וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק של ינואר: דור פרץ מסיים בהצלחה את השיקום בלונדון

16.12.2019 / 14:27

הקשר יחזור מוקדם מהצפוי ובקרית שלום יכולים להגניב חיוך בצל מכת הפציעות. העבודה הקשה במרכז השיקום, לימודי הפסיכולוגיה והבשורה של הרופאים. כך נראו ששת השבועות של הקשר בממלכה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בזמן שבמכבי תל אביב מחכים להחלטה דרמטית באשר לפציעה של אורוש ניקוליץ' וכשצ'יקו אופואדו וניק בלקמן עדיין לא חוזרים מפציעות השרירים שלהם, בקרית שלום התקבלה השבוע בשורה מעודדת מלונדון: הקשר דור פרץ, ששוהה בבירת אנגליה כבר חודש וחצי לצורך שיקום, אמור לקבל היתר לחזור לאימונים.

פרץ שנעדר כבר למעלה מחודשיים אחרי שנפצע באמצע חודש אוקטובר במסגרת נבחרת ישראל, יפגש מחר עם הרופאים האחראים על השיקום שלו מטעם 'פורטיוס קליניק' והוא אמור לקבל את ההיתר. פרץ ימריא לארץ בסוף השבוע והוא אמור להתחיל ולהשתלב באימוני הקבוצה באופן הדרגתי בשבוע הבא. מדובר בבשורה טובה עבור מכבי תל אביב מאחר שההערכות האופטימיות באשר למועד החזרה שלו דיברו רק על חודש פברואר.

כזכור, פרץ קרע גיד במהלך אימון של נבחרת ישראל אחרי ההפסד לאוסטריה. הפציעה הייתה קשה והקשר התחבט במשך כמעט שלושה שבועות אם לעבור ניתוח או לנסות ולעבור שיקום ללא התערבות כירורגית. פרץ התייעץ עם אנשים מהצוותים הרפואיים של נבחרת ישראל ומכבי תל אביב וגם עם סוכנו אבי נמני. בשני המקרים הערכת זמן ההיעדרות הייתה זהה, כך שהוא החליט בסופו של דבר להימנע מניתוח.

דור פרץ, מכבי תל אביב, מול גיא בדש, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
במכבי תל אביב מתגעגעים. פרץ/קובי אליהו

במרפאה שבה עברו שיקום גם מיכאל אוחנה מבית"ר ירושלים וטום בן זקן ממ.ס. אשדוד, עבד פרץ בשבועות האחרונים פעמיים ביום במשך כשבע שעות סך הכל. שעות ארוכות בבוקר ושעות ארוכות בערב אחרי שפרש למנוחת צהריים בדירה השכורה שלו בעיר. לקליניקה המומלצת גם צמודים מגרשי כדורגל, כך שפרץ עלה גם על הדשא בימים האחרונים וערך אימונים אישיים בהדרכת צוות המרפאה.

בזמן שהותו בלונדון הגיעו לבקר את פרץ לא מעט חברים ובני משפחה, אבל בסביבתו מספרים כי זו הייתה תקופה בה הוא התרכז מאוד גם בלימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם הוא כבר נמצא בשנה השנייה.

אגב, מי שאמורה לממן את הוצאות השיקום של פרץ בלונדון היא ההתאחדות לכדורגל במסגרתה נפצע השחקן. ראשי הנבחרת, כולל המאמן אנדי הרצוג וגם המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, עקבו אחר ההתקדמות של השחקן שחסר לנבחרת במשחקים האחרונים של קמפיין היורו. הרצוג מייחס חשיבות רבה לפרץ ומייעד לו משבצת מרכזית במשחק נגד סקוטלנד בחצי גמר הפלייאוף בסוף חודש מרץ, אבל קודם עוד צריך השחקן לחזור לשחק במכבי תל אביב שם מתגעגעים לשחקן שהיה ביחד עם דור מיכה הבולט באליפות של העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully