וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד? הפיצ'ר שחיכיתם לו הגיע לווטסאפ

22.1.2020 / 10:00

אחרי חודשים של הדלפות וגם עדכונים מצד ווטסאפ, הפיצ'ר "מצב חושך" הגיע סוף - סוף לווטסאפ, אך בשלב זה רק עבור משתמשי הגרסה הנסיונית. המצב חוסך בסוללה בצורה משמעותית, ומקטין את החשיפה לאור, מה שמקל על העיניים בחושך. כך גם אתם תוכלו ליהנות מהמצב החדש

רוגלה בווטסאפ/צילום: צ'ק פויינט

הפיצ'ר שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף סוף הגיע: משתמשי אנדרואיד? אפליקציית ווטסאפ התעדכנה הלילה (רביעי) וכעת משתמשי הבטא יכולים ליהנות מ"מצב חושך". חברת פייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, הציגה את הפיצ'ר לפני מספר חודשים, אך לא מסרה תאריך או צפי מתי הפיצ'ר המיוחל ישוחרר. לפני כחודשיים, אתר WABetaInfo, הידוע בפרסום הדליפות לפיצ'רים חדשים באפליקציית המסרים הפופולרית, פרסם כי העדכון כבר מוכן למכשירי האנדרואיד, בעוד שהעדכון לאייפון דורש עבודה נוספת. בזמן שמשתמשי אנדרואיד בגרסת הבטא יכולים ליהנות כבר היום מהפיצ'ר, נראה כי משתמשי אפל יצטרכו להמתין.

"מצב חושך" נועד כדי להקטין את החשיפה לאור שמפיץ המסך של הסמארטפון, בעיקר בזמן עבודה בתנאי תאורה חשוכים, ובכך לגרום לעיניים שלנו להתאמץ פחות. עוד המצב מסוגל לחסוך בחיי סוללה בצורה משמעותית, במיוחד בסמארטפונים בעלי מסך OLED כמו אייפון X ומעלה וכן מכשירי אנדרואיד רבים כמו וואווי P30. מדובר בחיסכון משמעותי המסוגל להגיע לעד עשרות אחוזים ביום. משתמשים רבים בעולם ממתינים לפיצ'ר, ויש גם כאלו שלא יכלו להמתין עד שווטסאפ תשחרר את העדכון. אתרים בעולם דיווחו כי נמצא באג המאפשר את הפעלת מצב חושך גם ללא העדכון, אך הוא פועל רק באנדרואיד 10 ומתבצע באמצעות שליחת קישור יוטיוב ספציפי.

מצב החושך הגיע לווטסאפ. צילום מסך
מצב החושך בווטסאפ/צילום מסך

כך תוכלו ליהנות מ"מצב חושך" באנדרואיד

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

כאמור, המצב עדיין לא זמין במכשירי אפל, אך בכל זאת, הוא צפוי להגיע תחילה אל משתמשי הבטא באייפון. על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ באייפון, הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

seperator

על פי נתוני ווטסאפ, לשירות המסרים הפופולרי בעולם מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים ב-180 מדינות. מתוך 1.5 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום כשהודו השוק הגדול ביותר של האפליקציה. רק שם כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון. מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully