וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד? עדכון חדש יאפשר לכם לבצע שיחות דרך המחשב

16.12.2019 / 8:16

עדכון חדש של מיקרוסופט יאפשר למשתמשי אנדרואיד לבצע ולענות לשיחות דרך המחשב. הפונקציה החדשה דומה למה שקיים מזה שנים רבות במחשבי אפל, וכעת בזמן עבודה מול מחשב, תוכלו לבצע ולנהל את השיחות מבלי לגעת בסמארטפון

סמסונג 10/מערכת וואלה!

שנים לאחר שאפל שילבה זאת במחשבי המקבוק, מיקרוסופט הכריזה כי שיחות הטלפון במחשב מגיעות גם לווינדוס וכעת זה סוף - סוף קורה. התכונה החדשה תתווסף בקרוב מאוד למחשבים, וזאת כחלק מאפליקציית "Your Phone" שמיקרוסופט מציעה מזה הרבה זמן למכשירי אנדרואיד. האפליקציה אכן זמינה גם למכשירי האייפון, אולם עקב מגבלות מסוימות, התכונה לא תגיע למכשירי היצרנית האמריקנית. כאמור, התכונה החדשה מהווה תוספת לאפליקציה הקיימת, והוצגה לראשונה באירוע ההכרזה של מכשיר הדגל של סמסונג. בחודש נובמבר האחרון היא החלה להתעדכן במחשבי ווינדוס וכעת היא מופצת באופן רשמי בכל המחשבים המריצים את מערכת ההפעלה.

האפליקציה מאפשרת כבר למשתמשי אנדרואיד לראות ולהגיב להודעות והתראות שהם מקבלים בסמארטפון, על גבי מסך המחשב שלהם. היא פועלת על סמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 ומעלה, וכמובן בתנאי שהמכשיר מחובר למחשב המריץ את ווינדוס 10. העדכון הגיע למחשבים במקביל לעדכון נוסף, שאפשר למשתמשים להשתמש בעט על גבי מסכי מחשב התומכים במגע, על מנת לשלוט בסמארטפון כשהוא במצב שיקוף מסך. כאמור, העדכון החדש של מיקרוסופט דומה מאוד למה שכבר קיים מזה כמה שנים במכשירי אפל, תכונת ההמשכיות, ולמעשה הופכת את המעבר בין המחשב לסמארטפון לחלק מאי פעם עבור משתמשים, ומאפשרת עבודה רציפה בין האנדרואיד למחשב האישי שלכם.

כך תשתמשו בפונקציה החדשה

על מנת להפעיל את התכונה החדשה, הורידו תחילה את אפליקציית "Your Phone" מחנות האפליקציות של גוגל. לאחר מכן, במידה ואתם מריצים ווינדוס 10, היכנסו לחנות האפליקציות על ידי חיפוש "Microsoft Store" במסך ההתחל, וגם משם הורידו את אותה האפליקציה. במידה ואתם משתמשים כבר באפליקציה, וודאו שאתם מעודכנים לגרסה האחרונה ביותר. לאחר מכן, חברו את המחשב והסמארטפון על פי ההוראות שעל המסך. לבסוף, כל מה שנותר לכם לעשות זה לנסות ולבדוק אם אתם מצליחים לראות את ההתראות, וכעת גם את השיחות, מהסמארטפון שלכם גם במחשב.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully