וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולולו: האישה הכי מחופשת בגוגל השנה מתארסת

15.12.2019 / 16:25

מזל טוב! האישה המחופשת ביותר בגוגל ל-2019, לוסי איוב, התארסה היום (ראשון) לבן זוגה בשלוש שנים האחרונות. איוב חשפה את האירוסין בסטורי שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה שמונה 26.5 אלף עוקבים. "#מאורסים", חתמה את הסטורי

באדיבות כאן 11

בוידאו: לוסי איוב בפרומו לאירוויזיון

אחרי שכבשה את טבלת החיפושים השנה בגוגל, מנחת הטלוויזיה לוסי איוב התארסה היום (ראשון) לבן זוגה, איתי בר. השניים פרסמו את ההודעה באופן רשמי בסטורי שפרסמה איוב בעמוד האינסטגרם שלה, המונה כ-26.5 אלף עוקבים. "הנה אנחנו, ממש מקרוב, מבטיחים להישאר קרובים ככל האפשר אבל גם לתת מרחב כשצריך וביטוי לכל הביחד והנפרד באין סוף אהבה. #מאורסים", כתבה איוב בת ה-27 בסטורי שפרסמה. השניים במערכת יחסים מזה שלוש שנים, וזכו לעיתים לביקורת עקב דתם, שכן איתי יהודי, ולוסי, כידוע, נוצרית. כעת, השניים החליטו לבשר באופן פומבי כי הם יתחתנו בקרוב.

לוסי זכתה בחודשים האחרונים להנחות את האירוויזיון שהתקיים השנה בתל אביב לצדם של אסי עזר, ארז טל ובר רפאלי, ובעקבות אינספור השבחים שקיבלה, רק לפני כמה שבועות זכתה איוב לתוכנית נוספת בהנחייתה תחת התאגיד - קדם האירוויזיון שיתקיים בשנה הבאה. איוב ובר הכירו, כאמור, לפני שלוש שנים במהלך לימודיהם באוניברסיטת תל אביב, ומאז הם דואגים לא לחשוף את מערכת היחסים שלהם יותר מדי לעיניי הציבור. בנוסף, איוב נבחרה בסיכום השנה של גוגל לאישה הכי מחופשת ביותר בישראל. כל הוא שנותר זה לומר מזל טוב.

הודעת האירוסים של לוסי איוב. אינסטגרם, lucy_ayoub, צילום מסך
הודעת האירוסים של לוסי איוב ואיתי בר/צילום מסך, אינסטגרם, lucy_ayoub

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully