וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווי מאדאם: מדונה מתלטפת עם החבר המאוד, מאוד צעיר שלה

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

15.12.2019 / 13:25

מלכת הפופ ממשיכה להוכיח שכאשר מדובר בגברים, היא אוהבת אותם "לייק אה וירג'ן", כלומר צעירים וגמישים בהחלט: ככה מדונה נתפסה מתלטפת עם החבר-רקדן, שעושה לה נעים גם מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס מאדאם X

ניר פקין

כשזה נוגע לאהבה, ממש כמו שאר תחומי החיים של מלכת הפופ ואחת הנשים הכי מדוברות בעולם העונה לשם מדונה - אין חוקים ברורים. כלומר, מעבר לעבודה שמאז גירושיה מהבמאי גאי ריצ'י לפני כעשור, היא אוהבת את הגברים בחייה צעירים בלפחות עשור, שניים, שלושה ממנה. כך שהתמונות הלוהטות עם מי שעל פי הרכלנים הוא הבויפרנד החדש של המדונה, מאשרות את העובדה שהיא לא מסוגלת לבלות עם בחורים בני גילה!

רכלו על החבר החדש של מדונה גם באינסטוש

מדונה, אהלמליק וויליאמס. splash
לייק אה וירג'ן. מדונה והחבר אהלמליק וויליאמס/splash

ה(כבר לא בדיוק) נערה החומרנית, שחגגה 61 בקיץ האחרון, נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא בעיר מיאמי במסגרת סיבוב ההופעות לקידום האלבום "מאדאם X". כך שכאשר יצאה למרפסת בית המלון שבו היא שוהה, יחד עם האהבה החדשה שלה, העולם זכה לאישור שהרקדן אהלמליק וויליאמס שמופיע איתה מדי ערב, אכן עושה לה נעים. ולא רק בגלל העיסוי שנתן לה באוויר הפתוח.

עוד בוואלה!

מתברר שמדונה מחממת את הקול... בחזייה!

לכתבה המלאה

וויליאמס, שציין השנה את העובדה שהוא בן 26 (הפרש של 35 שנים בסך הכל, מה רע), מופיע עם מדונה מאז סיבוב ההופעות שלה ב-2015, אבל נראה שרק בחודשים האחרונים השניים החליטו להפוך את הידידות המקצועית לסיפור אהבה של ממש.

הגברת והבחור עם האפרו (שבילה איתה גם בארץ הקודש, כשהגיעה להופיע כאן בתחרות האירוויזיון), נראו מתנשקים, כשבתמונות הפפראצי הוא גם מחבק אותה מאחור ברכות והיא מאוד מרוצה, רגע לפני שבתה לורדס ליאון (22) הגיעה אף היא למקום יחד עם בן הזוג שלה.

מדונה, אהלמליק וויליאמס. splash
כאילו נוגע בה בפעם הראשונה.../splash
מדונה, אהלמליק וויליאמס. splash
עיסוי? כן בבקשה. מדונה והבויפרנד/splash

נכון, אהלמליק הוא לא האהוב הצעיר ביותר בהיסטוריה הזוגית של מדונה: ב-2008, החלה לצאת עם הדומן הברזילאי חזוס לוז (אז בן 22), ממנו התקדמה לרקדן ברהים זיבט בן ה-23 בזמנו, בהמשך העשור פגשה גם רקדן בשם טימור סטפנס (שהיה בן 26) והדוגמן קווין סמפיו (31 באותה תקופה), כולם היו בני הזוג שלה למשך תקופה מסויימת. פלא שיש לה חברים שטוענים שהיא "אפילו לא תתקרב או תסתכל על בחורים שמתקרבים לחצי מהגיל שלה! אם היא רוצה משהו ארוך טווח, היא צריכה לצאת עם בוגרים יותר". נו, ככה זה אצל המאדאם.


כמו מאדאם X, וואלה! סלבס אפילו לא זורקת מבט לעבר בחורים שעברו את גילאי בית הספר התיכון.

מדונה. ניר פקין
הם היו יחד גם בישראל! מדונה עם וויליאמס מאחור/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully