וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ ש"גורם לשירותים להריח נפלא" גורר ביקורות קשות

28.1.2020 / 0:07

טיפ של כמה חולי ניקיון שחשפו כיצד ניתן לגרום לחדר השירותים להריח נהדר עם כל הדחה גרם להרבה מאוד אנשים לצאת נגדו ולטעון שזה רק ייצור בעיות: "תשארו עם מוצרים שמיועדים לשירותים, זה ייגמר עם טלפון לשרברב"

אנשים שמים מרכך כביסה באסלה כדי לרענן את הריח בשירותים/YOUTUBE

בסרטון - ככה מנקים שירותים עם מרכך כביסה

אחת המשימות הגועליות והקשות ביותר בין מטלות הבית הוא ניקוי השירותים. גם כשסיימתם כבר לנקות את האסלה עם מלבין, הדבר האחרון שתרצו לעשות זה להתחיל לנקות גם את מיכל השירותים (ה"ניאגרה" כמו שזה נקרא בשפת העם).

ולמרות זאת, ככל הנראה יש דרך שתהפוך את המטלה לפחות נוראית. חולי ניקיון פרסמו בקבוצת פייסבוק שמיועדת לטיפים לניקוי שהם החלו להוסיף מרכך כביסה למים שבמיכל השירותים, כדי שיווצר ריח טוב עם כל הורדת מים. אחד המשתמשים כתב: "תוסיפו כוס של נוזל מרכך כביסה במיכל השירותים, והוא ישקע בתחתית. בכל פעם שתורידו את המים, ארומה מתוקה תשתחרר, וכל חדר השירותים יתמלא ריח מדהים".

הפוסט צבר אלפי לייקים בפייסבוק ומעל 17 אלף תגובות של משתמשים שהיו נחושים לדעת כיצד זה עובד. אלא שהיו חברים בקבוצה שלא היו כל כך משוכנעים ביעילות הטיפ.

בעוד שחלק מהמגיבים התלהבו מהרעיון וחלקם אף טענו שהם עושים את זה באופן קבוע, היו כמה שפחות התלהבו: "אתה רואה איזה בלאגן זה משאיר במכונת הכביסה, זה ללא ספק רעיון רע, זה לא בשבילי", כתב אחד ואחר הוסיף: "אתם תסיימו עם טלפון לשרברב, וזה יקר. הישארו עם מוצרים שמיועדים לשירותים". שלישי סיכם: "אין סיכוי שאני עושה את זה. זה יתקע איפשהו בדרך, תראה כמה לכלוך זה משאיר במדף המיועד במכונת הכביסה".

גולש נוסף תהה: "מדוע לכל הרוחות תרצה שהשירותים שלך יריחו כמו מרכך בדים? זה נורא", ואחר כתב: "אני נשאר עם חומר הניקוי והמבשם שמגיע בקליפס מוצמד לאסלה, תודה. מרכך ישאיר אחריו פס סליימי ולכן ככל הנראה בטווח הארוך יסתום את הצינורות של השירותים".

אחד מחברי הקבוצה שהוא במקרה אינסטלטור הסביר מדוע אפשר להשתמש בטיפ הזה רק אם חייבים ובמיתון: "יכולה להיות לזה אותה השפעה כמו לשפוך שמן בישול בצינורות הניקוז שלכם! למען האמת, הסיבה שהמרכך עוזר לבגדים להרגיש רכים יותר היא בכך שהוא משאיר שלל כימיקלים על הבגדים שלנו. זה מה שאנחנו מכניסים לצינורות שלנו! גם אם זה מתויג כ'בטוח', זה יכול להיות בסדר לשימוש אחד, אך לא לשימוש מוגזם לאורך זמן", הוא הסביר.

עוד שימושים למרכך

גם אשלי האלט, בעלת חברת אינסטלציה, פחות התרשמה: "זה בהחלט יכול לפגוע במיכל המים. אסור להכניס שום דבר לשם. האטמים וכו' אינם מיועדים להתמודד עם שום דבר למעט מים", היא אמרה לדיילי מייל. "אני בעלים של חברת אינסטלציה ולא ממליצה על הטיפ הזה בכלל. לפעמים אפילו לא ניתן להחליף חלקים ויש צורך במיכל מים חדש לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully