וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחררו את השוונץ: התסרוקת הרותחת של העונה

28.1.2020 / 7:22

יש עיצוב שיער אחד ספציפי שאנחנו רואות לאחרונה בכל מקום. מדובר בשדרוג של גולגול המנקה המבולגן והפיכתו להרבה יותר מעודן וקלאסי - אבל עם קריצה שובבה. בקמפיינים, על שטיחים אדומים - ואפילו כאן בישראל. הנה כל מה שצריך לדעת על הטרנד

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
מה תגידו על הגולגול של סקרלט ג'והנסון?/GettyImages

בזמן האחרון לא יכולנו שלא להבחין בתסרוקת אחת ספציפית שהפכה לחביבת מעצבי השיער ומאיימת להפוך לטרנד הלוהט של העונה. היא נמצאת לאחרונה בכל מקום - מקמפיינים, דרך תמונות באינסטגרם, על ראשן של כוכבות שצועדות על השטיחים האדומים וכן, היא הגיעה גם לישראל.

מדובר בשדרוג של קוקו המנקה המוכר, והסבתו מגרסתו הזרוקה והמבולגנת לגרסה הרבה יותר קלאסית, מעודנת ומהודקת, אבל עדיין עם קריצה שובבה ופראית. אז איך בדיוק זה עובד? זהו קוקו צמוד מאוד לראש שאסוף לגולגול, וממנו יוצא שוונץ אחד בודד של קצוות השיער שמבצבץ מלמטה או מהצד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דואה ליפה. GettyImages
דואה ליפה הוציאה גם שיער מקדימה ושחררה את השוונץ/GettyImages

מדובר במגיפה של ממש. ראינו את זה על ריטה אורה בגאלה לפני חודשיים ואז גם סקרלט ג'והנסון החליטה לאמץ את התסרוקת לשטיח האדום האחרון של טקס הסאג. אחריהן זה כבר התפוצץ בענק - מסופיה ריצ'י ועד רוזי הנטינגטון וויטלי, ובאמצע גם הקמפיין של ורסצ'ה. כולן אימצו את התסרוקת המעניינת החדשה שלוקחת את הלוק היומיומי ומוסיפה לו טוויסט חצוף.

עוד בוואלה! אופנה

פצצת אנרגיה צהובה: ניבר מדר היפנטה אותנו

לכתבה המלאה
סופיה ריצ'י. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סופיה ריצ'י והשוונץ/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אבל אנחנו פרובינציאליות ומה שחשוב לנו באמת זה מה שקורה בישראל. גם כאן מעצבי השיער המקומיים לקו במגיפה ויישמו את הטרנד העולמי. ניבר מדר הציגה את התסרוקת בהופעה האחרונה שלה בתכנית "מועדון לילה", אניה בוקשטיין בערב של עמותת איגי ונטע אלחמיסטר בהשקה של אירוקה במילאנו.

כמו שאנחנו רואות את זה כרגע, נראה כי בקרוב מאוד כבר לא תהיה בלוגרית אופנה אחת שלא תאמץ את הטרנד - מה שיוביל לכך שכל מה שנראה ברחוב זה נשים עם גולגול ושוונץ. רק מזכירות שלפני ארבע שנים הגולגול במרכז הקרקפת הפך לתסרוקת הרותחת ביותר, גם אם הוא בהתחלה התקבל בהרמות גבה. לא מן הנמנע שגם כאן מחכה לנו סיפור דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully