וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקדיש את חייו לכדורסל": עצומה להפוך את דמותו של קובי בריאנט ללוגו ה-NBA

28.1.2020 / 5:00

הרשת עדיין מתאבלת על מותו של שחקן ה-NBA קובי בריאנט, וכעת עולה הצעה חדשה שזוכה לפופולריות רבה מקרב הגולשים מכל העולם. בעצומה דורשים להחליף את הלוגו של ה-NBA הנוכחי, בדמותו של השחקן שנהרג בתאונת מסוק

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

הספדים, דמעות, ואבל כבד פקד את ארצות הברית והעולם כולו אחרי שנודע כי השחקן קובי בריאנט נהרג בתאונת מסוק. כעת אנחנו מדווחים על עצומה חדשה להחלפת הלוגו של ה-NBA בדמותו של קובי בריאנט. בריאנט ובתו היו על המסוק שהתרסק בצלע ההר בקליפורניה, ואיתם נספו עוד 7 אנשים. "אנחנו אבלים על מותו הטראגי של קובי בריאנט", אמר מושל קליפורניה גווין ניוסם. "ב-20 שנותיו עם הלייקרס, הוא עשה היסטוריה כישרון גולמי ונחישות חסרת פשרות שהעלתה את הרף וסללה את הדרך לדור של שחקנים חדשים". כעת נראה שברשת רוצים לזכור אותו בדרך נוספת - שינוי הלוגו של ה-NBA בדמותו.

"עם מותו הבלתי צפוי ובטרם עת של קובי בריאנט הגדול, אני מבקש שתחתמו על העצומה הזו בניסיון להנציח אותו לעד בתור הלוגו החדש של ה-NBA", כתב ניק, יוצר העצומה ברשת. העצומה נפתחה באתר Change.org, ככל הנראה האתר הגדול ביותר בעולם לעצומות מהסוג, עם מעל ל-332 מיליון חתימות שנאספו. העצומה על שינוי הלוגו של ה-NBA עלתה בסך הכל לפני פחות מ-24 שעות, אולם היא זכתה כבר לכחצי מיליון חתימות והיא לאט לאט הופכת לויראלית מאוד ברשת. "בלאק ממבה לנצח", כתב אחד החותמים על העצומה. גולש אחר כתב "אם אי פעם היה זמן לעדכן את הלוגו לאדם שמגיע לו והקדיש את כל חייו לכדורסל, זה עכשיו. קובי בריאנט".

קובי בריאנט. AP
קובי בריאנט/AP

קובי בריאנט היה אחד מהכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים. בן 41 בלבד במותו, בריאנט הוליך את הלייקרס לשלוש אליפויות רצופות מ-2000 ועד 2002 ועוד שתי אליפויות נוספות ב-2009 ו-2010. הגארד האגדי היה חבר קבוע באולסטאר עם 18 הופעות והוא היה מלך הסלים של הליגה ב-2006 ו-2007. מספרי הגופיה שלו 24 ו-8 הופרשו על ידי הלייקרס כאקט של כבוד לאחד מהשחקנים הכי גדולים בתולדות המועדון. קובי ובתו היו בדרך לאימון ב"ממבה אקדמי" בקבוצת הכדורסל שבה שיחקה, כשההתרסקות אירעה וגרמה למותם של תשעת הנוסעים במסוק. עוד בטיסה היו שחקנית מהקבוצה של ג'יג'י בריאנט ואחד מהוריה שנהרגו עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully