וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת העבודה הכואבת של דנה פרידר

צילום: ערן לם, יח"צ

16.12.2019 / 15:07

הכוכבת המרקדת הופיעה על הבמה כשלפתע שמע רעש חזק במיוחד שמגיע מכיוון הקרסול שלה, אבל זה לא ממש עצר בעדה מלהמשיך לרקוד ואפילו לקום בבוקר לאירוע יחצני כשהיא על עקבים. וואלה! סלבס לא נחה

דנה פרידר. ערן לם,
איך הרגל מאמי? דנה/ערן לם

מי שהמציא את המשפט "ההצגה חייבת להימשך" לא חשב שדנה פרידר תקח את המשפט צעד אחד רחוק מדי שלא לומר מאה צעדים, כי מי חשב שאחרי שהכוכבת המרקדת נקעה את הקרסול - היא תמשיך לרקוד על הבמה כאילו כלום לא קרה ויותר מכך, תגיע למחרת בבוקר לאירוע יחצני כשהיא, שימו לב, נועלת עקבים. מי אמר וונדר וומן ולא קיבל?

יובל שרף. ערן לם,
משובצת. יובל/ערן לם

פרידר, שהופיעה אתמול (א') אתמול בערב עם המחזמר "שגעון המוזיקה", הופתעה לשמוע במהלך ההצגה רעש לא נעים במיוחד פלוס כאב חד שהגיע מהקרסול. פרידר, חיית במה שכזו, לא נכנעה לכאב והמשיכה כאילו כלום לא קרה. במהלך ההפסקה שהייתה לה, הבינה השחקנית המוכשרת כי נקעה את הקרסול אבל גם הבינה שאין לה ברירה ושההצגה תמשיך גם תמשיך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאיה בוסקילה. ערן לם,
מה שלום הבעל? ספיר ומאיה/ערן לם

לצערה של הפרידר כאן לא נגמרה הסאגה, כי היום (ב') בבוקר דנה, שמשמשת כשגרירה של המותג מייקל קורס בישראל הייתה חייבת להתייצב בחנות של המעצב - להשקת הקולקציה החדשה. אם לא די בכך, הטוטאל לוק של ההורסת כלל נעלי עקב. אם חשבתם שהשגרירה תבייש את מעמדה, אתם טועים, כי דנה עלתה על עקבים וחייכה לכל עבר למרות הכאבים תוך שהיא מתמנגלת עם חברותיה לתעשייה כמו יובל שרף, דורית ריבליס, משי קליינשטיין, מאיה בוסקילה, דפנה לוסטיג, שי מיקה יפרח ונועם פרוסט.

וואלה! סלבס ממשיכה לאכול גם כשהיא נחנקת.

שי מיקה יפרח. ערן לם,
ברונטית חדשה בביצה. שי מיקה/ערן לם
דורית ריבליס. ערן לם,
מזהים בלי התלתלים? דורית/ערן לם
נועם פרוסט. ערן לם,
הורסת. נועם/ערן לם
דפנה לוסטיג. ערן לם,
מה בחרת? דפנה/ערן לם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully