וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל מארץ אחרת: המשפחה שחזרה מרילוקיישן ועיצבה מחדש את הבית הישן

בשיתוף ARCDB

26.1.2020 / 9:25

הורים ושני ילדים חזרו לארץ אחרי תקופה בחו"ל וגילו שהבית שהשאירו באבן יהודה מיושן ועייף. הם החליטו לעצב אותו מחדש בצבעוניות של חום, זהב וצהוב עם מטבח שחור עוצמתי, וחדרי ילדים מתוקים. קבלו הצצה

עיצוב בית אבן יהודה ARCDB אורי מוזס רון. סוזי לוינסון,
פלטת צבעים של חום עם נגיעות זהב וצהוב/סוזי לוינסון

הפרויקט: בית באבן יהודה
שטח: 200 מ"ר
הדיירים: הורים + 2 ילדים קטנים

דברים שרואים מכאן לא רואים משם. משפחה שחזרה מרילוקיישן בחו"ל אחרי שנעדרה כמה שנים מביתה הפרטי באבן יהודה, כבר לא חיבבה את המראה הקודם שלו וביקשה ממעצבת הפנים אורי מוזס רון ליצור עבורה סביבת מגורים במראה עדכני, התואם לצרכיה העכשוויים.

בית הקרקע המיושן כלל בגלגולו הקודם מטבח פורמייקה נוסטלגי עם קנטים בבורדו ויחידות עליונות מזכוכית באותו גוון, והוא רוצף באריחים קטנים של גרניט פורצלן. חשוך, צפוף ועייף. בני הזוג, הייטקיסט ועורכת דין פאשניסטה, חשקו בבית מודרני, חמים ומזמין בתקציב מוגבל, ורצו טכנית גם להפריד בין חדרי הילדים - האחד לילדה העולה לכיתה א' והשני לילד בגיל גן.

עיצוב בית אבן יהודה ARCDB אורי מוזס רון. סוזי לוינסון,
חזיתות המטבח הוחלפו בחזיתות דמויות בטון אפור כהה, על גבול השחור/סוזי לוינסון

המעצבת פגשה חלל סגור וארכאי עם שני עמודים שחסמו את המרחב ולא תרמו כלל. בשלב הראשון היא גיבשה עם הדיירים את הקו הסגנוני המוביל המבוסס על פלטת גוונים טבעית של חום המזוהה עם עור ועץ, חומרים עדכניים ועמידים כמו בטון וצבעוניות מונוכרומטית של שחור עם נגיעות זהב המהדהד את הצהוב של הלימונים שגדלים בחוץ, ונכנסו לבית בנגיעות קטנות.

לאחר הורדת העמודים, התפנה שטח יקר בבית ובמקומם הוצבה יחידת מדפים המשמשת כספרייה ומעניקה מקום ייעודי לחפצי נוי ואחסון התורמים ליצירת האווירה. "את החלל בקומה התחתונה חיפינו בפרקט שמשרה חמימות וכובש ביופיו את המטבח, גרם המדרגות, שירותי האורחים וחדרי הילדים. חזיתות המטבח הוחלפו בחזיתות דמויות בטון אפור כהה, על גבול השחור, והיחידות העליונות הוסרו על מנת ליצור חלל מרווח ואוורירי. המטבח זכה באי פונקציונלי ואסתטי כאחד, אידיאלי לקריאת עיתון של בוקר או ישיבה נעימה לקפה, והוא מהווה גם פתרון אחסון. את שולחן פינת האוכל המאסיבי החלפנו בשולחן עגול וגם הכיסאות החדשים קלי משקל ומעודנים בגוון שחור עם גב רשת מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עיצוב בית אבן יהודה ARCDB אורי מוזס רון. סוזי לוינסון,
"את שולחן פינת האוכל המאסיבי החלפנו בשולחן עגול וגם הכיסאות החדשים מעודנים"/סוזי לוינסון

השחור הדרמטי שחוזר במוקדים שונים ברחבי הבית מוסיף נופך ייחודי גם לחדר השירותים. הסלון הוא מרכז הבית, אך אינו גדול ולכן האתגר הבולט של המעצבת היה ליצור תחושה של אווריריות. השריד היחיד שנשאר מהבית בגרסתו הישנה היא ספת העור המפנקת ששודרגה בנבחרת של כריות בגווני צהוב-שחור ועיטורים גיאומטריים, ולצדה מוקמה כורסה צהובה שמוסיפה טאץ' ססגוני.

עיצוב בית אבן יהודה ARCDB אורי מוזס רון. סוזי לוינסון,
גוון אפור-ורוד לחדר של הבת/סוזי לוינסון

את רחבי הבית מעטרים עציצים שמחברים את הפסטורליות והירוק של החוץ אל הפנים. הדלתות הישנות והכבדות הוחלפו בדלתות לבנות בקווים נקיים והתאורה אף היא תורמת לאנרגיות והרעננות, כאשר בשירותים גוף התאורה משלב עץ ושחור ומתכתב עם הארוניות והכיור השחור. בסלון נתלה גוף תאורה עגול ומינימליסטי ובפינת האוכל אובייקט תאורה המשלב חבלים וברזל שחור. חדרי הילדים נצבעו בגוונים המועדפים על הדיירים הצעירים: אפור-ורוד לבת, אפור-תכלת לבן.

על מנת לרכך את המראה המודרני המדויק, השתמשה המעצבת בפריטי טקסטיל חמימים כמו שטיחים, שמיכת טלוויזיה, כריות וצמחייה עשירה, שהופכים את המרחב לנינוח ועם שמחת חיים.
"בני הזוג חזרו לבית שנכון עבורם לפאזה הנוכחית של חייהם ומבית ישן ועמוס הפכנו אותו למואר, נינוח וחמים לפי סגנון החיים של המשפחה".

המעצבת אורי מוזס רון מומלצת ARCDB

עיצוב בית אבן יהודה ARCDB אורי מוזס רון. סוזי לוינסון,
גוון אפור-תכלת לחדר של הבן/סוזי לוינסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully