי שלא שותף מול בני יהודה, לא הופיע לאימון הקבוצה. שועה, שלא יסכים לצאת להשאלה, יבקש לעזוב אך הירוקים לא צפויים לשחררו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על בני יהודה

עיקרי הדברים:

- כעס במכבי חיפה על ההתפרצות של ירדן שועה, אך בקבוצה לא צפויים לשחררו
- אחרי שהודיע כי לא יופיע לאימון, שועה לא הגיע
- בכל מקרה, הפועל תל אביב ובני יהודה עוקבות אחר התפתחויות
- יובל אשכנזי, יאניק וילדסחוט וג'וש כהן זכו למחמאות על ההופעה מול בני יהודה
- במועדון יקבלו החלטה סופית בנוגע למרטין האשק בימים הקרובים

התגובות אחרי ניצחון מכבי חיפה 1:3 על בני יהודה. קובי אליהו
עוד משחק מצוין. שחקני מכבי חיפה חוגגים/קובי אליהו

מחמאות לכהן, אשכנזי ווילדסחוט

1. במכבי חיפה חגגו אתמול (שני) את ה-1:3 על בני יהודה שהשאיר אותה במאבק האליפות מול מכבי תל אביב. בקבוצה שיבחו את השחקנים על היכולת במחצית הראשונה וכן על העמידה על כר הדשא בדקות לא טובות. "צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה", אמר שחקן בקבוצה". לא היינו טובים אבל היינו תכליתיים וזה חשוב מאוד".

בקבוצה החמיאו בעיקר לג'וש כהן שהציל כמה פעמים את הקבוצה מספיגה: "ג'וש נתן לנו שתי נקודות לפחות", אמר גורם בקבוצה. "הוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש". אגב, השוער המחליף המיועד ג'ו קוזמינסקי צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים ולהצטרף לסגל. במכבי חיפה עובדים במקביל כמובן על אזרוחו של השוער. במועדון לא צופים בעיות בעניין זה ומשוכנעים שההליך יהיה מהיר. יאניק וילדסחוט ויובל אשכנזי זכו גם הם למחמאות. הקשר הופך לאחד השחקנים הטובים בליגה כשהוא כבר עם מאזן של שבעה שערים. גם בצוות של נבחרת ישראל עוקבים אחר אשכנזי.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא מרוצה. שועה/שלומי גבאי

כעס בקבוצה על ירדן שועה, שלא יקבל שחרור

2. אך לא הכול היה שמח ורגוע בחיפה, אחרי שסאגת ירדן שועה חזרה לחיים בתום תקופה שקטה. החלוץ שלא שיחק השתולל בסיום כשהשיא היה כשהתעמת עם עוזר המאמן פול גרובס, שלא אהב את ההתנהגות של החלוץ. שועה אף הטיח משקה אנרגיה על הקיר. מסתבר שהעימות עם גרובס מגיע בצל מתיחות שקיימת כבר תקופה. גרובס לא אוהב את ההתנהלות של שועה כמו גם גורמים אחרים בצוות, מה שהוביל למתיחות עם השחקן. שועה הודיע למקורביו כי לא יגיע לאימון הקרוב של הקבוצה: "אני לא מתכוון להגיע", אמר, ואכן כך היה, אחרי ששועה לא הופיע לאימון של הירוקים.

החלוץ יבקש שחרור ולא בפעם הראשונה העונה. הבעלים יעקב שחר צפוי שוב לסרב אך גורמים בסביבת שועה אמרו שהוא נחוש לשנות את פני הדברים. "המצב הנוכחי לא יכול להימשך ככה", אמרו אותם גורמים". ירדן מרגיש שלא סופרים אותו. אם אחרי שני משחקים טובים שהוא נכנס הוא לא מקבל דקה אז מה הוא עוד יכול לעשות כדי לשחק?". גם שחקנים בקבוצה סיפרו שההתפרצות הייתה עניין של זמן. מנגד בקבוצה ביקרו את ההתפרצות של השחקן ואמרו שכל שחקן במכבי חיפה צריך לדעת להתמודד עם החלטות מקצועיות גם אם הוא לא מסכים איתן. מספר קבוצות עוקבות אחר התפתחויות אך עושה רושם ששחר יסרב למכור את השחקן. הפועל תל אביב ובני יהודה עוקבות, אחרי שהשחקן עצמו כבר הבהיר שלא יסכים לצאת להשאלה: "או שאני עוזב או שאני נשאר", אמר לסביבתו.

מרטין האשק שחקן נבחרת צ'כיה הצעירה. GettyImages
ההחלטה בימים הקרובים. האשק/GettyImages

מכבי חיפה טרם החליטה לגבי מרטין האשק

3. מלבד עניין שועה שיעסיק בוודאי בימים הקרובים את אנשי המועדון, בחיפה רוצים להתחזק. מרטין האשק לא יצא עם ספרטה פראג למחנה אימונים ובמועדון יקבלו בימים הקרובים החלטה סופית לגביו. אם האשק אגן יגיע איוום אוטין ייצא להשאלה. בתוך כך, הבלם שי בן דוד, הושאל עד לתום העונה לקבוצת טראפני האיטלקית מהסריה B. המועדונים סיכמו ביניהם על השאלת הבלם עם אופציה לרכישה בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully