ירדן אדרי. עמית נעים,
עמית נעים

שחררי: אלה הסיבות בגללן ירדן חייבת לחזור לשיער פזור

28.1.2020 / 7:00

לא רק כי יפה לך שיער פזור, אלא גם כי היא לא מותחת את הקוקו נכון. מעצב השיער יניב שלום הסביר לנו למה זה לא מתאים לתווי הפנים שלה, איך עושים את זה נכון, וגם הבטיח שכשירדן תצא מהאח הגדול הוא משכנע אותה לעשות משהו שהיא בטוח לא חשבה לעשות

כבר דיברנו עליו, צחקנו עליו, וחשנו קנאה מוסתרת כי לנו אף פעם לא מצליח קוקו כזה מסודר והדוק בלי שבע טון ג'ל. כולנו גם שמנו לב שנראה כאילו לירדן יש קרחות בצידי הראש - אולי זה אפקט זמני של הקוקו המתוח יתר על המידה ואולי זה פשוט מה שקורה כשמתעללים בשיער על בסיס יומיומי, אבל מה אנחנו יודעות? החלטנו לפנות למקצוען שיציע לה הצעות חלופיות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יניב שלום, מעצב השיער מהתוכנית "מספרה בהפרעה", מסביר כי המראה שירדן מכורה אליו, מעבר לעובדה שזה ממש, אבל ממש לא בריא לשיער, במיוחד אם הוא גם ככה דליל, בכלל לא מראה שנכון לתווי הפנים שלה. "גם אם השיער שלך מלא, הידוק כזה יוצר מראה של שיער שנראה דק ודליל יותר ממה שהוא, ואם השיער דק מלכתחילה זה גם מחמיר את המראה, וגם גורם לנשירה. מעבר למתיחה, היא גם אוספת את השיער לקוקו ואז מחליקה את הזנב עם מחליק שיער, מה שהופך את הזנב לדקיק אפילו יותר ממה שהוא, וזה רק מוסיף לאשלייה שיש פחות שיער על הראש. שיער זה סקסי, למה להעלים אותו?"

ירדן אדרי. עמית נעים,
רך יותר, בריא יותר. ירדן אדרי/עמית נעים

אז למה היא עושה את זה לעצמה? הרי היא לא צריכה מתיחת פנים...
"אני חושב שזה בא מהילדות, כי פעם היא היתה רקדנית בלט. בכל מקרה לדעתי הרבה יותר מחמיא לה שיער פזור - זה נותן לה מראה הרבה יותר רך שמתאים לתווי הפנים שלה. מעבר לזה, היא מותחת את כל קו הצמיחה שלה כלפי מעלה, וזה יוצר לה מצח מאד גבוה שפחות נכון לה."

מה היית ממליץ לירדן?
"בתור התחלה הייתי מרכך את המראה של הקוקו שלה על ידי הוצאה שני זנבות באיזור הרקות שימסגרו את הפנים, ומהשיער שנותר בזנב הייתי יוצר איסוף מרושל ולא משאיר אותו מוחלק ותלוי לו שם. אופציה נוספת לעיצוב הזנב היא ליצור גל שנותן אשלייה של נפח לקוקו, ובכל מקרה הייתי ממליץ לה לשחרר את המתח שבאיסוף - שייראה קצת פחות כמו איסוף הדוק ששמו עליו ג'ל."

זה בכלל מותח את הפנים הקוקו הזה?
"לא כמו שהיא עושה את זה. כשאנחנו רוצים לעשות מתיחה לאיזור מסוים של הפנים, בדרך כלל צידי העיניים, עצמות הלחיים או הגבות, אנחנו אוספים את השיער בצורה מסויימת מאד, בעזרת גומיות מיוחדות, ורק של האיזור המתבקש. נשים לא ממש מסתובבות ככה ביום-יום. בדרך כלל עושים את זה לאירועים או צילומים, כי זה לא הדבר הכי נעים בעולם. חוץ מזה, את הקוקו ההדוק רואים פחות על המסלולים כרגע, והנטייה היא לשיער כמה שיותר קרוב לטבעי ואפילו מעט מרושל. ובעיקר - למה להסתובב עם לוק כל כך לא נוח ומכאיב כשאפשר להיות יפה ולא לסבול?"

ואם בכל זאת מישהי רוצה קוקו כזה בדיוק אפשר בלי למתוח?
"לא. אין טריק כאן. אבל בכל מקרה רצוי היה למקם קוקו כזה באיזור נמוך יותר של העורף, ככה שיזרום עם העורף וייראה קוהרנטי יותר. וכשהיא תצא אני אעשה לה פוני".

איך תעשה את זה?
"אל תדאגי. אני אמצא אותה ואשכנע אותה. סמכי עלי".

האח הגדול - הרשימה

הרשימה ליאור דואק/וואלה
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully