וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאירות את עיר האורות: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את שבוע האופנה בפריז

19.1.2020 / 12:33

על המסלול של ז'קמוס בשמלות סקסיות בצבע אבן, בפרונט רואו של לואי ויטון - ובדרכים. האחיות חדיד הגיעו לשבוע האופנה לגברים בפריז ואנחנו לא יכולות להסיר מהן את העיניים

ג'יג'י חדיד בתצוגה של שאנל בפריז/אינסטגרם

שבוע האופנה לגברים בפריז מגיע היום לסיומו, ואפשר להכריז על שתי מצטיינות על המסלולים ומחוץ להם - האחיות חדיד. לא שזה מפתיע, כן? שהרי כל חצי שנה בתקופת שבועות האופנה העולמיים שתי הטופ מודלס עובדות קשה וחורכות כל מסלול שעליו הן צועדות, פלוס מפזרות ערימות של גלאם וסטייל ברחובות העיר.

אתמול צעדו יחד החדידיות על המסלול של ז'קמוס בתצוגת סתיו-חורף 2020-2021. שתיהן לבשו שמלות בגוון אבן, שהיה הצבע הבולט על המסלול של המותג הצרפתי הצעיר. בלה לבשה שמלת מידי עם חזייה בצבע תואם המבצבצת מבין המחשוף, שיורד מתחת לקו החזה, סנדלי קשירה לבנים וגרביונים תואמים. ג'יג'י נבחרה להציג את הדגם הידוע של המותג בגזרת מקסי עם גב חשוף ושסע עמוק, פלוס סנדלים עם עקבים ארכיטקטונים בצבע ניוד. שתיהן ענדו עגילי אוברסייז ואחזו בתיקים בגודל מיני, מה שמרמז שהטרנד רחוק מלהיכחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז ז'אקמוס. GettyImages
רואים לך את החזייה. בלה חדיד על המסלול של ז'קמוס/GettyImages
ג'יג'י חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז ז'אקמוס. GettyImages
שסע עמוק וגב חשוף. ג'יג'י חדיד על המסלול של ז'קמוס/GettyImages

התצוגה של ז'אקמוס לא הייתה היחידה עבור בלה חדיד. האחות האמצעית למשפחה הכי עסוקה בתעשיית האופנה נבחרה לצעוד גם על המסלול של המותג הצרפתי Berluti כשהיא מדגימה שילוב מדויק של צבעים נועזים והופכת את עיר האורות - למוארת אפילו יותר. חליפה בגוון סגול-כחול בוהק, מתחת חולצה ורודה וצעיף בגוון צהוב-ירוק ניאון. עוד טרנד שחשבנו שעבר זמנו ושבוע האופנה בפריז מוכיח לנו אחרת.

באינסטגרם שלה כתבה בלה על התצוגה: "אחת מהקולקציות היפות ביותר של שבוע האופנה לגברים ואני מרגישה ברת מזל להיות חלק ממנה". בהמשך, חשפה חדיד כי לא הרגישה במיטבה במהלך התצוגה, אך צוות המותג דאג לה היטב. "תודה שדאגת לי ולחום הקבוע שלי. אוהבת אתכם כל כך".

בלה חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז Berluti. GettyImages
לא רואים עלייך שאת חולה. בלה חדיד בצבעים בוהקים על המסלול של Berluti/GettyImages

יום קודם לכן, חדיד התייצבה בתצוגה של לואי ויטון - הפעם בתור צופה מהפרונט רואו. מכנסי באגי רחבים בצבע כחול עם טופ תואם שחושף בטן ארוכה, מוחזק בצורת קולר סביב הצוואר ומלא במונוגרמה הכל כך מזוהה עם בית האופנה הצרפתי. כדי לא לסבול יותר מידי מהקור, התכסתה חדיד במעיל עצום בצבע חום, שלחלוטין נראה כמו הדבר הכי נעים שיש.

בלה חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז לואי ויטון. GettyImages
הפרונט רואו הפך להרבה יותר מעניין בזכותה/GettyImages

וירג'יל אבלו, מעצב קו הגברים היחסית טרי של לואי ויטון ומי שעומד מאחורי המותג אוף וויט, הציג את הקולקציה החדשה של בית האופנה הצרפתי לסתיו-חורף הבא. שם התצוגה: "גן עדן על פני האדמה". המסלול עוטר במספריים, סיכות ביטחון, מפתחות, סליל חוט תפירה ועץ ענק שהועמד במרכז. הצבע השולט היה כחול עם ציורי עננים, פרינט שחזר על עצמו גם בחלק מהבגדים. כאן ראוי לציין שאי אפשר היה להתעלם מהדמיון לכמה מיצירותיו המפורסמות של הצייר האיקוני רנה מגריט. המונוגרמה של לואי ויטון בלטה כמו תמיד - על תיקים, על בגדים, על מעילים. רוב הבגדים היו בסגנון מחויט ומהודק עם וייב עתידני רך. מסתמן שהרצון לחזות את העתיד הוא אחד המוטיבים החוזרים באופנה של העשור החדש.

שבוע האופנה לגברים בפריז לואי ויטון. GettyImages
לוק עתידני עם קריצה לצייר המפורסם רנה מגריט. התצוגה של לואי ויטון/GettyImages
בלה חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז לואי ויטון. GettyImages
בא לנו את המעיל לימים קרים במשרד/GettyImages

מלבד הפרונט רואו של לואי ויטון, בלה גם זכתה להגיע לתצוגה של דיור - שם הציגה פוני מפתיע. ובזמן שבלה פקדה את התצוגות של דיור ולואי ויטון, ג'יג'י נכחה בתצוגה של לנוון - אליה לבשה בלייזר כחול על טוטאל לוק שחור ותיק בצבע חום בהיר. בהזדמנות אחרת היא נצפתה ברחבי העיר בג'ינס כחול, סוודר צבעוני ומקושקש ומגפונים בצבע ניוד. שבוע האופנה בפריז אמנם מגיע לסיומו, אבל האחיות צפויות לחזור אליו ממש בקרוב לשבוע הקוטור שייערך בסוף החודש, ובחודש הבא - לשבוע האופנה לנשים.

בלה חדיד שבוע האופנה לגברים בפריז דיור. GettyImages
הפוני מה איתו?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully