וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נוטה להחזיר את גורפינקל בינואר, פריי עדיין על הפרק

16.12.2019 / 15:05

הפציעה של רז מאיר עשויה לסלול את דרכו של המגן המושאל בחזרה. שובו של הטורקי תלוי בדרישותיו, פוקס עשוי לפתוח בגביע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה שוקלת להחזיר כבר בינואר את המגן השמאלי יהב גורפינקל, שמושאל להפועל חדרה. גורפינקל נמצא תחת מעקב קבוע של הירוקים ולאור הפציעה של רז מאיר (שעבר ניתוח), עשוי לשוב לכרמל. בהסכם ההשאלה בין המועדונים, חיפה הבטיחה לעצמה את האפשרות להחזיר את גורפינקל בינואר - בדיוק כשם שעשתה אם מוחמד אבו פאני בעונה שעברה. בצוות המקצועי נוטים לבצע את המהלך, אבל החלטה סופית תתקבל בעניין בשבועיים הקרובים. מכבי חיפה כמובן תעדכן את הפועל חדרה עד סוף החודש בנוגע להחלטה שלה.

מלבד גורפינקל, בחיפה מחפשים גם חיזוק למרכז הקישור ולחלק הקדמי. שמו של קרים פריי עדיין נמצא על הפרק, אבל תלוי בכמה דברים. הטורקי רוצה לחזור אחרי חצי עונה מוצלחת בשנה שעברה, אבל הוא מרוויח בבשקשהיר קרוב למיליון יורו לעונה. אם הוא יירד בדרישות שלו באופן משמעותי, יכול להיות שהוא יחזור.

ז'אנדו פוקס שמיעט לשחק מאז שהגיע בקיץ, עשוי לפתוח נגד סקציה נס ציונה בגביע המדינה, למרות שקיים סוכי גבוה שיעזוב בינואר. פוקס מועמד לפתוח בעמדת הקשר האחורי במקום נטע לביא, שיוסט למרכז ההגנה או יקבל מנוחה.

יהב גורפינקל שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
חזרה מהירה מהצפוי? יהב גורפינקל/שלומי גבאי

רז מאיר פרסם היום פוסט ובו כתב: "כמו שאתם יודעים סיימתי את העונה. ניסיתי למשוך כמה שיותר אבל בסוף הכאב הכריע. אני מאחל למשפחה ולחברים שלי ממכבי חיפה שתלחמו על כל תואר אפשרי ותכבשו בעזרת השם כל פסגה אפשרית. יש לכם את הכוח, היכולת והמעטפת המקצועית לעשות את זה. אני מבטיח שאעשה את הכל בשביל לחזור בעונה הבאה חזק יותר וטוב יותר. תודה לכולם על התמיכה ועל ההתעניינות. תודה לאלוהים על כל מה שאתה עושה בשבילי, אני יודע שכל מה שמגיע ממך הוא הדבר הטוב ביותר עבורי והוא נעשה במיוחד בשבילי בהשגחה פרטית ומושלמת. אוהב אתכם".

עוד בוואלה!

בעקבות פגישת יעקב שחר עם ירדן שועה: מאמן מנטלי חדש למכבי חיפה

לכתבה המלאה
רז מאיר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכאב הכריע. רז מאיר/אדריאן הרבשטיין

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully