וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסושי היוקרתית מוורשה מגיעה לישראל

16.12.2019 / 13:30

אחרי חמישה סניפים בוורשה ועוד אחד בלונדון רשת סושי זושי היוקרתית עושה עלייה לישראל, עם סניף ראשון בתל אביב בהשקעה של מיליוני שקלים וטבחים שעברו הכשרה ביפן, הנה כל הפרטים

צילום: אסף קרלה, עריכה: ניר חן

סושי זושי היא רשת סושי יוקרתית מוורשה בפולין, עיר שאין בה הרבה מסעדות סושי ברמה גבוהה. את הרשת הקימו לפני 12 שנה שני ישראלים בשותפות עם מקומי, ועכשיו, אחרי חמישה סניפים בוורשה ואחד בלונדון, בבעלות ישירה ולא דרך זכיינים ועם הרבה תשומת לב לפרטים, הם עושים עלייה גם לישראל. סושי זושי מציע סושי פרימיום, להגדרתם, ובשביל הסיפתח לרשת המתוכננת להתפרש בכל רחבי הארץ, הם מיקמו את הסניף הראשון במבנה לשימור ברחוב הרצל בתל אביב, ושיפצו ועיצבו אותו בהשקעה של מיליוני שקלים. הטבחים בסושי זושי עוברים הכשרה ביפן לפני כניסתם לעבודה ותוכלו להביט עליהם מהמטבח הפתוח עומלים על המנות.

סושי זושי. אסף קרלה,
דגים נאים על קרח/אסף קרלה

התפריט בסושי זושי מציע מגוון מנות ייחודיות כמו תמנון פיקנטי צלוי ברוטב חריף עם שמן שומשום, סויה, פלפל חריף ובצל (65 שקלים); שרימפס חריף ברוטב ג'ינג'ר וצ'ילי, חמאה ויין (68 שקלים) או ברווז צלוי ברוטב סויה ותפוזים (80 שקלים); טום קאי - מרק עוף בלימון וקוקוס תאילנדי עם שמנת ופטריות (48 שקלים); סאקה טריאקי- סלמון מושרה ברוטב טריאקי מוגש עם בוקצ'וי וריבת שומר (90 שקלים); אם אתם חובבי דגים נאים התפריט מציע מגוון גדול של מנות שעשויות בהקפדה ואינן נצמדות לקלאסיקות היפניות אלא מציעות אינטרפטציה מודרנית כמו טונה ספייס קליפורניה מאקי (62 שקלים); קליפורניה מאקי זהוב עם סלמון, גבינת שמנת פילדלפיה ואבוקדו עטופים בסלמון (52 שקלים); נגירי סלמון, צלופח ואבוקדו (24 שקלים); נגירי אקורה קוויאר (18 שקלים); אאוטובוס מאקי -סלט רצועות סורימי (סרטן) עם אבוקדו, סלמון ושרימפס בטמפורה עטופים בטמאגו עם רוטב מתקתק חריף (72 שקלים); לקינוח תוכלו כמובן להזמין מוצ'י (38 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

כשרה, אבל לפניך

לכתבה המלאה
סושי זושי. אסף קרלה,
אינטרפטציה מודרנית יוקרתית/אסף קרלה

הסניף הראשון שנפתח לפני כחודש בלב תל אביב, ממוקם בבניין לשימור היסטורי שנקרא בית עקיבא-וייס, היכן שפעלו בעבר מקומות שונים. החלל, שגודלו 170 מטרים, מחולק לשני חלקים: חלל גדול פנימי עם מטבח פתוח שאפשר להשקיף לתוכו ולראות את המאסטרים של הסושי עובדים על המנות, לצד חלל נוסף קטן יותר, וגינה יפנית בחלק האחורי של המבנה. המסעדה מעוצבת בצורה מודרנית, בלי הכבדות והקיטש המאפיינים מסעדות סושי יוקרתיות, הרצפה המצוירת והחלונות המקושתים המאפיינים את המבנים לשימור בתל אביב, אבל עם ספות קטיפה לאורך כל קירות החלל, שולחנות וכיסאות מעץ בהיר, בר שבנוי כולו מעץ עם שלט נאון של כיתוב יפני, הרבה עציצים תלויים מהתקרה וציור של דגי קוי יפניים על הקיר.

סושי זושי, הרצל 2 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-שבת בשעות 12:00-00:00, 03-7761555

סושי זושי. אסף קרלה,
הניגירי של סושי זושי/אסף קרלה
סושי זושי. אסף קרלה,
הניגירי של סושי זושי/אסף קרלה
  • עוד באותו נושא:
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully