וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב נותרה מושלמת לאחר 77:91 על מכבי חיפה

לאחר רבע ראשון צמוד אבדיה, האנטר ודורסי הריצו את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי. ג'יימס יאנג להט אצל הירוקים, שרדפו כל המשחק אך לא הצליחו לאיים על המארחת

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. דני מרון, דני מרון
האלופה נותרה מושלמת בליגה. סקוטי ווילבקין/דני מרון, דני מרון

לאחר שני ניצחונות היורוליג בשבוע שעבר, שבה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לליגת העל ושמרה על מאזן מושלם לאחר שגברה 77:91 בביתה על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-16. הצהובים ברחו ברבע השני אותו ניצחו 15:28 ולמעשה הכריעו את המשחק, כשמאותו הרגע הירוקים רדפו אחרי המארחת, ועל אף ערב התקפי נהדר של ג'יימס יאנג (25) רשמו הפסד שמיני העונה. טיילר דורסי עלה נהדר מהספסל ותרם 18 נקודות כשאותלו האנטר הצטיין שוב בשורות האלופה עם 16 נקודות ו-6 ריב' כשגם דני אבדיה מוסיף 16 משלו יחד עם 8 ריב'. רגע משמח נרשם בהיכל כשדייויד פדרמן הגיע לצפות במשחק לראשונה מאז נותח בהצלחה בלבו.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי (6 אס', 5 ריב') 18 נקודות, אותלו האנטר (6 ריב') ודני אבדיה (8 ריב') 16 כ"א, אלייז'ה בראיינט 14 ו-6 ריב', ג'ייק כהן 11, יובל זוסמן 6, קווינסי אייסי (7 ריב') וסקוטי ווילבקין (8 אס') 5 כ"א, דורי סהר (4:56) ויונתן אטיאס (0:46) שותפו ולא קלעו

קלעו למכבי חיפה: ג'יימס יאנג 25 ו-5 ריב', נסטור קולמנרוס 13 ו-12 ריב', ווילי וורקמן וסקוט סאגס 10 כ"א, יונתן מור ורומן סורקין 7 כ"א, מייקל בריסקר 2, גיל אמיתי (8:56), עמית אלון (0:46) ודייויד כהן (0:46)

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ערב בינוני שלו. גרגורי ורגאס/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת הלכה פנימה והשיגה לאותלו האנטר, בעוד מכבי חיפה שמה את הכדור בידיים של ג'יימס יאנג שתפר 4 שלשות עוד ברבע הראשון, אך גם איבד שלוש פעמים. רומן סורקין ביצע עבירה שנייה והוחלף על ידי יונתן מור שניסיון דאנק שלו נחסם בצורה נהדרת על ידי קווינסי אייסי. בסיום רבע ראשון צמוד הוליכה מכבי תל אביב 22:24.

רבע 2:

הרבע השני המשיך להיות צמוד כשווילי וורקמן וגרגורי ורגאס שורטים בהגנה ומריצים את חבריהם למתפרצות. שתי שלשות רצופות של דני אבדיה הקפיצו את ההפרש לדו ספרתי ודניאל סאואנה הזעיק פסק זמן. ג'יימס יאנג המשיך ללהוט אצל האורחת, אך דני אבדיה, אותלו האנטר וטיילר דורסי להטו ברבע השני והצהובים סגרו את המחצית ביתרון דו ספרתי, 37:52.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל תל אביב הפסידה 87:70 להפועל אילת בבית

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
בלט בשורות האלופה. דני אבדיה/דני מרון

רבע 3:

האורחת הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי בפתיחת הרבע כשג'יימס יאנג ממשיך ללהוט. עם זאת, מלבד הסקורר הירוק שאר השחקנים של חיפה היו מתחת לרמתם והתקשו לייצר בהתקפה. מכבי תל אביב רצה 4:13 כשדורסי והאנטר מוליכים את הבריחה בצהוב. רומן סורקין ויונתן מור התחממו והחלו לקלוע, ובסיום רבע אותו ניצחה האורחת בנקודה, הוליכו השחקנים של יאניס ספרופולוס 55:69.

רבע 4:

הפער טיפס ברבע האחרון לאזור ה-20 הפרש אך האורחת לא הרימה ידיים, הראתה אגרסיביות בהגנה ואף הצליחה להוריד את ההפרש ל-13, אך דורסי ואבדיה היו שם ודאגו לשמור את קבוצתם במרחק סביר מהאורחת. 77:91 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully