וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובססיה האופנתית החדשה של מלניה טראמפ

15.12.2019 / 10:30

הגברת הראשונה של ארה"ב הגיעה לנשף חגיגי בבית הלבן בשמלת מקסי לבנה, אליה צירפה פריט שמסתמן כאחד החביבים עליה בחודש האחרון. לדאבונה הרב הכותרות מהלוק המרגש התחלפו מהר מאוד בביקורת חריפה

מלניה ודונלד טראמפ מגיעים לארמון בקינגהאם צילום: gettyimages

יריית הפתיחה של עונת חג המולד 2019 נפתחה ביום חמישי האחרון (ה') באופן רשמי עם נשף חגיגי אותו ארחו נשיא ארה"ב ורעייתו מלניה טראמפ באולם הקונגרסים המפואר בבית הלבן. כצפוי, הגברת הראשונה מיגנטה את כל הפוקוס והפלאשים כשהגיעה לקבלת הפנים בשמלת מקסי לבנה מבד קרפ-משי של המעצבת Reem Acra. גזרת השמלה כללה חיבור למשהו שנראה כמו גלימה או שכמייה ארוכה בגימור אבני קריסטל כסופות, מה שהשווה לטראמפ מראה מלאכי מהפנט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מלניה טראמפ. AP
שמלת מקסי לבנה של Reem Acra/AP

גם בתחילת החודש מלניה עשתה כותרות כשלבשה בביקור בלונדון שמלת-מעיל פלוס שכמייה בגוון צהוב בננה מבית ולנטינו ובתחילת השבוע האחרון הייתה זו שמלת מידי שחורה בעיצוב ז'יבנשי. כך שאין מנוס מלהכתיר את השכמייה כאובסס הסטייל החדש של אשת נשיא ארה"ב. הדיווחים ברשת לגבי המספרים שמאחורי שמלת הנשף הלבנה בעיצובה של אקרה, לבנונית בעלת בית אופנה בניו יורק, קצת מבלבלים שכן הדגם סולד אאוט ומחירו נע בין 2,100 דולר לבין 8,000 דולר.

לדאבונה של מלניה חיש מהר הכותרות המעולפות מהשמלה ומקישוטי הכריסמס בבית הלבן התחלפו בקולות של ביקורת שהתייחסו לשתיקתה בהקשר להסתלבטות הפומבית של בעלה על גרטה טונברג בת ה-16 שהוכתרה כאשת השנה על ידי מגזין Time. "כל כך מגוחך. גרטה חייבת לעבוד על ניהול הכעסים שלה במקום ללכת לקולנוע עם חברה. צ'יל גרטה, צ'יל", הוא מיהר להתעמר בטינאייג'רית דרך ציוץ בטוויטר, התחביב האהוב עליו, כנראה כתגובה לכך שדווקא היא קטפה את השער החשוב ולא הוא.

עוד בוואלה!

מפגש פסגה: כשמלניה טראמפ קברה לבנות המלוכה של בריטניה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. GettyImages
הפריט האהוב על מלניה - השכמייה/GettyImages

בין התומכים שניצבו לצידה של הילדה בת ה-13 כיכבה מישל אובמה שכתבה לה: "אל תתני לאף אחד לעמעם את האור שלך". פעילי הז'אנר שכבר מזמן הפסיקו להתרגש מבעיית ניהול הכעסים של דונלד שמו דווקא את מלניה על המוקד אחרי שלא טרחה להגיב בנושא, ושבוע לפני כן היא בעצמה צייצה וביקשה שלא לערב את בנם בארון בעיניינים פוליטיים. וכך רגע לאחר ההתלהבות משמלת הגלימה הלבנה הדיון בענייני הפירסט ליידי הוסט לעבר פוליטקה.

מלניה טראמפ. GettyImages
הסיתו את העניין מהלוק המטריף/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
הערת צד - את צריכה לחדש את המיקרובליידניג בגבות. מלניה טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully