וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג היוקרתי של הפאשניסטות נוחת בישראל

שני לייבלים אקסלוסיביים שחביבים במיוחד על הסלבס הגיעו החודש לארץ הקודש. האחד - ניחוח משכר שמגיע בליין שלם של מוצרי טיפוח והשני - היכל הנעליים והתיקים שכבש את 2019

בוטגה ונטה, פקטורי 54. סיימון אלמלם,
תיק הקרואסון נחת בישראל. בוטגה ונטה לפקטורי 54/סיימון אלמלם

Bottega Veneta

לפני כחודשיים נערך טקס פרסי האופנה הבריטיים שם קטף המעצב דניאל לי ארבעה פרסים נחשקים ובכך נתן את הגושפנקה לסחרור האופנתי שייצר בשנתיים האחרונות. כעת, בפתחה של 2020, רשת מותגי העל פקטורי 54, מביאה לראשונה את בוטגה ונטה לארץ הקודש ומציעה שלל פריטים יוקרתיים מבית האופנה האיטלקי המצליח.

לי, בן טיפוחה של פיבי פילו, חיזק את מעמדו בעיקר בשל מספר פריטים מנצחים בגזרת האקססוריז איתם כבש את הכוכבות הבינלאומית והפאשניסטות. תיק ה-Pouch המדובר, דגם קלאץ' במראה רך, הגיע בגווני בורדו ושחור (8,690 ש"ח) וגם בגרסת שתי וערב בגווני קרמל ושחור בעלות של 9,900 ש"ח. גם סנדלי הסטרץ' בעלי החרטום הריבועי הגיעו אך יימכרו בשלב זה רק בצבע לבן ותיק הקרואסון שהתפוצץ לאחרונה באינסטגרם גם כן נמכר בעלות לא מבוטלת של 9,290 ש"ח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

רוזי הנטינגטון וויטלי. splash
השגרירה הכי טובה של המותג - רוזי הנטינגטון וויטלי עם תיק הפוש/splash

את החגורה הכה מדוברת בעלת אבזם האוכף לא הביאו נכון לשעה זו, אך כן ניתן לאתר פריטים מוצלחים במחלקת ההלבשה - חולצת מעטפת מצמר-טוויל בגוון בז' עם גולף א-סימטרי ואבזם פרסה מוזהב, מעיל טרנץ' בגווני חום ובז' ומכנסי משי מחויטים בלבן או בגוון צהוב בהיר. לנשים שרק רוצות לקבל טעימה מן המותג האקסלוסיבי ולא מסוגלות לעמוד במחירים הקשוחים נמליץ לשוטט בקטגוריית משקפי השמש הלא רעה בכלל עם דגמים שלא עולים על 1,100 ש"ח.

טווח מחירים: 900-15,990 שקלים.
ניתן לרכוש בסניפי פקטורי 54 ובאתר.

בוטגה ונטה. יח"צ,
הלהיט של 2019 - The Pouch בצבע קרמל בשתי וערב/יח"צ
בוטגה ונטה. יח"צ,
חלומה של כל פאשניסטה. התיקים של בוטגה/יח"צ
מעיל, בוטגה ונטה. יח"צ,
15,990 ש"ח וזה שלכן. מעיל הטרנץ' של בוטגה/יח"צ

BYREDO

עוד לייבל נחשק שעושה הופעת בכורה בארץ הוא Byredo - מותג ביוטי יוקרתי שוודי המתמחה בריחות. ביירדו נחשב לאחד המובילים בסצינת בשמי הנישה המבוקשת על ידי אלו המחפשים להתרחק מכל אותם ריחות 'פארם' ממותגים המשווקים בכל מדיה אפשרית.

מדובר בקטגוריה המסמנת תופעה שהולכת וגדלה בעולם הטיפוח עם קהל לקוחות שמאס בריחות המזוהים שנמכרים בבקבוקים מעוצבים מידי, לטובת לייף סטייל אינדיבידואלי המציע שימוש בניחוחות מעודנים יותר ופחות מוכרים. עולם המוצרים של ביירדו כולל גם מוצרי טיפוח ונרות כשאת הבאזז הגדול משלים המיתוג המינימליסטי של אריזה מעוגלת, פקק שחור ותווית בעלת כיתוב פשוט. אותה אסתטיקת 'אנחנו מתרכזים במוצר ולא בעטיפה או בקמפיינים יקרים' עפה חזק באינסטגרם ומקודמת ברשתות באופן נלהב באמצעות משפיענים נחשבים.

byredo, בושם. יח"צ,
הניחוח של BYREDO/יח"צ

המותג הוקם בשנת 2006 על ידי בן גורהאם ונחשב לאחד החלוצים בז'אנר הקוסמטיקה האלטרנטיבית, אותו ז'אנר שמקודם באופן נלהב על ידי גווינית' פאלטרו והאתר שלה Goop וחביב על הכוכבות הגדולות בעולם מנעמי קמפבל, קייט בוסוורת' וויקטוריה בקהאם.

טווח מחירים: 249-799 שקלים.
ניתן לרכוש בשלושת סניפי בוטיק אינדיבידואל: ת"א, אשדוד ויארכא ובחנות המקוונת.

byredo, בושם. יח"צ,
קולקציית הקפסולה עם וירג'יל אבלו/יח"צ
נעמי קמפבל, ביירדו. יח"צ,
הכוכבות הגדולות בעולם יודעות מה טוב להן - נעמי קמפבל ובן גורהאם/יח"צ
byredo, בושם. יח"צ,
בושם של 50 מ"ל ב-499 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully