קיילא ושלו. (צילום: Artwork), באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/(צילום: Artwork)

התחיל בהודעה ונגמר בחתונה: 3 סיפורי אהבה שמחזירים את התקווה

בשיתוף OkCupid

21.1.2020 / 8:15

כולם התחילו עם הודעה והסתיימו עם טבעת, וכולם נפגשו באפליקציה - קבלו את שלושת סיפורי האהבה שהמיסו לנו את הלב וחיממו לנו את החורף

בהקשר של המילה הטעונה "אהבה", התת מודע של כולנו עדיין מלא בדימויים של מפגשים משני-גורלות שמתרחשים במכולת, או על זירת ההחלקה על הקרח, כשאורות חג מולד מנצנצים מעל הראש של בני הזוג לעתיד (הם לא יודעים את זה עדיין, אבל לנו ברור שכשיפסיקו לריב הם יבינו שנועדו זה לזו). המציאות, מצד שני, מעולם לא הייתה סרט הוליוודי, ובעשורים האחרונים שירת הדייטינג השתנתה לא מעט.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מנתונים בשטח וגם מניסיונם האישי, של חברינו ושלנו, אנחנו יודעים שמפגשים ספונטאניים הופכים נדירים, וככל שהשנים חולפות והטכנולוגיה מתקדמת, יותר ויותר סיפורי אהבה מתחילים בהודעה באפליקציה, לפני שממשיכים למפגש פנים אל פנים, אבל נגמרים, בדיוק באותו מקום - בחתונה. שלושת סיפורי האהבה שלפניכם, התחילו כולם ב-Okcupid, ומתאימים בדיוק לימי הגשם האלה. הכירו את קיילא ושלו, נועה ותומר, ודבורה ועמיתי:

קיילא ושלו. (צילום: Artwork), באדיבות המצולמים
קיילא ושלו/באדיבות המצולמים, (צילום: Artwork)

האולטימטום המוצדק

קיילא שבורת הלב הייתה בת 17 וחצי כשהכירה את שלו בן ה-22. הפרידה הותירה אותה עם רצון להכיר אנשים חדשים, כי אין תרופה טובה יותר ללב שבור מאדם חדש ומרגש שנכנס לחיים. קיילא נרשמה לאפליקציה, ההודעות החלו לזרום אבל הודעה אחת משכה את תשומת לבה במיוחד. למה? כי כשמדובר בבחורה חצי אמריקאית וחצי אנגליה, ובחור שולח לה הודעה באנגלית, זה אומר שהוא קרא את הפרופיל שלה ורואה מי עומדת מולו - לקיילא לא שינה ששלו היה ההיפך המוחלט מהטעם שלה בגברים, והם קבעו להיפגש.

באותה תקופה קיילא גרה בירושלים ושלו בכלל באור יהודה. לצורך המפגש נסעה קיילא לסוף שבוע אצל סבה וסבתה בנתניה במיחד כדי לפגוש את הבחור ששבה אותה מההודעה הראשונה. כבר בדייט הראשון שלו הוכיח את עצמו כג'נטלמן, ובא לאסוף אותה מפתח הבית. "הוא בא לאסוף אותי ויצאנו לסינמה סיטי לקפה ועוגה, הוא היה ג'נטלמן" מספרת קייל, מתרגשת כאילו הכל קרה רק אתמול, ונזכרת איך הוא החזיק לה את היד "כמו בסרטים...". מהרגע הראשון קיילא ידעה שזה זה, כי הכל הרגיש נכון - השיחות, הפתיחות, החיבור - ועם תחושה כזו אי אפשר להתווכח.

כשהגיעו לנתניה ניצלו את הגשם השוטף והמשיכו לשבת ברכב עוד שעות, כי לא רצו שהערב ייגמר. וכך, שעתיים מתחילת הדייט אזר שלו אומץ ונישק את קיילא. אבל כמו ג'נטלמן אמיתי, שלו לא נתן להם למצות את כל נושאי השיחה, ושלח את קיילא לישון. זה עבד. למחרת בבוקר קיילא שלחה הודעה עם הצעה לפגישה נוספת, ושלו נענה להצעתה. הזוגיות ביניהם לא הייתה חפה מבעיות - אחרי כמה חודשים של זוגיות התוודה בפני קיילא שלא היה בטוח בהצלחת הקשר אבל החליט להמשיך לנסות, ואחרי כמעט ארבע שנים ביחד, קיילא החליטה שזה הזמן לעלות שלב והעמידה בפני שלו אולטימטום - הגיע הזמן לשלוף את הטבעת.

חודש אחרי כן, בדיוק ביום שבו החלו לצאת לפני ארבע שנים, הגיע הרגע. שלו לקח את קיילא למסעדה, הוציא מהמעיל קופסא שחורה מרובעת, והחל לדמוע ולרעוד. לקח דקות ארוכות עד שנרגע, ואז כרע ברך ושאל את השאלה. קיילא אמרה "כן" והחלה לבכות גם היא. כיום, חודש וחצי אחרי החתונה, גרים השניים יחד, קיילא לומדת בשנקר, שלו עובד באמדוקס, הם חוסכים לבית והאהבה עדיין פורחת: "זה משהו שלא מוצאים. יש לנו חיבור מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

דיל ברייקר: מה חייבים לוודא לפני שמתחילים זוגיות חדשה

בשיתוף OkCupid
דבורה ועמיתי. באדיבות המצולמים
דבורה ועמיתי/באדיבות המצולמים

הג'נטלמן המושלם

סיפור האהבה בין דבורה ועמיתי החל ביום שבת בבוקר. דבורה (דבי) בת 27, עלתה לארץ חמש שנים קודם לכן וחיפשה דרך להכיר אנשים, וכך הכירה באפליקציה את עמיתי בן ה-28. עמיתי, הוא בחור רציני שחיפש זוגיות, והאפליקציה הייתה לטובתו והראתה 98% התאמה בין השניים. הוא קרא את כל מה שדבי כתבה בפרופיל, פרופיל שנכתב בדיוק כדי שהבחור שישלח לה הודעה לא יפנה אליה רק על סמך התמונות שלה. כנראה שזו הסיבה שהכול זרם מההתחלה ושהם לא היו צריכים להתאמץ למצוא נושאים משותפים, והדייט הראשון הוכיח את זה.

הם יצאו לבר תל-אביבי והכימיה הייתה שם מהרגע הראשון. "הוא היה רציני. הרגשתי שהוא מדבר איתי ולא עם עוד ארבע בנות במקביל". הדייט, שהתרחש בבר תל אביבי, היה מאד מוצלח. הם לא הפסיקו לדבר. בסוף הערב עמיתי לא התנהג כ"ישראלי הטיפוסי" ולא ביקש לעלות לקפה, מה שלבסוף התברר כמעשה חכם כי זה בהחלט מה שהקסים את דבי באופן סופי: "הוא היה ג'נטלמן. אמר לי לילה טוב, חזר הביתה וזהו". אבל עמיתי לקח את ההתנהגות הג'נטלמנית עד הסוף, וגרם לדבי לקחת את המושכות לידיים ולהציע לו לעלות אליה לדירה בסוף הדייט השלישי, בכל זאת - כמה אפשר לתת לבחורה לחכות?

בספטמבר האחרון נסעו השניים לחופשה במיקונוס, שם ארגן להם עמיתי שייט פרטי בחופי יוון. דבי לא חשדה בכלום, ובאמת ובתמים האמינה שמדובר פשוט בחלק מהטיול הרומנטי שלהם. לפני השקיעה, במהלך השייט, שלף עמיתי את הטבעת ושאל את דבי את השאלה המיוחלת. דבי שהייתה כל כך מופתעת, התרגשה עד דמעות והסכימה מיד. ברגעים אלה ממש טובעים דבי ועמיתי בהכנות לחתונה שתערך באוקטובר הקרוב.

קיילא ושלו. (צילום: Artwork), באדיבות המצולמים
קיילא ושלו/באדיבות המצולמים, (צילום: Artwork)

חתונה מהדייט הראשון

נועה בת ה-27 עלתה מארה"ב לפני שמונה שנים, והרגישה שהגיע הזמן לצאת לדייט מוצלח, והחליטה ללכת בדרכם של חברה טובה ואחיה, שפגשו את בן ובנות זוגם דרך האפליקציה. מה שנועה לא ידעה זה שהיא לא תצטרך את האפליקציה עוד הרבה, כי תומר בן ה-30 היה הדייט הראשון והאחרון שלה.

בדייט הראשון הם יצאו לבר, שם הם ישבו כמה שעות וניהלו שיחות פתוחות וזורמות על החיים, למרות שהעובדה שנועה היא דתייה ותומר לא מקיים אורח חיים דתי. הוא פתח מול נועה את חששותיו לגבי היכולת לגשר על הפערים הללו, ובמקום להרחיק, זה רק קירב ביניהם - הכנות שלו רק הדגישה את הנכונות והרצינות שלו בעניין הזוגיות, ונועה אהבה את מה שראתה
.
השניים המשיכו לצאת ולהכיר, אך אבוי - אחרי תקופה נועה חטפה פיק ברכיים בעצמה, והרגישה שזה רציני מידי בשבילה. במסגרת הכנות שתמיד הייתה ביניהם, פתחה נועה את הנושא בפני תומר, שענה את התשובה שכל בחורה רוצה לשמוע מהגבר של חייה - "זה מאוחר מדי. נתמודד עם זה". אחרי זמן מה, כשהזוגיות הפכה רצינית יותר, נסע תומר עם נועה לארה"ב לפגוש את משפחתה, וכשנה מדייט הראשון שלהם תומר החליט שהוא מציע לנועה נישואין.

באחת השבתות תומר הזמין את נועה לטיול קצר של בוקר שבת, והוליך אותה למסעדה שהיא אוהבת. התחנה הבאה הייתה פינה רומנטית מול הים, שם הוציא בירות, שמיכות - ואת הטבעת. ביולי האחרון עמדו נועה ותומר תחת החופה, ובחודש הבא הם נוסעים לדרום אפריקה לירח הדבש ולטיול הראשון שלהם כבעל ואישה.

דבורה ועמיתי. באדיבות המצולמים
דבורה ועמיתי/באדיבות המצולמים

מליסה הולבי, סמנכ''לית השיווק הגלובלי של החברה, מסבירה כי צוות OkCupid העולמי עושים כמיטב יכולתם לייצר באפליקצייה אווירה שתיצור מפגשים רומנטיים ותרבות דייטים חיובית: "לשמוע את הסיפורים המקסימים האלה על הזוגות שמצאו את אהבת חייהם אצלנו, זה בדיוק מה שנותן לנו את ההשראה הנחוצה להמשיך ולשפר את עצמנו. אנחנו מקבלים הרבה הזמנות לחתונות מזוגות שנפגשו אצלנו ב- OkCupid, ולכן יודעים שהתאמה בין אנשים שמבוססת על תחומי העניין והשקפות עולמם, פשוט עובדת".

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully