וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה שחקנים כשירים: בלאק לא ייצא עם מכבי תל אביב גם לרוסיה

16.12.2019 / 11:27

הסנטר הפצוע שלא שיחק גם מול צסק"א מוסקבה, יחמיץ את המשחק מול זניט בשלישי (19:00). תקווה שארון ג'קסון יחתום לפני המשחק מול אפס. ספרופולוס: "נשתמש בכל האפשרויות שיש לנו ונילחם נגד כל הסיכויים"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

מכבי תל אביב יצאה היום (שני) לרוסיה לקראת משחק החוץ מחר נגד זניט סנט פטרסבורג (19:00, שידור ישיר בספורט 5). מכבי מגיעה למשחק עם מאזן של תשעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים בלבד, מהמקום הרביעי ביורוליג, אחרי שלושה ניצחונות ביתיים משכנעים. עם זאת, במשחקי החוץ מכבי ניצחה רק פעמיים מתוך שישה משחקים.

לפני היציאה לרוסיה ערכה מכבי אימון מסכם ביד אליהו, כשהסנטר טאריק בלאק שלא התאמן, לא ייצא עם הקבוצה למשחק. בלאק מצטרף לנייט וולטרס, עומרי כספי וג'ון דיברתולומאו הפצועים שלא ישחקו, ולרשות יאניס ספרופולוס יעמדו רק עשרה שחקנים בריאים. במקביל מנסים בקבוצה לסגור סופית את עסקת צירופו של ארון ג'קסון, בתקווה שיוכל לשחק בשבוע הבא במשחק נגד אנדולו אפס באיסטנבול.

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יפספס גם את זניט. טאריק בלאק/דני מרון

ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "מצד אחד יש לנו מוטיבציה גדולה, מצד שני יש לנו הרבה חיסורים במספר עמדות. אנחנו צריכים למצוא פתרונות, למצוא את רוח הלחימה שלנו ומצפה לנו אתגר גדול. אנחנו חושבים על כל משחק בפני עצמו. ניתחנו את זניט, הצבענו על הנקודות החלשות והחזקות שלהם ואנחנו נעשה את הטוב ביותר שלנו, נדבוק בתכנית שלנו וננסה לנצח". על המאצ'אפ מול הקו הקדמי של הרוסים אמר ספרופולוס: "נשתמש בכל האפשרויות שיש לנו ונילחם נגד כל הסיכויים".

על צירוף ג'קסון אמר המאמן היווני: "הדבר החשוב שלנו הוא להחזיר את הפצועים. ברור שנעשה את המיטב על מנת להביא שחקן נוסף, אבל אנחנו מרוכזים במשחק מול זניט קודם כל ולא על המשחק עם פנאתינייקוס ביום חמישי".

אלייז'ה בריאנט הוסיף: "אנחנו צריכים להגיע עם הרבה אנרגיות ולהמשיך את הרצף הטוב שלנו. כל משחק שאנחנו משחקים - עלינו לנצח. כל משחק שונה מאחר ואני מאמין שאנחנו מוכנים לפגוש את זניט. לא משנה מה היריבה, כל יריבה היא חזקה ביורוליג. אנחנו צריכים להלחם בכל משחק ולהשיג את הניצחון".

עוד בוואלה!

ארון ג'קסון קרוב לסיכום במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
חואן פלאסה מאמן מלאגה. ברני ארדוב
מחכה לספרופולוס. חואן פלאסה/ברני ארדוב

זניט סנט פטרסבורג עורכת בכורה השנה ביורוליג בזכות כרטיס חופשי שקיבלה למפעל הבכיר של היבשת. התכולים ניצחו שלושה משחקים בלבד מתוך 13 עד כה, כשבבית הם עומדים על מאזן של ניצחון אחד משישה משחקים, וגם הוא הושג בקושי רב על וילרבאן לפני שבועיים.

חואן פלאסה, המאמן הספרדי של זניט, פגש מספר רב של פעמים את הצהובים, כשפנים מוכרות נוספות הם האקס קולטון אייברסון, הסנטר המקסיקני גוסטבו איון שמוביל את הקבוצה עם 13.1 נקודות למשחק, הפורוורד וויל תומאס, והמקומיים אנטון פונקרשוב, ייבגני וורונוב ודמטרי חובסטוב. מלבד איון מצטיינים בזניט הגארד הפולני מתיוש פוניטקה עם 10.2 נקודות למשחק, הפורוורד האמריקאי טים אברומייטיס, שאשתקד הדיח את הפועל ירושלים מליגת האלופות עם טנריפה, והגארדים אלכס רנפרו ואוסטין הולינס, בנו של מאמן ה-NBA ליונל הולינס.

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully