וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך שמרעיד את התעשייה: מה קורה בין נעמי קמפבל לעורך ווג הבריטי?

26.1.2020 / 13:43

דוגמנית העל והעורך האגדי היו חברים במשך יותר מ-30 שנה, עד שלאחרונה גורמים מקורבים לשניים מספרים על התקררות ביחסים. הסיבות מגוונות וכוללות התנהגות של דיווה מצדה ואיבוד סבלנות מצדו. כל הפרטים

צילום מסך

סכסוך לא נעים מאיים להפר את השלווה בתעשיית האופנה. לפי דיווחים מעבר לים, חתול שחור עבר בין עורך ווג הבריטי האגדי, אדוארד אנינפול (47) והטופ מודל נעמי קמפבל (49), אחרי יותר מ-30 שנות חברות קרובה.

גורמים מקורבים לשניים טוענים שניצני הסכסוך הופיעו אחרי טקס פרסי האופנה הבריטיים בחודש שעבר, שם זכתה קמפבל בפרס אייקון השנה. לדבריהם, הטופ מודל התלוננה על כך שאנינפול לא בירך אותה כמו שהיא רצתה, מה שעורר את כעסה כלפיו - וגרם לו לאבד סבלנות. אבל לא רק זה הרגיז אותה, שוב - כך לפי הדיווחים, אלא גם ההתיידדות שלו עם האקס הצעיר שלה, ליאם פיין (26). היא כנראה חלמה על מחנות, וכשראתה שהוא פוזל למחנה השני, הכעס התעורר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
התקררות ביחסים. נעמי קמפבל ואדוארד אנינפול/GettyImages

אחד המקורות שסיפר על הריב בין שני הענקים למגזין דיילי מייל סיפר: "לאדוארד יש סבלנות של קדוש. בתור סטייליסט לשעבר, הוא עבד עם דוגמניות גדולות במשך תקופה ארוכה. הוא גם תמיד היה סבלני כלפי נעמי, אבל לאחרונה הוא התחיל להגיד לאנשים שזהו. נראה שנגמר לו ממנה, והוא לא ממש שומר את זה בסוד יותר".

מקור נוסף, אחד מעובדי ווג הבריטי, מציג תמונה לפיה נעמי קמפבל היא דיווה רצינית, ואדוארד מצדו - תמיד ניסה לענות על הציפיות שלה, עד שנמאס לו. אותו מקור סיפר כי אדוארד תמיד נאבק כדי לעמוד בציפיות התקציב של נעמי על עבודתה בווג, ולעמוד בדרישות שלך חרף התקציב של המגזין. "כשנעמי מגיעה לצילומים, זה חייב לכלול סוויטות מפנקות ורכב פרטי שייקח אותה לכל מקום. זה מאוד יקר להעסיק את נעמי".

עוד בוואלה! אופנה

יותר נוצץ מהאוסקר והאמי גם יחד: טקס פרסי האופנה הבריטיים היה חגיגה לעיניים

לכתבה המלאה
נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
עלה להם - היו חברים במשך שלושה עשורים/GettyImages

הטיעונים האלה, על התנהגות לא יציבה מצד קמפבל לא לגמרי מפתיעים נוכח ההיסטוריה של הדוגמנית. לפני יותר מעשור, בשנת 2007 היא נידונה לעבודות שירות וחויבה לעבור סדנת שליטה בכעסים לאחר שהשליכה מכשיר סלולרי על עוזרת הבית שלה כמעט עשור קודם לכן. שנתיים לאחר מכן, ב-2009, תקפה צלם פפראצי בסיציליה וגרמה לפציעתו. תוסיפו לזה שלל מעצרים, תלונות, טענות על התמכרות לסמים והעובדה שלאחרונה נקשר שמה לג'פרי אפשטיין וקיבלתם אישיות בעייתית למדי.

ואולם, לא כולם שופכים שמן למדורה הזו. מנגד, גורם נוסף בתוך מגזין ווג הבריטי הכחיש לחלוטין את דבר הסכסוך. לדבריו, כל זה לא היה ולא נברא, ולראייה - קמפבל תופיע בגיליון מרץ הקרוב. גם קמפבל מצדה סירבה להתייחס לפרטים כשנשאלה על כך מצד עיתונאים מחו"ל.

נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
היה ריב או לא היה ריב? נעמי ואדוארד/GettyImages
נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
ידועה כבר שנים כדיווה רצינית/GettyImages
נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
אסור לשכוח שלא אחד מהשניים כח בלתי מבוטל/GettyImages
נעמי קמפבל אדוארד אנינפול. GettyImages
אקס בסטיז. נעמי קמפבל ואדוארד אנינפול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully