וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרטין האשק לא התייצב למחנה האימונים של ספרטה פראג, בדרך לישראל?

27.1.2020 / 19:48

ספרטה פראג הודיעה בזעם: האשק לא יצא למחנה, זה זלזול בקבוצה, הוא ייענש. הירוקים נפרדו מז'אנדו פוקס והעבירו את ליו בבקרה, קרים פריי חתם בליגה ההולנדית

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

(עדכון ראשון: 10:08)

מרטין האשק מתקרב למכבי חיפה? היום (שני) קבוצתו ספרטה פראג הוציאה הודעה תוקפנית נגד השחקן, שלא התייצב בשדה התעופה ויצא עם הקבוצה למחנה האימונים בספרד. ההערכה היא שהשחקן לא הגיע מאחר שקיבל הצעה ממכבי חיפה, אליה הוזכר כמועמד בשבועות האחרונים, ושהוא מעוניין לעבור לירוקים. "המועדון רואה את זה כהפרה חמורה של חובות השחקן", הודיעה ספרטה, "והוא יישא בתוצאות". האשק, הקשר ההתקפי בן ה-24, כבש חמישה שערי ליגה ובישל עוד ארבעה ב-16 משחקי ליגה, בחצי העונה הטובה בקריירה שלו.

על פי הודעת המועדון, הדי חריפה, "האשק ניהל משא ומתן עם ההנהלה כדי לא לצאת למחנה. הוא הגיע לשדה התעופה בלי המסמכים, הקבוצה הורתה לו לחזור הביתה ולשוב עם הדרכון, אבל הוא לא עשה זאת. זו הפרה חמורה של חוקי המועדון, שמביעה זלזול... זה יהיה כרוך בקנס כספי, וההנהלה תדון בעתידו. השחקן תחת חוזה, וחייב לעמוד בתנאים. זו לא הפעם הראשונה שבה הוא מפר את הכללים במהלך פגרת החורף: האשק לא אסף את הציוד שלו על מנת לאפשר מעקב של הצוות המקצועי.... לאחר מכן הבדיקות הראו ירידה משמעותית במצבו הפיזי".

קרים פריי, 26, הקשר הטורקי שהוזכר כמועמד לחזור למכבי חיפה, חתם בסופו של דבר באמן מהליגה הההולנדית, ועובר בהשאלה מקבוצתו בשקשהאיר. אמן מדורגת במקום ה-12 בליגה ההולנדית.

מרטין האשק שחקן נבחרת צ'כיה הצעירה. GettyImages
מחפש יעד חדש. האשק/GettyImages

הקשר הקמרוני ז'אנדו פוקס, שוחרר היום ממכבי חיפה שהודתה לו על חצי העונה בה שיחק בשורותיה ואיחלה לו הצלחה בהמשך. בעקבות השחרור שלו התפנה לירוקים מקום במצבת הזרים והם רשמו של המגן החדש ליו ואף העבירו אותו בבקרת התקציבים.

הקשר דולב חזיזה, לא יכלל בסגל למשחק הערב נגד בני יהודה (שני, 20:15, ספורט 5), זאת לאור הבקע ממנו הוא סובל. כזכור, בבדיקות שערך, התברר שהקשר סובל מבקע קטן. כרגע הוא מסרב לעבור ניתוח והחליט לנסות לשחק עם הכאבים עד סיום העונה. בעצה אחת עם הצוות הרפואי והצוות המקצועי, הוחלט שהוא יחלק עומסים והערב לא ישחק כדי שמצבו לא יוחמר.

סינטאיהו סלליך או מוחמד עוואד יפתחו בהרכב במקומו של חזיזה, כשהראשון זוכה לעדיפות. "בני יהודה היא תמיד משוכה קשה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו נחושים לנצח ולהישאר חזק במאבק בצמרת".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה לא יכולה לרשום את ליו כרגע, ז'אנדו פוקס יוקפא?

לכתבה המלאה
דולב חזיזה, מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
יראה את המשחק מהיציע. חזיזה/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, העיתונאי זאק קמפבל מהאתר 90min בחר במכבי חיפה של עונת 1993/94 לאחת מ-30 קבוצות הכדורגל הטובות אי פעם. לצד אותה קבוצה, מופיעות ברשימה של ליברפול הנוכחית, נבחרת מערב גרמניה של תחילת שנות ה-70, מנצ'סטר סיטי של העונה שעברה, ברצלונה בכמה גרסאות שונות ורבות אחרות.

קמפבל הסביר: "תחשבו על הבחירה הזו כמו על אלבום של פינק פלויד, שמצליח מאוד למרות שבקושי יש אנשים שמכירים אותו. וכמו פינק פלויד, גם כאן המוסיקה נשמעת הגיונית. אני מבטיח לכם שלמכבי חיפה ההיא מגיע לקבל שבחים כי היא רשמה עונה של 39 משחקים ללא הפסד בדרך לטרבל מקומי (הטעות במקור)".

מכבי חיפה של אותה עונה זכתה באליפות עם מאזן נקי מהפסדים: 28 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו. יחד עם זאת, העיתונאי קמפבל טעה כשכתב שהיא זכתה בטרבל. הירוקים אמנם זכו גם בגביע הטוטו, אבל את הגביע הניפה מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully