זוג כועס. ShutterStock
ShutterStock

דיל ברייקר: מה חייבים לוודא לפני שמתחילים זוגיות חדשה

בשיתוף OkCupid

19.1.2020 / 10:00

לכל אחד יש את הקווים האדומים שלו בכל הנוגע ליחסים רומנטיים, ומניסיון ידוע כבר שעל דיל ברייקרים מסוימים אסור להתפשר. הנה כמה דברים שכדאי לברר מראש

כשזה נוגע למערכות יחסים, לכל אחת יש את הקווים האדומים שלה, הדברים שבגללם היא מסוגלת לפוצץ את הקשר, לא משנה מה. אצל כל אחת זה שונה וזה תלוי אופי, אמונות, מידת פתיחות, ובעיקר - כמה זמן את כבר רווקה. אבל גם אם את לא פוסלת בחורים על סיבות שטותיות כמו גודל האף, משל היית צ'נדלר בינג, יש דברים שכדאי ואולי אפילו חובה לבדוק לפני שנכנסים לקשר ארוך ומחייב. נושאים שאם אין תיאום ציפיות לגביהם הם יצופו במוקדם או במאוחר וכנראה יהרסו את הקשר ממילא.

כשאת בוחנת את הדיל ברייקרים שלך, כדאי שגם תהיי אמיתית עם עצמך. את יכולה להדחיק העדפות או רצונות שלך רק עד גבול מסוים, אבל קחי בחשבון שכנראה באיזשהו שלב העיניים היפות שלו או הביטחון העצמי כבר לא יספיקו, ואם יש אישיו רציני הוא עלול לערער את כל היחסים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האופציה הבטוחה היא לא להיכנס למקום בעייתי מלכתחילה. מה הכוונה? באפליקציית היכרויות כמו OkCupid את יכולה להבין הרבה על הבחור עוד לפני שבכלל התחלת לדבר איתו, ולחסוך לעצמך דייט לא מוצלח או אפילו מערכת יחסים בעייתית. אבל לפני שאת ניגשת לסנן אותם, כדאי שתדעי על מה כדאי להסתכל.

חתונה
נכון, זה אולי הדבר הכי מוזר לדבר עליו עם בחור שהרגע פגשת, וזה לא חייב להיות על הדייט הראשון, אבל זה בהחלט משהו שתרצי לברר. אם חלמת כל חייך להתחתן בטקס מרגש עם שמלה לבנה, אולם נוצץ ושכל העולם ידע, זה יכול להיות מאוד בעייתי אם לבחור אין כוונה לעשות את זה לעולם. או להיפך, אם את לא מאמינה כלל במוסד הנישואין והבחור הוא לחוץ חתונה יותר מסבתא שלך - זה יכול להיות דיל ברייקר רציני.

ילדים
בהמשך כמעט ישיר לנושא החתונה - גם נושא הילדים הוא משהו שכדאי לבחון. אם את בשלב שבו את מחפשת בחור להתמסד ולהקים איתו משפחה - אין ברירה, את תצטרכי לתאם איתו ציפיות בנוגע לילדים. לרוב זו לא תהיה בעיה, כי הרוב המוחלט של האנשים עדיין רוצים להביא ילדים, אבל זה כבר לא מובן מאליו. אם אחד מבני הזוג רוצה ילדים והשני לא, זה יכול להרוס קשר של שנים בשנייה. נכון, אולי הדעה של אחד מכם תשתנה בעתיד, אבל האם זאת תהיה הדעה שלך? אם התשובה היא לא, את יכולה לנחש מה עובר על הצד השני. גם אם בסופו של דבר מישהו מכם יתפשר, התוצאה יכולה להוביל לפרידה, והפעם יש גם מזונות על הפרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לצוקית אשכולי יש מסר לכל הגברים שפונים אליה באפליקציה

בשיתוף OkCupid

פתיחות
למי שמאמינה במערכות יחסים מונוגמיות בלבד זה נושא מאוד מאוד חשוב. כבר שמעת על מערכות יחסים שעלו על שרטון רק בגלל שצד אחד רצה לפתוח את הקשר, לנסות להכניס עוד אדם למיטה או לנסות חילופי זוגות. בגלל זה חשוב להבין מראש מה הצד השני מסוגל לקבל, וכמה את יכולה להתפשר בנושא הזה. אם שניכם מונוגמיים ולא מוכנים לחלוק - נהדר! אם שניכם בעניין של הרפתקאות מיניות - כדאי להבין גם את גבולות הגזרה של כל הסיפור הזה, וליישר קו. אם אחד מכם יותר שמרן והשני דווקא בעד לפתוח את הזוגיות - אולי לא כדאי להיכנס לקשר הזה מלכתחילה.


אקסים
אין דבר יותר מבאס מלגלות שהבחור שאת דלוקה עליו בכלל עדיין תקוע של האקסית שלו, אבל טוב מוקדם מאשר מאוחר. וכן, יש מצב שהוא לגמרי בעניין שלך, הוא לגמרי רוצה את הקשר איתך והוא יודע שזה בריא לו, אבל משהו בתוכו פשוט לא נותן לו לשחרר. ברור שאת לא יכולה לבוא ולשאול אותו "חבוב, אתה תקוע על האקסית שלך?" אבל כנראה שאת כבר תדעי - הוא פשוט ידבר עליה קצת יותר מדי. הוא יעלה אותה בשיחה מיוזמתו, ולא משנה אם באופן חיובי או שלילי, בדיוק כמו שאת היית מעלה בשיחה בחור שאת דלוקה עליו. גם אם את תקועה על האקס שלך זה יכול להוות מכשול מאוד קשה עבור קשר חדש.

דת
ברור שיש מערכות יחסים נהדרות גם אצל זוגות מעורבים של דתיים וחילונים, וכמובן שזה לא תמיד חייב להיות דיל ברייקר, אבל זה בהחלט עלול להיות. במקרה הזה, זה לא רק תלוי במידת היחס לדת, אלא גם בכמה כל אחד מהצדדים יכול לקבל את ההתנהגות של הצד השני. אם הבחור שומר מסורת ואת חילונית, האם את יכולה לחיות עם זה שהוא שומר שבת? האם הוא יכול לקבל את זה שתסעי לים בשבת עם חברות? האם המשפחות שלכם יקבלו את הזוגיות הזאת? כן, באופן די מצער משפחה יכולה להשפיע מאוד על הקשר שלך. וזה עוד בקטנה - כשיגיע השלב של להחליט על חינוך הילדים, האם תצליחו להגיע לפשרה? כדאי לחשוב על הדברים האלה לפני שאת מחליטה להיכנס לקשר.

פוליטיקה
תחשבי על זה, אם את ימנית מושבעת, את תוכלי לחיות בשלום עם בחור שמצביע למפלגת שמאל? קחי דקה לחשוב על זה. במדינה כמו ישראל, איפה שיש בחירות כל שבועיים, אולי לא כדאי להיכנס לזוגיות עם בחור שהדיעה הפוליטית שלו מאוד שונה מהדיעה שלך, כי פשוט יהיה לכם עוד משהו לריב עליו. יש נושא שישראלים אוהבים להתווכח עליו יותר מפוליטיקה? לא ממש. יכול מאוד להיות שאת דווקא נהנית מפולמוס טוב על ימין ושמאל, אבל יש הבדל בין להתפלמס לבין לריב, ולא כדאי להכניס עוד נושא לריב עליו, כי גם ככה לא חסרים נושאים לריבים במערכות יחסים.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully